die gast schijnt dood te zijn, vandaarquote:
Ahquote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die gast schijnt dood te zijn, vandaar
Zijn toch mensen die geloven dat hij nog leeft, of is dat alleen bij Elvis?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
die gast schijnt dood te zijn, vandaar
Ik vind het een goeie tekstquote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef cosmick het volgende:
[..]
en zetten rappers in de noot ja dan bellen ze naar mij
heb je een moment heb die rappers aan de lijn
helemaal kleding ja ik houd ze aan de lijn
en het zijn geen honden maar ik houd ze aan de lijn
Sonja Bakker, ja ik houd ze aan de lijn
. En ja, lijn rijmt inderdaad op lijn.
Nou.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat is precies de strekking van hetgeen dat figuur brabbeltZit daar nog een boodschap achter
Ah, duidelijk. Nu ben ik ook fan.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou.
Hij is een leipe, dope rapper. En iedereen, fans en meiden willen vanalles van hem, hij is vet populair en de man. En andere rappers die kunnen hem niet dissen want hij is fucking leip. Jeweettoch
Dat topic heeft heul geen zinquote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk die stef nog steeds tekeer gaanWat luister je nu? #1858
Kan iemand mij het nut uitleggen van zo'n topic? Jij als ex-modje moet dat toch kunnen Roel?
Hij zat gisteren anders wel in DWDD ben z'n domme kopquote:Op donderdag 9 april 2009 15:01 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou.
Hij is een leipe, dope rapper. En iedereen, fans en meiden willen vanalles van hem, hij is vet populair en de man. En andere rappers die kunnen hem niet dissen want hij is fucking leip. Jeweettoch
Mja, 't is een topic in MEN. Blijkbaar mag dat daar...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef TIM-846 het volgende:
Kijk die stef nog steeds tekeer gaanWat luister je nu? #1858
Kan iemand mij het nut uitleggen van zo'n topic? Jij als ex-modje moet dat toch kunnen Roel?
Waarom bestaat zoiets dan nog? Die stef post alleen in dat topic en in het topic dagcijfers (om te kijken hoeveel keer hij in dat nutteloze topic heeft gepostquote:
Wat had ie te vertellen? Straks even terugkijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hij zat gisteren anders wel in DWDD ben z'n domme kop.
Eerst was het een topic in MUZ en daar wilde ze dat verbieden, maar dat leverde kennelijk een flinke rel op. Waarna het verplaatst is naar MENquote:Op donderdag 9 april 2009 15:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, 't is een topic in MEN. Blijkbaar mag dat daar...
Its a miracle!quote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef cosmick het volgende:
Nou, ik kan je wel zeggen, dit vind ik best een leuk plaatje van Anouk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |