quote:Op donderdag 9 april 2009 19:02 schreef MNR het volgende:
God, de 3J's hebben echt een leuk album. Heerlijke muziek zeg. Ik weet wel welk album ik aan ga schaffen
Hahaha!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van ze maar heb ze toch al 4x op het podium zien staan
!
Op een een of andere manier zijn ze altijd waar ik ook ben
Ik ga hier ook schaamteloos vertellen dat ik veel van hun lyrics wel kenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
They haunt you
Misschien toch maar een keer naar de lyrics luisteren dan. Misschien is het wel geen toeval
Postje hiervoorquote:[b]Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef De 3J's?Iemand een youtube linkje ofzo?
Ahhhhhh!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga hier ook schaamteloos vertellen dat ik veel van hun lyrics wel ken!
Maar elke keer als ze me weer verteld dat ze super gek op me is denk ik van: Joh, geef 'r nog 1 kans....quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
Je hoeft ook niet boos op haar te blijven ofzo. 't Lijkt me alleen dat je nu geen moeite meer voor haar gaat doen en ook niets serieus meer wil.
De 3J's?Iemand een youtube linkje ofzo?
Dat lijkt me verstandig ja. 't Is leuk als iemand zegt dat je geweldig bent, het is alleen veel beter als diegene dat de volgende ochtend ook nog vindt.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar elke keer als ze me weer verteld dat ze super gek op me is denk ik van: Joh, geef 'r nog 1 kans....
Tis gewoon een soort cyclus geworden
Maar ik moet inderdaad gewoon stoppen met 'r, en mn lieve woorden sparen voor iemand die ze wél graag horen wil....
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar elke keer als ze me weer verteld dat ze super gek op me is denk ik van: Joh, geef 'r nog 1 kans....
Tis gewoon een soort cyclus geworden
Maar ik moet inderdaad gewoon stoppen met 'r, en mn lieve woorden sparen voor iemand die ze wél graag horen wil....
Tja, dat is dus het probleem, zo vind ze me 4 dagen fan-tas-tisch, en dan hoor ik weer 2 dagen niets van 'r.... Terug bij af begint het dan weer met "ben je boos ofzo"?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja. 't Is leuk als iemand zegt dat je geweldig bent, het is alleen veel beter als diegene dat de volgende ochtend ook nog vindt.![]()
Ah, Nederlandstalig... Niet zo mijn ding.
Helloquote:
Das al beter.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Rauw. het volgende:
Ik verblijd jullie even met een lekker nummertje
Oh? En wat gaat Rauw eten dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die rauw. die weet wel wat lekker is
Ik heb zojuist een broodje ei met kaas gehadquote:
Komt die ene chick eten? Die waar je 4 jaar mee had?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
Wouw, nog steeds dezelfde TT
Heb me net ongelooflijk uitgesloofd in de keuken !
Waarom las ik dat je daar zo even OVERheen gingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef KudFokker het volgende:
nee
Maar ik ga daar zo wel even heen, heb mijn gasbrander laten liggen
Damn, en dan laat je mij een droog broodje met gebakken ei en kaas etenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
Maar ei met kaas op brood is helemaal niet lekker. Was het ei gebakken, gekookt of rauw? Ik was ook lui, sla, gerookte kip en ananas.
Had je dat maar eerder moeten zeggen. Had je best een hapje gemogen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, en dan laat je mij een droog broodje met gebakken ei en kaas eten
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had je dat maar eerder moeten zeggen. Had je best een hapje gemogen.
Verwachtingspatroon.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarom las ik dat je daar zo even OVERheen ging
the fast and the furious 4quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
te laaaat...
Wat hebben de mensen verder nog in de planning deze prachtige donderdagavond?
quote:
Goed puntquote:
Bier drinken vind ik een goed puntquote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje zon van jou?
Hier wordt het bier drinken.
Hij moet goed zijn, zou zelf met een kameraad en 3 vriendinnen heen gaan zondag, maar de zaal was volquote:
Hij is net aan het verdwijnen achter een flat.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje zon van jou?
Hier wordt het bier drinken.
Niks eigenlijk een beetje Fokken en dan slapen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
te laaaat...
Wat hebben de mensen verder nog in de planning deze prachtige donderdagavond?
NEEEEEquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is net aan het verdwijnen achter een flat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |