En als je begeleider er iets van zegt spuug je hem in zijn mondquote:Op donderdag 9 april 2009 16:16 schreef swarmahoer het volgende:
whehe ts is een mietjewas gewoon doorgelopen
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:17 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
En als je begeleider er iets van zegt spuug je hem in zijn mond
Ik mag niet eens op Fok! zitten terwijl hij zo op mn beeld kan meelezen, that sucks!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef A-mineur het volgende:
Ik zit dus beetje te FOK!'en enzo, en alle ander sites die ik wel eens bezoek beetje door te browsen, maar na 2 uur wordt dat ongelofelijk saaidus TS dacht, laat ik wat eerder gaan
. TS doet jas aan en loopt naar beneden, komt buiten en ziet daar stagebegeleider staan (die stond te roken)
.
Dus TS kom daar zo aangelopen..., en deed dus net of hij ook even buiten ging staan.
Klacht: stagebegeleider die in de weg staat tussen jou en de auto.
sub-klacht: nog 20 minuten
Oh. Je valt op mannen ?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:22 schreef A-mineur het volgende:
Ja, ik beken.. Ik heb buiten Fok! nog een andere relatie
het is ook niet de bedoeling dat hij je werk doetquote:Op donderdag 9 april 2009 16:21 schreef Kai-Itza het volgende:
[..]
Ik mag niet eens op Fok! zitten terwijl hij zo op mn beeld kan meelezen, that sucks!
Hijs wel vaak afwezig thoughniet egt een stagebegeleider
Laat je topic maar in de steekquote:
ja, en uitkeringtrekken voor werklozenquote:
ga werk zoeken dan, arbeiderquote:Op donderdag 9 april 2009 16:33 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja, en uitkeringtrekken voor werklozen
is al n topic overquote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef Ritmo het volgende:
Hou eens op met dat 'TS ging' en 'TS deed dit of dat'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |