Ik heb zojuist een broodje ei met kaas gehadquote:
Komt die ene chick eten? Die waar je 4 jaar mee had?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:26 schreef KudFokker het volgende:
Wouw, nog steeds dezelfde TT
Heb me net ongelooflijk uitgesloofd in de keuken !
Waarom las ik dat je daar zo even OVERheen gingquote:Op donderdag 9 april 2009 19:27 schreef KudFokker het volgende:
nee
Maar ik ga daar zo wel even heen, heb mijn gasbrander laten liggen
Damn, en dan laat je mij een droog broodje met gebakken ei en kaas etenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef Ofresca het volgende:
Maar ei met kaas op brood is helemaal niet lekker. Was het ei gebakken, gekookt of rauw? Ik was ook lui, sla, gerookte kip en ananas.
Had je dat maar eerder moeten zeggen. Had je best een hapje gemogen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:29 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Damn, en dan laat je mij een droog broodje met gebakken ei en kaas eten
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Had je dat maar eerder moeten zeggen. Had je best een hapje gemogen.
Verwachtingspatroon.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:28 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Waarom las ik dat je daar zo even OVERheen ging
the fast and the furious 4quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
te laaaat...
Wat hebben de mensen verder nog in de planning deze prachtige donderdagavond?
quote:
Goed puntquote:
Bier drinken vind ik een goed puntquote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje zon van jou?
Hier wordt het bier drinken.
Hij moet goed zijn, zou zelf met een kameraad en 3 vriendinnen heen gaan zondag, maar de zaal was volquote:
Hij is net aan het verdwijnen achter een flat.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Mag ik een beetje zon van jou?
Hier wordt het bier drinken.
Niks eigenlijk een beetje Fokken en dan slapen.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:35 schreef Rauw. het volgende:
[..]
te laaaat...
Wat hebben de mensen verder nog in de planning deze prachtige donderdagavond?
NEEEEEquote:Op donderdag 9 april 2009 19:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Hij is net aan het verdwijnen achter een flat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |