quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie ben jij om te bepalen wat een ander mooi vind? Jij vind er niks aan, een ander vind het geweldig. Ieder zijn eigen smaak.
Dat dus. Slotje !!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef Schokbreker het volgende:
Smaken verschillen.
Onterechte klacht.
Kun je niet lezen? Ik vraag me gewoon iets af. Ik zeg toch niet dat het niet mag?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Maar wie ben jij om te bepalen wat een ander mooi vind? Jij vind er niks aan, een ander vind het geweldig. Ieder zijn eigen smaak.
Dat dan weer wel. ieder zijn eigen smaak maar ik hoef er niet van mee te genieten als ik dat niet wil.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef dagdag het volgende:
Erger zijn die gasten die de muziek op hun mp3 speler zetten, en dan lekker uit dat low quality boxje laten dreunen
Waarom vraag je het je af? In jou mening is het kutmuziek, maar een ander vind het leuk. Ik snap de vraag dus gewoon niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Ik vraag me gewoon iets af. Ik zeg toch niet dat het niet mag?
Kan je zelf niet lezen? Dat zegt hij toch ook niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef sinadO het volgende:
[..]
Kun je niet lezen? Ik vraag me gewoon iets af. Ik zeg toch niet dat het niet mag?
Deathmetalquote:
Hij heeft het over 'bepalen wat een ander mooi vindt'. Dat doe ik niet, ik vraag me gewoon af waarom men het luistert.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Kan je zelf niet lezen? Dat zegt hij toch ook niet?
Death metal
Dirtyhouse
Omdat ze het wel mooi vinden ?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef sinadO het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'bepalen wat een ander mooi vindt'. Dat doe ik niet, ik vraag me gewoon af waarom men het luistert.
Juistem. Maar waarom vind iemand zoiets leuk/mooi?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:37 schreef karr-1 het volgende:
Geen idee, ik kan niet bepalen waarom een ander iets mooi vind.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Juistem. Maar waarom vind iemand zoiets leuk/mooi?
Dat dus. Ik snap het niet, het is zo simpel en inhoudsloos...quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Lekker in drop D op 5 power akkoordjes rammen en schreeuwen over de dood.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef lordtaco het volgende:
[..]
Deathmetal![]()
Voor Deathmetal heb je in ieder geval meer creativiteit en techniek nodig dan de hedendaagse pop. Alles is van te voren opgenomen ze hoeven het alleen nog maar even over te zingen (a la Paris Hilton, Tila Tequila).![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien wel, misschien niet. Maar dan nog steeds kunnen mensen het mooi vinden. Ik hoef ook niet altijd muziek waar ik bij na moet denken.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dus. Ik snap het niet, het is zo simpel en inhoudsloos...
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker in drop D op 5 power akkoordjes rammen en schreeuwen over de dood.
[..]
Oh my....quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
dat dit kan in nederlandquote:Op donderdag 9 april 2009 14:49 schreef sinadO het volgende:
@ rasher: dat staat tegenwoordig standaard onder mijn naam.
Maakt die gitaarherrie van je je dom ofzo? SMAAK!!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:46 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat dus. Ik snap het niet, het is zo simpel en inhoudsloos...
En het leuke is dat ambient of minimal meestal niet eens zo simpel in elkaar zit als de meesten denken.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Maakt die gitaarherrie van je je dom ofzo? SMAAK!!
En muziek als ambient, da's pas simpel. Maakt het dat ook meteen debiel? Moet muziek heel ingewikkeld in elkaar zitten om "mooi" te zijn?
Lekker toch.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Cranequote:
[..]
Ja, voorbeeldjes.quote:
Dat vind ik pas saaie muziek, de heeeeele tijd dezelfde klanken. Dat hou ik echt niet meer dan 30 sec uit.quote:
Jij heb het over 5 power akkoordjes en schreeuwen en rammen?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja, voorbeeldjes.Goed man.
Het ging meer om je argument dat in death metal véél meer techniek en creativiteit zit dan in een ander genre.
Dat is een mening die ik wel kan begrijpen maar waar ik persoonlijk niet achter staquote:Op donderdag 9 april 2009 14:56 schreef Fipomacher het volgende:
[..]
Dat vind ik pas saaie muziek, de heeeeele tijd dezelfde klanken. Dat hou ik echt niet meer dan 30 sec uit.
Laat maar.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef lordtaco het volgende:
[..]
Jij heb het over 5 power akkoordjes en schreeuwen en rammen?![]()
![]()
Voor een beknopt overzicht: zie FOBO!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Inverted_World het volgende:
sinadO, wat vind jij goede muziek? Ik ben het met je eens dat het nummer wat je als voorbeeld noemt in de OP totaal pure bagger is. Maar je wilt je maar al te graag voor doen als audiofiel. Daarbij heb ik tot nu toe je eigenlijk ook enkel andermans muziek horen af zeiken, dus noem eens wat. Ik heb een vermoeden dat een hoop daarvan in principe ook weer gebasht kan worden. Net als mensen dat ongetwijfeld over mijn muzieksmaak zullen kunnen.
Je hoeft het niet te luisteren als je niet wil.quote:
Ik sta er ook 100% niét achter.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:58 schreef lordtaco het volgende:
[..]
Dat is een mening die ik wel kan begrijpen maar waar ik persoonlijk niet achter sta.
Wat voor muziek luister jij dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Inverted_World het volgende:
sinadO, wat vind jij goede muziek? Ik ben het met je eens dat het nummer wat je als voorbeeld noemt in de OP totaal pure bagger is. Maar je wilt je maar al te graag voor doen als audiofiel. Daarbij heb ik tot nu toe je eigenlijk ook enkel andermans muziek horen af zeiken, dus noem eens wat. Ik heb een vermoeden dat een hoop daarvan in principe ook weer gebasht kan worden. Net als mensen dat ongetwijfeld over mijn muzieksmaak zullen kunnen.
Klik op het rode last fm logootje, er zal was wel wat bashbaars tussen staanquote:Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te luisteren als je niet wil.
En het was toch ieder z'n eigen mening?
[..]
Ik sta er ook 100% niét achter.
[..]
Wat voor muziek luister jij dan?
Zoals alle muziek hier telkens afgekraakt wordt lijkt het trouwens net alsof er alleen maar paupers en mensen die klassieke muziek luisteren zitten.
Your musical compatibility with Inverted__World is Mediumquote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klik op het rode last fm logootje, er zal was wel wat bashbaars tussen staan
welke artiesten ?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef BELASTING het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Inverted__World is Medium
Held.![]()
Your musical compatibility with Inverted__World is HIGHquote:Op donderdag 9 april 2009 15:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klik op het rode last fm logootje, er zal was wel wat bashbaars tussen staan
Geen bash:quote:
Zei ik ook vroeger... Tenzij je er zoiets mee doet:quote:
Het inderdaad wat je er mee doet. Dit is 1000 maal beter dan die Ghetto gangster lutsersquote:Op donderdag 9 april 2009 15:34 schreef Espex het volgende:
[..]
Zei ik ook vroeger... Tenzij je er zoiets mee doet:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Trannellius het volgende:
SinadO, mag ik van jou een paar voorbeeldjes van jouw goede muziek?
En waag het om met een nummer aan te komen waar een simpel riedeltje danwel tekst zit
quote:
Omdat het een simpel, herkenbaar en aanstekend deuntje bevat.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Inderdaad, hoe moeilijker hoe beter.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:55 schreef Trannellius het volgende:
SinadO, mag ik van jou een paar voorbeeldjes van jouw goede muziek?
En waag het om met een nummer aan te komen waar een simpel riedeltje danwel tekst zit
Zonder de rest van het topique door te lezen:quote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef sinadO het volgende:
En dan doel ik natuurlijk op het laagste van het laagste dat de hedendaagse top40 te bieden heeft: papapapararapapapa en papapapapokerface. Zojuist achter elkaar op een of andere regionale pauperzender die hier op het werk aan staat.
Wat is dat toch, dat mensen dat vrijwillig luisteren, en er zelfs cd's van kopen terwijl de platenzaak vol ligt met meer echte en echt mooie muziek dan een mens ooit in een leven kan luisteren? Waarom verspil je je tijd dan aan pppapapaparrarararppapa? Ik snap het niet.
Klacht: debiele muziek en de mensen die er vrijwillig naar luisteren.
Eensquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En het leuke is dat ambient of minimal meestal niet eens zo simpel in elkaar zit als de meesten denken.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:
Vroeger hadden ze pas echte muziek inderdaad
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:15 schreef Penisbaard het volgende:
Vroeger hadden ze pas echte muziek inderdaad
Maar wel altijd met een nieuwe en originele invalshoek!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Kutmuziekklaagtopic nummer tig.Net iets origineler dan patat-frietdiscussies.
Het mist een beetje de trolls die dit soort topics reekspotentie geven. Iedereen is een beetje te lief voor elkaar hier. Slecht topic.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Kutmuziekklaagtopic nummer tig.Net iets origineler dan patat-frietdiscussies.
Wtf is datquote:
Andermans muziek afkraken is altijd origineel ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:57 schreef sinadO het volgende:
[..]
Maar wel altijd met een nieuwe en originele invalshoek!
Niets, want ze staan niet in de top 40.quote:
NOG erger zijn die gasten die het met hun telefoon doen, en dan nog slechtere kwaliteit uitzenden dan wanneer ik mijn koptelefoon harder zetquote:Op donderdag 9 april 2009 14:40 schreef dagdag het volgende:
Erger zijn die gasten die de muziek op hun mp3 speler zetten, en dan lekker uit dat low quality boxje laten dreunen
Doek KLB dan maar op.quote:
Open er een topic overquote:Op donderdag 9 april 2009 23:14 schreef sinadO het volgende:
Hier staat nu een heerlijk cdtje van Al Di Meola op. Wat een virtuoos is dat toch. Hoe iemand een cd vol akoestische zo-goed-als-solo gitaarmuziek toch boeiend weet te houden. Briljant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |