Je bent een mannetje met een hartje van goud!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:51 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Daarom, als ze het hebben wil moet ze het maar komen halen... Ben al veel te goed voor 'r geweest
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:52 schreef MNR het volgende:
[..]
Je bent een mannetje met een hartje van goud!
Ik ben veel te vergevingsgezind, dat is het hele probleem dnek ikquote:Op donderdag 9 april 2009 18:55 schreef Ofresca het volgende:
Wil je überhaupt nog wel iets met haar dan? Als ik met iemand af zou spreken en die persoon was het vergeten, was de boodschap mij al duidelijk. Of diegene moest met een wel heel goed excuus aankomen.
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:02 schreef MNR het volgende:
God, de 3J's hebben echt een leuk album. Heerlijke muziek zeg. Ik weet wel welk album ik aan ga schaffen
Hahaha!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben totaal geen fan van ze maar heb ze toch al 4x op het podium zien staan
!
Op een een of andere manier zijn ze altijd waar ik ook ben
Ik ga hier ook schaamteloos vertellen dat ik veel van hun lyrics wel kenquote:Op donderdag 9 april 2009 19:03 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha!
They haunt you
Misschien toch maar een keer naar de lyrics luisteren dan. Misschien is het wel geen toeval
Postje hiervoorquote:[b]Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef De 3J's?Iemand een youtube linkje ofzo?
Ahhhhhh!!!quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ga hier ook schaamteloos vertellen dat ik veel van hun lyrics wel ken!
Maar elke keer als ze me weer verteld dat ze super gek op me is denk ik van: Joh, geef 'r nog 1 kans....quote:Op donderdag 9 april 2009 19:05 schreef Ofresca het volgende:
Je hoeft ook niet boos op haar te blijven ofzo. 't Lijkt me alleen dat je nu geen moeite meer voor haar gaat doen en ook niets serieus meer wil.
De 3J's?Iemand een youtube linkje ofzo?
Dat lijkt me verstandig ja. 't Is leuk als iemand zegt dat je geweldig bent, het is alleen veel beter als diegene dat de volgende ochtend ook nog vindt.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar elke keer als ze me weer verteld dat ze super gek op me is denk ik van: Joh, geef 'r nog 1 kans....
Tis gewoon een soort cyclus geworden
Maar ik moet inderdaad gewoon stoppen met 'r, en mn lieve woorden sparen voor iemand die ze wél graag horen wil....
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:09 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar elke keer als ze me weer verteld dat ze super gek op me is denk ik van: Joh, geef 'r nog 1 kans....
Tis gewoon een soort cyclus geworden
Maar ik moet inderdaad gewoon stoppen met 'r, en mn lieve woorden sparen voor iemand die ze wél graag horen wil....
Tja, dat is dus het probleem, zo vind ze me 4 dagen fan-tas-tisch, en dan hoor ik weer 2 dagen niets van 'r.... Terug bij af begint het dan weer met "ben je boos ofzo"?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:13 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat lijkt me verstandig ja. 't Is leuk als iemand zegt dat je geweldig bent, het is alleen veel beter als diegene dat de volgende ochtend ook nog vindt.![]()
Ah, Nederlandstalig... Niet zo mijn ding.
Helloquote:
Das al beter.quote:Op donderdag 9 april 2009 19:16 schreef Rauw. het volgende:
Ik verblijd jullie even met een lekker nummertje
Oh? En wat gaat Rauw eten dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Die rauw. die weet wel wat lekker is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |