quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:35 schreef SeLang het volgende:
Dit was trouwens die foto die SE bedoelde van na de crash.
Check de afdruk van de valhelm op m'n voorhoofd
Ik wil niet weten hoe deze foto eruit had gezien zonder die helm (waarschijnlijk een schedel met een gat erin ofzo)
[ afbeelding ]
Made in China zeker... scheelde niet veel of je was dood geweest.quote:
Ik ben ruim een jaar geleden ook heel hard van m'n fiets gelazerd. Schouderblad in tweeën.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:35 schreef SeLang het volgende:
Dit was trouwens die foto die SE bedoelde van na de crash.
Check de afdruk van de valhelm op m'n voorhoofd
Ik wil niet weten hoe deze foto eruit had gezien zonder die helm (waarschijnlijk een schedel met een gat erin ofzo)
[ afbeelding ]
Piccasquote:Op vrijdag 10 april 2009 16:51 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik ben ruim een jaar geleden ook heel hard van m'n fiets gelazerd. Schouderblad in tweeën.
Deel van één van mijn favoriete zondagmiddag rondjes in Taiwanquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:04 schreef Llotyhy het volgende:
Klinkt misschien heel raar, maar ik krijg helemaal zin om mijn racefiets te pakken van jullie..
Er was weinig aan te zien, heb de klap volledig met m'n schouder opgevangen. In eerste instantie dacht ik dat er niks aan de hand was, kon alleen m'n arm niet meer omhoog tillen.quote:
De afdeling lijkt mij minstens even heftig als de klim!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Deel van één van mijn favoriete zondagmiddag rondjes in Taiwan
[ afbeelding ]
Ik klom vanaf de andere kant, dat was iets minder steil, en daalde dan hier af. Dat was wel erg tof en uiteindelijk kwam je dan ook nog in een leuk plaatsje uit. Ik daal wel af als een mietjuh (heel voorzichtig)quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:22 schreef capricia het volgende:
[..]
De afdeling lijkt mij minstens even heftig als de klim!
Ik heb in Frankrijk wel eens de alpe d'huez beklommen...toen ik een tijdje niet rookte...zou het nou niet meer kunnen...want ik rook weer!
Maar vond de afdaling enger dan de klim!
Ik klik op jouw picca's en...noppes...das een terleurstelling!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ik klom vanaf de andere kant, dat was iets minder steil, en daalde dan hier af. Dat was wel erg tof en uiteindelijk kwam je dan ook nog in een leuk plaatsje uit. Ik daal wel af als een mietjuh (heel voorzichtig)
Btw: waar blijft die picca nou
Hij heeft hierboven toch een picca van zichzelf gepost?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik klik op jouw picca's en...noppes...das een terleurstelling!
Als hij/zij even aanwijst welke vrouw hij/zij is...is het okay, wat mij betreft...maar wellicht dat ik begrijp dat hij/zij dat niet post...quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:31 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Hij heeft hierboven toch een picca van zichzelf gepost?
Daar weer ver boven, schat. Hoeveel wijn heb je eigenlijk al op?quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Als hij/zij even aanwijst welke vrouw hij/zij is...is het okay, wat mij betreft...maar wellicht dat ik begrijp dat hij/zij dat niet post...
quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Als hij/zij even aanwijst welke vrouw hij/zij is...is het okay, wat mij betreft...maar wellicht dat ik begrijp dat hij/zij dat niet post...
Idd, capricia is al ver heenquote:Op vrijdag 10 april 2009 17:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar weer ver boven, schat. Hoeveel wijn heb je eigenlijk al op?
Flesje of anderhalf...zit nu aan het bier!quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:34 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Daar weer ver boven, schat. Hoeveel wijn heb je eigenlijk al op?
Ik ben hier nog geen jaar...quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:48 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Idd, capricia is al ver heenhaha. En sowieso heeft SeLang wel vaker foto's gepost door de jaren heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |