Krijg elke keer weer kippenvel bij dat laatste stukje over trouwenquote:
Laten we het hopen.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:38 schreef Susi het volgende:
[..]
Tweede single zullen we toch niet meer horen
quote:Yeah eah het is die o zo o zo dope rapper uit de buurt
en ik neem het over
d-i-o want je weet het gozer
ja we kunnen hangen als een megaposter
en de meest gehate
de meest besproken
rapper in de game
rapper in de game, gast ik ben zo hard je zou denken dat ik Steen was
zie er zo goed uit ja je zou denken dat ik gay was
flow zo ziek ze dachten dat ik aids had,
maar dat heb ik niet
nee man dat heb ik niet boy, dus noem me John F. Yayo,
want ze kennen die boy
en zetten rappers in de noot ja dan bellen ze naar mij
heb je een moment heb die rappers aan de lijn
helemaal kleding ja ik houd ze aan de lijn
en het zijn geen honden maar ik houd ze aan de lijn
Sonja Bakker, ja ik houd ze aan de lijn
man ik ben veel te ver, man ze houden me niet bij!
ik weg weg! Aye!
niemand hier die kan tippen aan de swagger die ik heb
Aye! Schatje fock met mij, want al die rappers die zijn nep.
Aye! Baby kom me zien en laat me zeggen wat ik heb.
Aye! Ik heb me broek laag, pet laag, jep iedereen roept: aye, aye, aye, aye, aye, aye, aye, stop.
aye, aye, aye, aye, broek laag, pet laag, jep iedereen roept:
aye, aye, aye, aye, aye, aye, aye, stop.aye, aye, aye, aye, broek laag, pet laag, jep.
Ze kijken me aan, zeggen dat moet hem zijn. Jep precies wat je had moeten zijn en bij deze wil ik iedereen mn excuses aanbieden, ik had nooit zo'n fackin dope rapper moeten zijn. Maar het spijt me, homie begrijp me, als jij het niet doet, doe ik het voor ons beiden.
Ik ga veel te hard, schatje blijf bij me, anders ben ik weg, anders ben ik pleite. PEACE. Whattup, hoeisset, wie wie wie is het?
Fans in de game die kunnen me niet missen, rappers in de game die kunnen me niet dissen en als ik me niet vergis, dan kan ik me niet vergissen. Ik ben aan, jep ik ben moeilijk. Ja ik ben een bom en ik doe niet eens moeite. Baby bevoel me, maar raak me niet aan. Dus gap pak je spullen, nigga laten we gaan. En daarna ben ik weg!
Aye!
niemand hier die kan tippen aan de swagger die ik heb
Aye! Schatje fock met mij, want al die rappers die zijn nep.
Aye! Baby kom me zien en laat me zeggen wat ik heb.
Aye! Ik heb me broek laag, pet laag, jep iedereen roept: aye, aye, aye, aye, aye, aye, aye, stop.
aye, aye, aye, aye, broek laag, pet laag, jep iedereen roept:
aye, aye, aye, aye, aye, aye, aye, stop.aye, aye, aye, aye, het is je boy Sef van die Flinke Namen.
Hee, Big2 stop die beat effe, want uuh ik wil shinen zonder beat effe, enne ik wil dat je me ziet effe, dussuh sluit je ogen en geniet effe. Maar genoeg over mij, laten we het hebben over mij.
Laat me even rappen over mij, want ik ben dol op gesprekken over mij, dus ik vul tracks en coupletten over mij. Ik ben einde, ik ben de toekomst, ik geef die mannetjes, wat die mannetjes toekomt. Ik pak die money als die money naar me toekomt, money in me zakken, money voor de toekomst. Ik ben jaloers op die mannen. Je moet me goed begrijpen, ik zou ook naar mezelf willen kijken. Tja, als ik mezelf moet omschrijven. Sorry, ik wil het woord swagger niet gebruiken. Ik ben weg!
Leuk meisje, maar geef mij maar Miley Cyrus. Ook een kindster, een zeer aantrekkelijkquote:Op donderdag 9 april 2009 14:39 schreef TIM-846 het volgende:
En dit
[ afbeelding ]
En dit
[ afbeelding ]
en zetten rappers in de noot ja dan bellen ze naar mijquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef TIM-846 het volgende:
Speciaal de songtekst voor jou cos
[..]
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuk meisje, maar geef mij maar Miley Cyrus. Ook een kindster, een zeer aantrekkelijk
Vorige maand ook gehad. Zwaar irritant, maar het het is wel goed voor je portomonneequote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Susi het volgende:
Oke, ik ga nu boodschappen doen. Of althans, proberen, want er zit een krak in mijn pinpas. Ik hoop dat ie 'm accepteert
die gast schijnt dood te zijn, vandaarquote:
Ahquote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die gast schijnt dood te zijn, vandaar
Zijn toch mensen die geloven dat hij nog leeft, of is dat alleen bij Elvis?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die gast schijnt dood te zijn, vandaar
Ik vind het een goeie tekstquote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
en zetten rappers in de noot ja dan bellen ze naar mij
heb je een moment heb die rappers aan de lijn
helemaal kleding ja ik houd ze aan de lijn
en het zijn geen honden maar ik houd ze aan de lijn
Sonja Bakker, ja ik houd ze aan de lijn
. En ja, lijn rijmt inderdaad op lijn.
Nou.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is precies de strekking van hetgeen dat figuur brabbeltZit daar nog een boodschap achter
Ah, duidelijk. Nu ben ik ook fan.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou.
Hij is een leipe, dope rapper. En iedereen, fans en meiden willen vanalles van hem, hij is vet populair en de man. En andere rappers die kunnen hem niet dissen want hij is fucking leip. Jeweettoch
Dat topic heeft heul geen zinquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk die stef nog steeds tekeer gaanWat luister je nu? #1858
Kan iemand mij het nut uitleggen van zo'n topic? Jij als ex-modje moet dat toch kunnen Roel?
Hij zat gisteren anders wel in DWDD ben z'n domme kopquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou.
Hij is een leipe, dope rapper. En iedereen, fans en meiden willen vanalles van hem, hij is vet populair en de man. En andere rappers die kunnen hem niet dissen want hij is fucking leip. Jeweettoch
Mja, 't is een topic in MEN. Blijkbaar mag dat daar...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk die stef nog steeds tekeer gaanWat luister je nu? #1858
Kan iemand mij het nut uitleggen van zo'n topic? Jij als ex-modje moet dat toch kunnen Roel?
Waarom bestaat zoiets dan nog? Die stef post alleen in dat topic en in het topic dagcijfers (om te kijken hoeveel keer hij in dat nutteloze topic heeft gepostquote:
Wat had ie te vertellen? Straks even terugkijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij zat gisteren anders wel in DWDD ben z'n domme kop.
Eerst was het een topic in MUZ en daar wilde ze dat verbieden, maar dat leverde kennelijk een flinke rel op. Waarna het verplaatst is naar MENquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is een topic in MEN. Blijkbaar mag dat daar...
Its a miracle!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik kan je wel zeggen, dit vind ik best een leuk plaatje van Anouk!
Succes he!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:12 schreef themauster het volgende:
Even boodschappen voor de hele week binnenhalen!
Zeer tof !quote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef TIM-846 het volgende:
OOOOOHHhhhhhhhh Ladies & Gentlemen!!!
Crack a bottle!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mja, je zou het heel simpel op kunnen lossen door te eisen dat iemand een reden opgeeft waarom 'ie het een leuk nummer vind oid, waardoor het meer werk wordt om een post te plaatsen. Of om het onderwerp licht te veranderen naar 'Post hier muziek die je luistert en ook leuk vind en waarom' bijv.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:10 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Eerst was het een topic in MUZ en daar wilde ze dat verbieden, maar dat leverde kennelijk een flinke rel op. Waarna het verplaatst is naar MEN
O, ze zonden een stukje van Spuiten en Slikken uit waar ie te gast was.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Wat had ie te vertellen? Straks even terugkijken![]()
Misschien moeten we jou aandragen als modjequote:Op donderdag 9 april 2009 15:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, je zou het heel simpel op kunnen lossen door te eisen dat iemand een reden opgeeft waarom 'ie het een leuk nummer vind oid, waardoor het meer werk wordt om een post te plaatsen. Of om het onderwerp licht te veranderen naar 'Post hier muziek die je luistert en ook leuk vind en waarom' bijv.
Op die manier wordt het topic ook nuttiger, omdat je er dan ideeën op kan doen voor onbekende/vergeten tracks.
Maarja, ik ben geen modje hè? Dus er zal wel niks aan gebeuren.
Daarom is er ook MUZ > wat luister je nu (nieuwe stijl) ingevoerd. Maar die loopt niet zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, je zou het heel simpel op kunnen lossen door te eisen dat iemand een reden opgeeft waarom 'ie het een leuk nummer vind oid, waardoor het meer werk wordt om een post te plaatsen. Of om het onderwerp licht te veranderen naar 'Post hier muziek die je luistert en ook leuk vind en waarom' bijv.
Op die manier wordt het topic ook nuttiger, omdat je er dan ideeën op kan doen voor onbekende/vergeten tracks.
Maarja, ik ben geen modje hè? Dus er zal wel niks aan gebeuren.
Ja leuk man. Lekker in elkaar geknutseld, die beats, die ouwe reggae-loop waar ze dan het melodietje mee spelen. Heerlijk klungeligquote:
Dat zekerquote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vorige maand ook gehad. Zwaar irritant, maar het het is wel goed voor je portomonnee
Jaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:51 schreef TIM-846 het volgende:
FUCKINGTERINGTYFYSHOERNEHELLLLLL![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik je voor roel?
Be Somebodyyyyyyyyyquote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDEGODVERDETYFUSHOERIGEKUTZOOIKOL![]()
![]()
.
Hey Lau, stop er eens mee!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
GODVERDEGODVERDETYFUSHOERIGEKUTZOOIKOL![]()
![]()
.
GMTAquote:Op donderdag 9 april 2009 16:31 schreef Sirolf het volgende:
Nu maar hopen dat dit niet de nieuwe Megahit wordt...
Hier was het ook ontieglijk druk in de supermarkten, alle vijftien kassa's waren open, lange rij er achter en er stonden werknemers te helpen met inpakken.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:35 schreef themauster het volgende:
zo terug wat was het teringdruk![]()
Kwam mijn schoonvader tegen en die had 40 eieren gekocht voor centerparcs
Nee hij zei dat die om op te eten warenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:37 schreef Susi het volgende:
[..]
Hier was het ook ontieglijk druk in de supermarkten, alle vijftien kassa's waren open, lange rij er achter en er stonden werknemers te helpen met inpakken.
Gaat hij die eieren gooien ?
Heul veulquote:Op donderdag 9 april 2009 16:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, vooruit. Omdat ze hiernaast wel leuke plaatjes hebben gemaakt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hij zei dat die om op te eten waren
Gekookt moet ik ze sowieso nietquote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Haha. Nou, zo zondagochtend een gekookt eitje vind ik wel fijn hoor.
Kaas, uitje, ham en tomaat!quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Gekookt moet ik ze sowieso nietGebakken
Met kaas en ham
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |