Spam! Dat wordt een banquote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef Sala-adin het volgende:
NOU ISSIE GOED DUS NIE ZEIKEUH!!!!
tevens
[GEZ] GAMECUBE
Zo doe je dat dusquote:Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef Lyzio het volgende:
OP-verneukerDat tweede plaatje moet [cimg]
Zo, waar haal je het lef vandaan om te schreeuwen? Je bent niet eens een vaste bezoeker/posterquote:Op donderdag 9 april 2009 15:41 schreef Sala-adin het volgende:
NOU ISSIE GOED DUS NIE ZEIKEUH!!!!
tevens
[GEZ] GAMECUBE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Zo, waar haal je het lef vandaan om te schreeuwen? Je bent niet eens een vaste bezoeker/poster
Dit is de mooiste TVP ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein vraagje tussendoor, maar wat is ontopic in een slowchat topic?quote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar daarna neem ik enkele bieren tot mij
heel langzaam tikken als je een post plaatst...quote:Op donderdag 9 april 2009 19:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Klein vraagje tussendoor, maar wat is ontopic in een slowchat topic?
Ik heb nu heel langzaam getikt, ben ik nu ontopic?quote:Op donderdag 9 april 2009 19:12 schreef Poit het volgende:
[..]
heel langzaam tikken als je een post plaatst...
Nee, sorry, het lukt je gewoon niet denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 19:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb nu heel langzaam getikt, ben ik nu ontopic?
quote:Op donderdag 9 april 2009 19:31 schreef lennartb.nl het volgende:
Leuke nieuwe pakjes heeft Lucky Strike
quote:
Oh Noesquote:
GD heeft het toch ook best goed gedaan of niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:04 schreef Bart het volgende:
[..]
![]()
Je zou moeten solliciteren als mod
Alleen heb je natuurlijk wel het recht verspeeld om TT's te mogen aanpassen
Marilyn!!!! Hell fucking Yeah!! Doe dan ook ffies The Dope Show en Beautifull People luisterenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef lennartb.nl het volgende:
Marilyn Manson - This is the new shit
Heb m'n ipod van vroeger weer ff ingesteld als muziekspeler hier, leuk om allemaal nostalgische shit te luisteren
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:55 schreef Poit het volgende:
Rebel rebel bitch bitch rebel rebel party party 6 6 6 and don't forget the violence!!!
Zijn uiteraard ook al langsgekomenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Marilyn!!!! Hell fucking Yeah!! Doe dan ook ffies The Dope Show en Beautifull People luisteren
Babble babble bitch bitchquote:Op donderdag 9 april 2009 20:55 schreef Poit het volgende:
Rebel rebel bitch bitch rebel rebel party party 6 6 6 and don't forget the violence!!!
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:10 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Babble babble bitch bitch
Rebel rebel party party
Sex sex sex and don't forget the "violence"
hahah ik dacht alquote:
Ik wil paranoid!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:07 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Zijn uiteraard ook al langsgekomen
Ik wil 'this is the new shit' in rockband, heerlijk krijsen (L)
Remko denkt altijd aan sex bij marylin mansonquote:Op donderdag 9 april 2009 21:15 schreef Poit het volgende:
oooh, Sex!
ik denk altijd aan godslasteing bij marylin manson
Maar gruwelijk vet inderdaad!
Ik zing gewoon wat ik hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Remko denkt altijd aan sex bij marylin manson
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik zing gewoon wat ik hoor
maar deze is geniaal: Marilyn Manson - Personal Jesus (is een cover I know)
maximaal 2 sigaretten in het weekendquote:
Kloptquote:Op donderdag 9 april 2009 21:23 schreef Edwinuss het volgende:
Kijk hoe kanker vies dat toetsenbord is!
moet je die optie weer aanvinken bij het inloggen, goed opletten als je inlognaam en ww intypt. optie staat er net onder.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens als ik zo fok op me mebiel wil gaat hij er steeds weer uitloggen de laatste tijd?
Hoe moet je zorgen dat je gewoon ingeloged blijft? Moet je dan IP niet aan dat bezoek koppelen ofzoiets?
Nee, dat is een hint...quote:Op donderdag 9 april 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Jongens als ik zo fok op me mebiel wil gaat hij er steeds weer uitloggen de laatste tijd?
Hoe moet je zorgen dat je gewoon ingeloged blijft? Moet je dan IP niet aan dat bezoek koppelen ofzoiets?
Wel een mooie tobo. Ik heb dezelfde. Nu zijn wij tobovriendjesquote:Op donderdag 9 april 2009 21:24 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Komt door 5-6 jaar onzorgvuldig gebruik
Nee, je moet de hint begrijpen.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef AQuila360 het volgende:
Ik moet dat toch niet koppelen aan die login enzo?
Ik zeg niksquote:Op donderdag 9 april 2009 21:25 schreef AQuila360 het volgende:
Ha, bedankt voor de tipsquote:Op donderdag 9 april 2009 21:36 schreef Edwinuss het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)mor_uit_rusland.html
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:28 schreef disjfa het volgende:
[..]
Wel een mooie tobo. Ik heb dezelfde. Nu zijn wij tobovriendjes
Maar ik heb draadloze mics met geile ledjesquote:Op donderdag 9 april 2009 22:35 schreef Poit het volgende:
Singstar is beter!
Zeker met mijn collectie aan nummers
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Poit het volgende:
Tain, kerel, knulliebullie!
Ik vind het echt tof dat je weer terug bent
quote:Op donderdag 9 april 2009 22:42 schreef Poit het volgende:
Tain, kerel, knulliebullie!
Ik vind het echt tof dat je weer terug bent
GD is hier echt een tijd niet meer geweest, roy ook niet, al zie ik hem vaak in het ps3 topic posten. Verder heb je aan mij toch genoeg?quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Tain het volgende:
Ik mis hier alleen nog een paar mensen... lani komt zo af en toe langs... maar Roy, gamedemon...
Ja jij bent ook schattigquote:Op donderdag 9 april 2009 22:46 schreef Poit het volgende:
[..]
GD is hier echt een tijd niet meer geweest, roy ook niet, al zie ik hem vaak in het ps3 topic posten. Verder heb je aan mij toch genoeg?
Al is meer Lani nooit verkeerd
Roy is een brombeer. Die gromt alleen nog maar. Vroeger was die jongen nog een vrolijke nintendoboi. Maar toen kocht de meneer een xdoos en ging het helemaal mis.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Tain het volgende:
Ik mis hier alleen nog een paar mensen... lani komt zo af en toe langs... maar Roy, gamedemon...
Vind je gek met zo'n pandora's box...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Roy is een brombeer. Die gromt alleen nog maar. Vroeger was die jongen nog een vrolijke nintendoboi. Maar toen kocht de meneer een xdoos en ging het helemaal mis.
ik zou niet weten of mijn xdoos 380.000^2 het nog doet...quote:
Royquote:Op donderdag 9 april 2009 22:55 schreef disjfa het volgende:
[..]
Roy is een brombeer. Die gromt alleen nog maar. Vroeger was die jongen nog een vrolijke nintendoboi. Maar toen kocht de meneer een xdoos en ging het helemaal mis.
nog iets meer dan een week en dan ga ik Gdemon weer zienquote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Tain het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
nog iets meer dan een week en dan ga ik Gdemon weer zien
quote:Op donderdag 9 april 2009 23:22 schreef SocialDisorder het volgende:
I don't like the drugs but the drugs like me
NIets voor mij. Ik heb één nummer van die gasten in Rock Band gespeeld en had direct een grondige teringhekel aan ze.quote:Op donderdag 9 april 2009 23:33 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
Komt als 4 cd's & 4 dvd's uit...
Ik heb Gdemon een keer in het echt gezien!1!1quote:Op donderdag 9 april 2009 23:03 schreef Tain het volgende:
[..]gdemon heeft ons een keer bespioneerd met een meet
hij herkende me niet vanaf mijn foto
SD, heb je trouwens nog kaarten gekocht voor NIN-concert?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:35 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
NIets voor mij. Ik heb één nummer van die gasten in Rock Band gespeeld en had direct een grondige teringhekel aan ze.
Ik heb 2 eitjes voor je verstopt koei maar die mag je niet opeten!!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef koei het volgende:
Ja, alle dagen die ik vrij ben zie ik als feestdag Edje! En het is een goed excuus om te gaan gourmetten!
Plus dat het in mijn familie nogsteeds traditie is om voor aanvang van de paasbrunch paaseitjes te gaan zoeken die door de hele woonkamer verspreid liggen. Waarbij iedereen uiteraard zijn eigen kleur heeft en je moet proberen als eerste al je eitjes te vinden)
Ik hoop voor je dat die niet door de woonkamer verspreid liggen....quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb 2 eitjes voor je verstopt koei maar die mag je niet opeten!!
Ligt eraan hoe ik op m'n bank hangquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:34 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat die niet door de woonkamer verspreid liggen....![]()
![]()
uhu...quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ik op m'n bank hang
Lekker Killzone gespeeld trouwens?
Och, daar ga ik m'n best nog geeneens voor doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:36 schreef Fallen het volgende:
[..]
uhu...
Ging trouwens wel lekker ja, heb nu bijna alle badges compleet... maar de 1% score ga ik voorlopig niet halen, pff... moet ook werken enzo... en iets dat lijkt op een sociaal leven.
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb 2 eitjes voor je verstopt koei maar die mag je niet opeten!!
Ze trok m'n SCROTUM d'raf en het ging van....quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:39 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat heb jij een mooie strik om je eeeeeeeeitjes.....
ZE SMELTEN DE PAAAAAAASHAAAAAAAAAAAAAAAAAS!quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Ze trok m'n SCROTUM d'raf en het ging van....
DOING DOING DOING DOING
Koei, ik ben bang ik het donker, kom je me in slaap knuffelen?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef koei het volgende:
Oke, duidelijk bedtijd!
weltrusten allemaal!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:47 schreef Poit het volgende:
[..]
Koei, ik ben bang ik het donker, kom je me in slaap knuffelen?
want...?quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:46 schreef koei het volgende:
Oke, duidelijk bedtijd!
weltrusten allemaal!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 01:15 schreef Poit het volgende:
Nou, dan ga ik ook maar pitten.. Lange dag voor de boeg morgen.
[ afbeelding ]
Draadstaalquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:00 schreef Poit het volgende:
Het valt helemaal niet mee!!! TEGEN!! Dát valt het!
Draadstaal is geweldig
Als je zin hebt in een verzetje, mag je best langskomen die mongool de grond in te slaanquote:Op vrijdag 10 april 2009 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
Vet.
Je had me even moeten bellen, was ik even komen kijken.
Had ik het ook meteen gefilmd.
Jeweet.
Met alle liefde.quote:Op vrijdag 10 april 2009 02:51 schreef lennartb.nl het volgende:
[..]
Als je zin hebt in een verzetje, mag je best langskomen die mongool de grond in te slaan
ja het wordt mooi weer vandaagquote:Op vrijdag 10 april 2009 08:41 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, lekker dagje vrij vandaag. Ik ga denk ik maar de tuin opknappen. Heerlijk in het zonnetje!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:57 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
ja het wordt mooi weer vandaagen aangezien ik vrij ben vanmiddag ga ook ik er wel van genieten
gelukkig.quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Balen die film van Emar wordt een dvd only release
quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:26 schreef AQuila360 het volgende:
Balen die film van Emar wordt een dvd only release
waarom diequote:
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
waarom die? Het is toevallig wel mijn pa zijn verjaardag
thanks, ja dat geluk heeft hij dit jaar. Ikzelf heb weer de kans om op vaderdag jarig te zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wel tof, op Goede Vrijdag jarig
Geen ideequote:Op vrijdag 10 april 2009 09:58 schreef Bart het volgende:
Waarom zouden supermarkten vandaag niet open zijn? Het is voor de meesten toch een gewone werkdag...
Ik ben trouwens wel eens op prinsjesdag jarig, maar daar heb je ook weinig aan
Nou ja, supermarkten zijn toch niet gelovig? Behalve dan die halal-gevallen, maar die doen weer niet aan Goede Vrijdagquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:05 schreef Bart het volgende:
[..]
Nou ja, supermarkten zijn toch niet gelovig? Behalve dan die halal-gevallen, maar die doen weer niet aan Goede Vrijdag
vaderdag. Zulke typo's maak je snel op je mobielquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:50 schreef AQuila360 het volgende:
wtf is taferec
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:35 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
vaderdag. Zulke typo's maak je snel op je mobiel
niet iedereen heeft de luxe om fok te bezoeken via de pc. En dat ook nog eens in je baas zijn tijdquote:
quote:Op vrijdag 10 april 2009 10:11 schreef Tain het volgende:
De Achmed Heijn gaat hier om 7 uur vanavond dicht ipv 9 uur
Damn, idd... Korte broek, zonnebril en terras weer... Wie wil mijn goddelijke witte benen zien?quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:33 schreef Poit het volgende:
Damn, het is zulk lekker weer
Ik wil op het terras zitten!!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:19 schreef lennartb.nl het volgende:
Lekker Transformers in HD kijken op de net binnengekomen tv
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:38 schreef SummerBreeze het volgende:
jammie. ik zit aan het ijs. Straciatelle om precies te zijn. Lekker in de tuin met mijn laptop.
Oh wat kan het leven toch fijn zijn...
Ik vroeg het al eerder, maar ga jij nog naar NIN in juli?quote:
Jep, SD en ik gaan naar NIN. Kaartjes zijn inmiddels binnenquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:52 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik vroeg het al eerder, maar ga jij nog naar NIN in juli?
Okay dan!quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:25 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Jep, SD en ik gaan naar NIN. Kaartjes zijn inmiddels binnen
LiveNation werd om 18.00 wel ineens retetraagquote:Op vrijdag 10 april 2009 15:39 schreef Fallen het volgende:
Herkenbaar, ik zat op mijn werk, bankpas-lezer mee, dacht dat de verkoop om 17:00 zou beginnen. Bleek het 18:00 te zijn... ben maar gebleven, wilde het risico niet nemen om niet op tijd thuis te zijn om kaarten te kunnen kopen.
Maar volgens mij viel de grote drukte uiteindelijk wel mee.
Geen last van gehad. Maar wel blij dat ik al een account had bij Livenation en EventIn. Zat ook alleen op de NIN-pagina te loeren, de rest zal allemaal.quote:Op vrijdag 10 april 2009 15:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
LiveNation werd om 18.00 wel ineens retetraag
Heerlijk zo'n vrije dagquote:Op vrijdag 10 april 2009 14:38 schreef SummerBreeze het volgende:
jammie. ik zit aan het ijs. Straciatelle om precies te zijn. Lekker in de tuin met mijn laptop.
Oh wat kan het leven toch fijn zijn...
Lingerie ookquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:30 schreef Poit het volgende:
Tain, als jij in compleet blote benen gaat zitten is dat echt te veel sexyness, wees blij met je stuk lingerie
Waar?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:21 schreef Edwinuss het volgende:
Wat is Hans Teeuwen toch weer prachtig om te luisteren!
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:47 schreef koei het volgende:
De hele dag hardstikke zonnig weer, en ik ben klaar met werken en het wordt donker...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:47 schreef koei het volgende:
De hele dag hardstikke zonnig weer, en ik ben klaar met werken en het wordt donker...
Wat is een de klat?quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Zo, ben flink opgeschoten vandaag. Huiskamer is helemaal opgeruimd, deklat van de bar is op maat gezaagd en zojuist in een tweede laag verf gezet (zal helaas nog wel een derde keer moeten, zag net dat er een paar uitgedroogde boomblaadjes op de verf geplakt zitten), raamkozijn is geverfd, onkruid is verwijderd uit de tuin.
Ik voel me nuttig
Goeie genade! Zo boven op de deklat, als een duveltje uit een doosje! Hohohooo! Die dekselse Reintji, wat een klasbak! En het zal nog lang onrustig blijven hier op FOK! Hohohooo!quote:Op vrijdag 10 april 2009 18:37 schreef Reintji het volgende:
dek-lat?
De rooie klatsquote:Op vrijdag 10 april 2009 19:03 schreef AQuila360 het volgende:
Ik dacht dat ze de klats had
Nee, het moet een beetje passen bij The Matrix..quote:Op vrijdag 10 april 2009 19:42 schreef Lyzio het volgende:
Post boven jeWeet niet of je er wat aan hebt. Betwijfel het.
Compilatie voor de 3 Matrix films.quote:
Duurt 10 minutenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Je kunt er ook heel goedkoop die beats uit de rave-scene van Blade onder gooienNummer is volgens mij van New Order en heet Confusion.
quote:Je video met de naam 'test' bevat mogelijk inhoud die in het bezit is van of is gelicentieerd door WMG.
Je hoeft geen actie te ondernemen. Als je echter geïnteresseerd bent in het effect hiervan op je video, ga je naar het gedeelte 'Inhoud-id-overeenkomsten' van je account voor meer informatie.
Sincerely,
- Het YouTube-team
Erm, het nummer in Blade heet idd Confusion maar is niet van New Order. Het nummer dat je hoort is de Pump Panel Remix en duurt 10 minuten en 17 seconden.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:10 schreef Lyzio het volgende:
Je kunt er ook heel goedkoop die beats uit de rave-scene van Blade onder gooienNummer is volgens mij van New Order en heet Confusion.
Dat is inderdaad te lang.quote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm, het nummer in Blade heet idd Confusion maar is niet van New Order. Het nummer dat je hoort is de Pump Panel Remix en duurt 10 minuten en 17 seconden.
Heb ik van half4 tot 6 gezetenquote:
Je blowt zelf toch ook? Laat dat ventje toch gewoon lekker kansloos lopen doenquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:45 schreef Edwinuss het volgende:
Als ik mijn broertje tegen kom krijgt hij een stomp.
[ afbeelding ]
Jochie is 15.
Ik zet het niet in mijn MSN naamquote:Op vrijdag 10 april 2009 21:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je blowt zelf toch ook? Laat dat ventje toch gewoon lekker kansloos lopen doen
Het lijkt er wel inderdaadquote:Op vrijdag 10 april 2009 22:29 schreef AQuila360 het volgende:
Edje ik dacht dat jou usericon een soldaat met schild was die er aan kwam stormen ofzo
quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:09 schreef AQuila360 het volgende:
Screw the Dutch...
Die amerikanen hebben nog gelijk ook! Mafkees die Spong!![]()
Amerikanen![]()
Je gaat het hem toch niet aanpassen omdat AQuila niet herkende wat er opstond?quote:Op vrijdag 10 april 2009 22:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het lijkt er wel inderdaad
Moet maar even een nieuwe zoeken, want je ziet het zo verkeerd inderdaad
Maar dat is Rooney.
Duidelijk.quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je gaat het hem toch niet aanpassen omdat AQuila niet herkende wat er opstond?
Die herkent nog geen voetballer als staat hij er 10 cm van af
wat ik dan weer niet vermeld is: hij is mooi hoorquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:09 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
wat ik dan weer niet vermeld is: hij is mooi hoor
Ik wist het ook niet meer preciesquote:Op vrijdag 10 april 2009 20:19 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Erm, het nummer in Blade heet idd Confusion maar is niet van New Order. Het nummer dat je hoort is de Pump Panel Remix en duurt 10 minuten en 17 seconden.
OT: spul van Squarepusher, Aphex Twin of idd New Order zou je eens langs moeten gaan, daar zit vast wel wat voor je tussen. Als je wat harder spul wil, kan ik Atari Teenage Riot aanbevelen.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik kwam iemand tegen op het forum die Poit- heet.
Dus met een - erachter
Dude het leek echt wel op een soldaat met schildquote:Op zaterdag 11 april 2009 01:06 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je gaat het hem toch niet aanpassen omdat AQuila niet herkende wat er opstond?
Die herkent nog geen voetballer als staat hij er 10 cm van af
Dat hoort allemaal bij het plan om jullie 1 voor 1 te vervangen! Als jij ineens weg bent en - Poit- is er dan heeft niemand hier dat doorquote:
Ik speel nu tegenwoordig maar 1 of 2 races..quote:Op zaterdag 11 april 2009 01:10 schreef Edwinuss het volgende:
Die van jou ook! Forza2![]()
Heb ik ook een blauwe Maandag gespeeld
Kerel, maar onvoorstelbaar grote awesomeness is niet te imiteren.quote:Op zaterdag 11 april 2009 09:49 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat hoort allemaal bij het plan om jullie 1 voor 1 te vervangen! Als jij ineens weg bent en - Poit- is er dan heeft niemand hier dat door
Ja, Roy...quote:Op donderdag 9 april 2009 22:44 schreef Tain het volgende:
klopt Gd dokt niet meer, gelukkig speelt hij nog steeds aardig wat uurtjes GeoW2quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, Roy...
GD fokt helemaal niet meer.
Tja, van je ene verslaving in de andere rollen he?quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
klopt Gd dokt niet meer, gelukkig speelt hij nog steeds aardig wat uurtjes GeoW2
LANI!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, Roy...
Laniboef!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Ja, Roy...
quote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Laniboef!
Heeft u mijn geweldige aanpassing in de OP gezien???
hehe hij speelde anders ook veel gears toen hij actiever was op fok!quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Tja, van je ene verslaving in de andere rollen he?
Mijn planning was vroeg opstaan vanochtend... dat werd een uur of 10:30 ofzo...quote:Op zaterdag 11 april 2009 15:58 schreef Laniboekje het volgende:
Heh bah, ik verveel me echt een ongeluk terwijl ik eigenlijk wel wat dingen op de planning had staan maar ik heb daar dan ook weer geen zin in.
Stond vanmiddag ook bijna op het punt om twee nieuwe ratjes te kopen maar ik werd zo slecht geholpen en geïnformeerd dat ik maar weer de winkel uitgelopen ben.
Dubbele diagnose heet dat. FOK!-verslaving en Gears, met heel veel hulpverlening is hij nu van Fok af maar Gears wil nog niet echt lukken ben ik bang.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:22 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
hehe hij speelde anders ook veel gears toen hij actiever was op fok!
Mijn ochtend was wel goed gelukt. Om 09.00u de wekker, om 09.15u zat ik al aan het ontbijt. Toen heb ik een beetje schoongemaakt en ben wezen hardlopen. Na het hardlopen even naar de winkels geweest en toen ging het bergafwaarts. Terwijl ik nog wat taken in huis heb die gedaan moeten worden. Blegh.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Mijn planning was vroeg opstaan vanochtend... dat werd een uur of 10:30 ofzo...
hardlopen... misschien dat ik dat over een jaar weer kanquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dubbele diagnose heet dat. FOK!-verslaving en Gears, met heel veel hulpverlening is hij nu van Fok af maar Gears wil nog niet echt lukken ben ik bang.
[..]
Mijn ochtend was wel goed gelukt. Om 09.00u de wekker, om 09.15u zat ik al aan het ontbijt. Toen heb ik een beetje schoongemaakt en ben wezen hardlopen. Na het hardlopen even naar de winkels geweest en toen ging het bergafwaarts. Terwijl ik nog wat taken in huis heb die gedaan moeten worden. Blegh.
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:29 schreef Tain het volgende:
[..]
hardlopen... misschien dat ik dat over een jaar weer kan
Moet over paar maandjes voor de 3e keer onder het mesquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]Heb je een blessure of iets dat je het nu niet kan?
Oei, niet best.quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Moet over paar maandjes voor de 3e keer onder het mesvoorste kruisband reconstructie voor de 2e keer
Ja, dat is natuurlijk ook een reden waardoor je niet kunt hardlopen.quote:
Bij de laatste operatie was er ook al een stuk buitenste meniscus weggehaald... grote kans dat die helemaal weg wordt gehaald nu...quote:
Bwegh! Zit ook veel revalidatie/fysio aan vast of niet? Geklooi aan knieënquote:Op zaterdag 11 april 2009 16:44 schreef Tain het volgende:
[..]
Bij de laatste operatie was er ook al een stuk buitenste meniscus weggehaald... grote kans dat die helemaal weg wordt gehaald nu...
Deze operatie wordt ongeveer 9 maanden revalidatie...quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:45 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Bwegh! Zit ook veel revalidatie/fysio aan vast of niet? Geklooi aan knieën
quote:Op zaterdag 11 april 2009 16:49 schreef Tain het volgende:
[..]
Deze operatie wordt ongeveer 9 maanden revalidatie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |