Kat dood door eigen hond, omdat de kat/poes rond loopt in de tuin van TS.quote:
Of vanavond een extra stukje vlees op tafelquote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:
Dan stop je dat beest in de grond, hoef je ook niet bij de deuren langs.
Als de hond de goede delen tenminste niet al opgevreten heeft.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Of vanavond een extra stukje vlees op tafel
OMG, richt die agressieve kuthond van je af zegquote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Kat dood door eigen hond, omdat de kat/poes rond loopt in de tuin van TS.
TS wou dat hij rationeler na kon denken, maar weet nu al dat het weer lekker kut wordt om de eigenaar op te sporen en hem/haar het slechte nieuws te vertellen. Met een schuldgevoel terwijl dat nergens voor nodig is.
1 keer gehad dat het gezin van de kat op vakantie was. Zie je dus 2 weken later op alle lantaarnpalen in de buurt een "Kat Vermist"-briefje hangen. Met een handschrift van een klein kind.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:
Maar dit lijkt een regelmatig terugkomend probleem.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
TS wou dat hij rationeler na kon denken, maar weet nu al dat het weer lekker kut wordt om de eigenaar op te sporen en hem/haar het slechte nieuws te vertellen. Met een schuldgevoel terwijl dat nergens voor nodig is.
Ik zou zeggen, laat em in TS tuin los en gooi et filmpje maar op Youtube.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
OMG, richt die agressieve kuthond van je af zeg![]()
Een hond die al 9 keer een kat heeft doodgebeten, wtf. Voel je maar flink schuldig.
Mijn kater zou je hond helemaal in elkaar slaan trouwens
Moet je dat beest maar niet bij TS door de tuin laten lopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Een hond die al 9 keer een kat heeft doodgebeten, wtf. Voel je maar flink schuldig.
Daar zou ik dus geen fuck om geven, hadden ze hun kat maar onder moeten brengen in een pension en die beesten gewoon in huis moeten houden.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:36 schreef Kabolter het volgende:
[..]
1 keer gehad dat het gezin van de kat op vakantie was. Zie je dus 2 weken later op alle lantaarnpalen in de buurt een "Kat Vermist"-briefje hangen. Met een handschrift van een klein kind.
Hij moet z'n hond eens af richten, nu is het een kat, volgende keer een klein kind "nee hoor, dat doet 'ie nooooooit". Rot toch op manquote:Op donderdag 9 april 2009 16:41 schreef Nobu het volgende:
[..]
Moet je dat beest maar niet bij TS door de tuin laten lopen.
Moet je je kind maar aanlijnenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij moet z'n hond eens af richten, nu is het een kat, volgende keer een klein kind "nee hoor, dat doet 'ie nooooooit". Rot toch op man
Ach, zolang er een bordje ' Hier waak ik hangt' heeft het kind ook maar uit andermans tuinen te blijven en is de hond onschuldig. Hij waakt immers.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hij moet z'n hond eens af richten, nu is het een kat, volgende keer een klein kind "nee hoor, dat doet 'ie nooooooit". Rot toch op man
Ik bestel vanavond wel wat anders...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:34 schreef -Techno- het volgende:
Je kan ze nog altijd aan de lokale chinees verkopen
Dan moet je je kind maar niet door de tuin van TS laten lopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, want buiten de tuin is die hond ineens zooo goed afgerichtquote:Op donderdag 9 april 2009 16:51 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Ach, zolang er een bordje ' Hier waak ik hangt' heeft het kind ook maar uit andermans tuinen te blijven en is de hond onschuldig. Hij waakt immers.
Kinderen zo opvoeden uit andermans tuinen te blijven is nog veel makkelijker dan een hond af te leren zijn gezin te bewaken.
Onze hond weet tenminste zijn plaats, kan je helaas van die katten niet zeggen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ha, je hebt verstand van honden zie ik alquote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, want buiten de tuin is die hond ineens zooo goed afgericht. Neem maar nooit kinderen TS, je kunt een hond nog niet opvoeden.
Nou dat weten ze dus duidelijk niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef Kabolter het volgende:
De Rottweiler is deels zoals de Duitse Staande daardoor, omdat die jonger is. En die Duitse Staande is weer afgericht als jachthond en heeft dus ook ervaring met wilde katten. Alsof je het er dan nog uit krijgt.
En ja, ze weet echt wel het verschil tussen op jacht mogen en ('vrij') thuis zijn.
Dat maakt van die hond nog niet meteen een ongeleid projectiel. Al is de kans wel een stuk groter natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:03 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou dat weten ze dus duidelijk niet.
Ik heb echt nog nooit een hond meegemaakt die ZO aggressief is, de hond van m'n moeder blaft er hooguit wat tegen als er katten in de tuin komen, dat is echt genoeg om ze weg te jagen.
Buiten de tuin heb je hem misschien wel aangelijnd?!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, want buiten de tuin is die hond ineens zooo goed afgericht. Neem maar nooit kinderen TS, je kunt een hond nog niet opvoeden.
Op jacht knalt die Duitse Staande echt niet zomaar op een kat af. Zou wat wezen, dan zou ze nooit meer mee mogen.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef jack4ya het volgende:
AAARG... die hond van de buren was ook een duitse staander.... serieus! Is de staander de boosdoener?
(en kennelijk weten je honden dus niet het verschil tussen "thuis" en "werk")
GAST2!@!@12@! WTF@!2!@!@!@!@quote:Op donderdag 9 april 2009 16:55 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Onze hond weet tenminste zijn plaats, kan je helaas van die katten niet zeggen.![]()
Sowieso heeft africhten geen zin. Bij honden gaat dat al lastig, of je moet zelf katten hebben.
We hebben ook nog eens 2 honden, een Duitse Staande en een Rottweiler.
De Rottweiler is deels zoals de Duitse Staande daardoor, omdat die jonger is. En die Duitse Staande is weer afgericht als jachthond en heeft dus ook ervaring met wilde katten. Alsof je het er dan nog uit krijgt.
En ja, ze weet echt wel het verschil tussen op jacht mogen en ('vrij') thuis zijn.
Op de Rottweiler na gebeurd het ook nog eens zo snel dat je nooit op tijd bent, of de Rottweiler moet er als eerste zijn. Die schud alleen maar, terwijl die Duitse Staande hem lichtjes omhoog gooit en in dezelfde beweging zijn nekje breekt op de grond. Langer dan 2 seconden duurt dat echt niet.
Een goede waakse hond!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:06 schreef gabberklaas het volgende:
Wat voor klote hond heb je als ie al 9 keer een kat heeft doodgebeten?
nu zielig doen, maar op Animal planet vind je het natuurlijk allemaal leuk gefilmd als een leeuw een zebra tackelt...quote:
Wát een vergelijkingquote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
nu zielig doen, maar op Animal planet vind je het natuurlijk allemaal leuk gefilmd als een leeuw een zebra tackelt...
als dat zo is: ga met je hond eens op training om dat soort achterlijk gedrag af te leren...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Maar als je kat met een vogel aan komt zetten is het liefff natuurlijk.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wát een vergelijkingDie leeuw zal wel moeten,anders heeft 'ie geen eten. Die hond vreet die kat niet op hoor, die eet gewoon 3x per dag z'n Pedigree
Het effect is zeker niet leuk. Maar het gebeurd best sierlijk en dekt daardoor de lading van het gevolg alles behalve. Geen gegrom vooraf of na. Gewoon, floep omhoog, naar beneden en klaar. Dat is ook zo irritant.quote:
Vind dit een beetje raar zeg. Ik hoop voor jou dat je een vriendelijke eigenaar tegenkomt.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:30 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Neequote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maar als je kat met een vogel aan komt zetten is het liefff natuurlijk.
Dat kan dus niet, want daar stikt het van de mensen die op kittencursus gaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef mschol het volgende:
[..]
als dat zo is: ga met je hond eens op training om dat soort achterlijk gedrag af te leren...
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Kabolter het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, want daar stikt het van de mensen die op kittencursus gaan.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Kabolter het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Wát een vergelijkingDie leeuw zal wel moeten,anders heeft 'ie geen eten. Die hond vreet die kat niet op hoor, die eet gewoon 3x per dag z'n Pedigree
dit dus....quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Nobu het volgende:
[..]
Maar als je kat met een vogel aan komt zetten is het liefff natuurlijk.
je moet dan ook niet naar een katten training gaan, maar naar een honden training (ja het is kennelijk lastig voor je maar google helpt je er vast wel mee..)quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Kabolter het volgende:
[..]
wat een hypocriete lui hier allemaal zeg!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar zeg. Ik hoop voor jou dat je een vriendelijke eigenaar tegenkomt.
Als je mij kwam vertellen dat jou hond mijn kat had doodgebeten, zou ik beleefd vragen of ik dan even jou hond zijn slaap mocht aaien met een breekijzer.
Waarom? Houdt je kat gewoon binnen. Het is 'n huisdier, geen wijkdierquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Vind dit een beetje raar zeg. Ik hoop voor jou dat je een vriendelijke eigenaar tegenkomt.
Als je mij kwam vertellen dat jou hond mijn kat had doodgebeten, zou ik beleefd vragen of ik dan even jou hond zijn slaap mocht aaien met een breekijzer.
Een inbreker heeft meestal kwaad in de zin, die kat loopt daar alleen maar, die is zich echt niet bewust dat 'ie daar niet mag komen hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat een hypocriete lui hier allemaal zeg!
Jullie vinden natuurlijk dat je wel een inbreker met een knuppel knock-out mag slaan. Maar als een kat op een afgesloten terrein door hond wordt gegrepen, dan is het hek van de dam.
Nee, dit vind ik niet liefffquote:
Onduidelijk stukje OP, TSquote:
Klopt, als een kat geen honger heeft martelt hij zijn slachtoffer dood. Loslaten, twee stappen laten zetten, weer neerslaan. Doe dan de techniek van TS' hond maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nee, dit vind ik niet liefffHet is één keer voorgekomen en toen was ik boos, heb de vogel afgepakt en zo goed mogelijk proberen op te lappen. Vogel heeft het nog overleefd ook, omdat mijn kat niet een of andere superkiller-tactiek heeft waarmee 'ie zo'n vogel in 2 seconden omlegt
Moet die kat maar niet in de tuin van TS komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:43 schreef Uro het volgende:
Als TS mijn kat zou doodbijten zou ik de hond vergiftigen. Kutmongool, laat die hond inslapen. En ook meteen jezelf erbij als het even kan.
Lekker logisch. Ik zou ook opzettelijk kleine kinderen over het hek gooien. Moeten die kinderen maar niet in zijn tuin komen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Moet die kat maar niet in de tuin van TS komen.
Ook typisch, mensen die elk gevoel voor redelijkheid verliezen als het om katten gaat. Best leuk hoor zo'n kat, maar overdrijf het niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:43 schreef Uro het volgende:
Als TS mijn kat zou doodbijten zou ik de hond vergiftigen. Kutmongool, laat die hond inslapen. En ook meteen jezelf erbij als het even kan.
Het is ook een levend wezen. En trouwens: je doet er ook mensen mee pijn. Sommige mensen houden verschrikkelijk veel van zo'n beestje. Dus indirect is TS een hufter die ervan geniet om andere mensen pijn te doen.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ook typisch, mensen die elk gevoel voor redelijkheid verliezen als het om katten gaat. Best leuk hoor zo'n kat, maar overdrijf het niet.
Nou, dat kun je dan andersom ook stellen. Best leuk hoor zo'n hond, maar overdrijf het niet. Een hond die gewoon niet af te richten is en al minstens 9 katten dood heeft gebeten is niet leuk meerquote:Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ook typisch, mensen die elk gevoel voor redelijkheid verliezen als het om katten gaat. Best leuk hoor zo'n kat, maar overdrijf het niet.
Ik vind het verwonderlijk dat er geen aangifte is gedaan tegen TS. Want dat beest had allang dood gemaakt moeten worden. Hopelijk helpt iemand in de buurt dat beest een handje.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:56 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Nou, dat kun je dan andersom ook stellen. Best leuk hoor zo'n hond, maar overdrijf het niet. Een hond die gewoon niet af te richten is en al minstens 9 katten dood heeft gebeten is niet leuk meer
Dat is nou precies wat ik bedoel, het is een kat. Dat betekent niet dat je die maar te pas en te onpas wat aan moet doen, maar als een dolle beginnen te brullen in een topic over een onbekende kat is wat overdreven.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:55 schreef Uro het volgende:
[..]
Het is ook een levend wezen. En trouwens: je doet er ook mensen mee pijn. Sommige mensen houden verschrikkelijk veel van zo'n beestje. Dus indirect is TS een hufter die ervan geniet om andere mensen pijn te doen.
Wat vind je ervan als ik je kat ondersteboven schiet omdat hij mijn kip gepakt heeft? Dat is natuurlijk geheel onterecht in jouw optiek.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:57 schreef Uro het volgende:
[..]
Ik vind het verwonderlijk dat er geen aangifte is gedaan tegen TS. Want dat beest had allang dood gemaakt moeten worden. Hopelijk helpt iemand in de buurt dat beest een handje.
Een kwestie van een stuk vlees met daarin pure chocolade over schutting gooien.
Whehe en dat een kat het dan per ongeluk op eet.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:57 schreef Uro het volgende:
[..]
Ik vind het verwonderlijk dat er geen aangifte is gedaan tegen TS. Want dat beest had allang dood gemaakt moeten worden. Hopelijk helpt iemand in de buurt dat beest een handje.
Een kwestie van een stuk vlees met daarin pure chocolade over schutting gooien.
Achjah, ik ben al geïrriteerd.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:58 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is nou precies wat ik bedoel, het is een kat. Dat betekent niet dat je die maar te pas en te onpas wat aan moet doen, maar als een dolle beginnen te brullen in een topic over een onbekende kat is wat overdreven.
Nouja, knappe kat die een kip doodbijt. En onderstebovenschieten is wat anders dan flink hard wegjagen. Die hond heeft al negen katten doodgebeten. Die had allang dood moeten zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef Nobu het volgende:
[..]
Wat vind je ervan als ik je kat ondersteboven schiet omdat hij mijn kip gepakt heeft? Dat is natuurlijk geheel onterecht in jouw optiek.
Kindertjes lopen niet in de tuin van TS, dat geeft 'ie zelf al aan, totaal nonargument dus. Probleem is meer dat katteneigenaren dat beest als hun kind zien.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef FictionalFenna het volgende:
Als de hond van TS een kind bijt, dan is het een gevalletje 'als 't kalf verdronken is, dempt men den put'.
Dat doen hondeneigenaren ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kindertjes lopen niet in de tuin van TS, dat geeft 'ie zelf al aan, totaal nonargument dus. Probleem is meer dat katteneigenaren dat beest als hun kind zien.
Ben bang dat dat de volgende stap is na de katten!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef FictionalFenna het volgende:
Een hond hoort afgericht te zijn. Het gedrag van de hond van TS is gewoonweg onaanvaardbaar. En dit is, als ik het goed begrijp, (erg heldere OP heeft TS niet geschreven) niet de eerste keer. Inslapen is nog de beste optie, zowel voor de hond, voor het baasje, als omgeving.
Als de hond van TS een kind bijt, dan is het een gevalletje 'als 't kalf verdronken is, dempt men den put'.
Als ik mijn kip nou eens in je tuin zet, en vervolgens pakt je kat hem. Dan klim ik in de boom tegenover je huis met een geweer en schiet je kat omver als hij door de achterdeur de tuin instapt. Misschien is dat een betere vergelijking.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef Uro het volgende:
[..]
Nouja, knappe kat die een kip doodbijt. En onderstebovenschieten is wat anders dan flink hard wegjagen. Die hond heeft al negen katten doodgebeten. Die had allang dood moeten zijn.
Juist. Mag ik jouw dan uit de boom schieten?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:05 schreef Nobu het volgende:
[..]
Als ik mijn kip nou eens in je tuin zet, en vervolgens pakt je kat hem. Dan klim ik in de boom tegenover je huis met een geweer en schiet je kat omver als hij door de achterdeur de tuin instapt. Misschien is dat een betere vergelijking.
Hopelijk, dan bijt hij tenminste geen katten meer dood.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:04 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Ben bang dat dat de volgende stap is na de katten!
De hond van TS loopt nooit buiten? Geen familieleden met kinderen of vrienden met kinders? Kom op zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:03 schreef Nobu het volgende:
[..]
Kindertjes lopen niet in de tuin van TS, dat geeft 'ie zelf al aan, totaal nonargument dus. Probleem is meer dat katteneigenaren dat beest als hun kind zien.
Mag ik jou een beker rattengif in je keel gieten als je mijn hond vergiftigd in mijn eigen achtertuin?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:05 schreef Uro het volgende:
[..]
Juist. Mag ik jouw dan uit de boom schieten?
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:07 schreef Nobu het volgende:
[..]
Mag ik jou een beker rattengif in je keel gieten als je mijn hond vergiftigd in mijn eigen achtertuin?
Honden verdedigen altijd hun territorium, dat is gewoon natuurlijk gedrag. Onze honden vliegen katten ook altijd aan als ze in de tuin zitten. Ze krijgen ze nooit te pakken maar ik weet zeker dat ze ervoor gaan. Moeten die honden van ons dan ook maar ingeslapen worden?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:00 schreef FictionalFenna het volgende:
Een hond hoort afgericht te zijn. Het gedrag van de hond van TS is gewoonweg onaanvaardbaar. En dit is, als ik het goed begrijp, (erg heldere OP heeft TS niet geschreven) niet de eerste keer. Inslapen is nog de beste optie, zowel voor de hond, voor het baasje, als omgeving.
Ligt eraan. Als ze katten doodbijten wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Honden verdedigen altijd hun territorium, dat is gewoon natuurlijk gedrag. Onze honden vliegen katten ook altijd aan als ze in de tuin zitten. Ze krijgen ze nooit te pakken maar ik weet zeker dat ze ervoor gaan. Moeten die honden van ons dan ook maar ingeslapen worden?
Als ze zo agressief zijn: ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Honden verdedigen altijd hun territorium, dat is gewoon natuurlijk gedrag. Onze honden vliegen katten ook altijd aan als ze in de tuin zitten. Ze krijgen ze nooit te pakken maar ik weet zeker dat ze ervoor gaan. Moeten die honden van ons dan ook maar ingeslapen worden?
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:06 schreef Uro het volgende:
[..]
Hopelijk, dan bijt hij tenminste geen katten meer dood.
Hier in de buurt zijn er genoeg die ik niet kan uitstaan.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:18 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Hopelijk? Wil je daar een kind voor opgeven?
Gewoon bij de rechtmatige eigenaar over de schutting slingerenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:32 schreef Nobu het volgende:
Vind ik ook niet tof (Ik heb liever dat zo klojo optyft dan dat ie op mijn vloer ligt te bloeden.) maar goed in jouw vergelijking: knock-out of bijna systematisch 9 katten doden... Mwoah.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
wat een hypocriete lui hier allemaal zeg!
Jullie vinden natuurlijk dat je wel een inbreker met een knuppel knock-out mag slaan. Maar als een kat op een afgesloten terrein door hond wordt gegrepen, dan is het hek van de dam.
Wat een onzin....quote:Op donderdag 9 april 2009 18:13 schreef Uro het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ze katten doodbijten wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |