Yep, dat was toen ook al zo inderdaad.quote:Op maandag 13 april 2009 22:35 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ah, dus het is puur en alleen dat de media nu overal bovenop zit en dat het straatbeeld de laatste 30 jaar echt niet verhard is. Ook toen was het meer dan normaal dat groepen jongeren overlast veroorzaakten in het OV, ambulances tegenhielden en mensen uit bepaalde buurten werden weggepest?
Ik denk dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat hij of zij het grootste probleem van ons land vindt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
En ik bagetalisseer niks, ik relativeer wel een beetje want het wordt hoog tijd dat mensen de dingen weer in hun juiste proportie zien en los komen van de hysterie rond dit thema.
Klopt idd. Maar je dient ál die groepen aan te pakken die voor overlast zorgen. Als het over 10 jaar de Roemenen zijn die voor overlast zorgen, dien je die groep (en natuurlijk ook de andere criminelen) hard aan te pakken. EN je af te vragen hoe het nou komt dat er onder Roemenen zoveel criminaliteit zit.quote:Op maandag 13 april 2009 22:32 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zorgen ze voor overlast. Maar Rommelmans doet alsof dat het grootste probleem van ons land is.
Eerst waren het de provincialen, toen de hooligans, nu de kutmarocjes, zo is er altijd wel wat. En het zijn altijd anderen he. Dat Rommelmans zelf een agressief baasje is die overal op los wil slaan, en het blijkbaar ook doet, dat vindt hij dan weer heel normaal.
En ik bagetalisseer niks, ik relativeer wel een beetje want het wordt hoog tijd dat mensen de dingen weer in hun juiste proportie zien en los komen van de hysterie rond dit thema.
Ach, op de LPF stemden ook vooral mensen die in wijken woonden waar nauwelijks Marokkanen wonen. Bleek later uit onderzoek. Het gaat vaak meer om het beeld dan om de werkelijkheid.quote:Op maandag 13 april 2009 22:38 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen voor zichzelf mag bepalen wat hij of zij het grootste probleem van ons land vindt.
En gezien de peilingen van de PVV (wat het daadwerkelijk gaat worden, moeten we nog maar afwachten natuurlijk), zijn er veel mensen die het Marokkaanse tuig wel degelijk als een ECHT belangrijk probleem ervaren.
Die mensen zien het probleem met het Marokkaanse tuig niet als iets relatiefs.
Als er een antwoord op de hysterie rondom dit thema zou moeten komen op een andere manier dan de PVV dat nu geeft, dan zal dat in eerste instantie vanuit de Marokkaanse gemeenschap moeten komen. Dan moeten zij hun kinderen beter opvoeden en onder de duim houden.
Daar ben ik ook niet op tegen toch?quote:Op maandag 13 april 2009 22:39 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Klopt idd. Maar je dient ál die groepen aan te pakken die voor overlast zorgen. Als het over 10 jaar de Roemenen zijn die voor overlast zorgen, dien je die groep (en natuurlijk ook de andere criminelen) hard aan te pakken. EN je af te vragen hoe het nou komt dat er onder Roemenen zoveel criminaliteit zit.
Dat is jouw mening SCH.quote:Op maandag 13 april 2009 22:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij vindt het nodig om hier te vertellen hoe enorm agressief je kan en wil zijn. Dat is vrij typerend voor je. Dat maakt je een beetje zielig en lachwekkend en je weet zelf ook wel hoe het komt.
Waarmee je mijn "raar" en "wereldvreemd" onderstreept. Thanks.quote:
Stoer hoor. Wij buigen diep voor zoveel zelfverzekerdheid en opgekropte en ongereguleerde agressie. Sterkte er mee mien jong.quote:Op maandag 13 april 2009 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat is jouw mening SCH.
Maar nogmaals, als er een marokaan ook maar een woord zegt tegen mij welke ik als intimiderend vind dan grijp ik hem.
Ik pak ze aan zoals zij zelf hun slachtoffers grijpen. Ikken dan ook geen enkele genade met die slachtoffertjes.
Daar mag jij dan het jouwe van vinden, maar ik ga me niet meer verdedigen bij het politie buro, want dat schiet niet op.
Zielig dat ik geweld gebruik tegen hen die mij intimideren? Dan noem ik juist gasten als jou een lafaard.
Laat je niet afbekken, nee, onderneem actie.
En ja, mijn PTSD werkt in mijn voordeel, dus al dat rif-tuig zal daar een portie van meekrijgen.
Geen genade SCH!
Echt, die oogkleppen van jou, hoe dik zijn die????????quote:
Makkelijk gezegd. Helaas voor je heb ik wel een punt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:41 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Waarmee je mijn "raar" en "wereldvreemd" onderstreept. Thanks.
Ja maar dat doen ze niet. En de komende 5 jaar zullen ze dat ook niet doen. Die generatie uit Marokko heeft simpelweg weinig banden met Nederland, spreken nauwelijks Nederlands, sturen hun kinderen de hele dag de straat op etc.quote:Op maandag 13 april 2009 22:38 schreef capricia het volgende:
.. dan zal dat in eerste instantie vanuit de Marokkaanse gemeenschap moeten komen. Dan moeten zij hun kinderen beter opvoeden en onder de duim houden.
Geloof je het niet dan? Laat maar zien dat het nu erger is, kan ik ook zeggen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Kan je dat ook met feiten/bronnen enzo onderbouwen?
Draai het nu niet om SCH.quote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan? Laat maar zien dat het nu erger is, kan ik ook zeggen.
Ja joh. Nu maar stug volhouden dat het altijd al zo geweest is is vele malen beter dan toegeven dat daar natuurlijk geen ene bal van klopt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd. Helaas voor je heb ik wel een punt.
Tuurlijk heeft het ook te maken met beeldvorming. Maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk een probleem is met een groep Marokkanen.quote:Op maandag 13 april 2009 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach, op de LPF stemden ook vooral mensen die in wijken woonden waar nauwelijks Marokkanen wonen. Bleek later uit onderzoek. Het gaat vaak meer om het beeld dan om de werkelijkheid.
quote:Op maandag 13 april 2009 22:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Geloof je het niet dan? Laat maar zien dat het nu erger is, kan ik ook zeggen.
Hoezo klopt daar geen bal van? Denk je dat jeugdcriminaliteit iets nieuws is dan?quote:Op maandag 13 april 2009 22:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ja joh. Nu maar stug volhouden dat het altijd al zo geweest is is vele malen beter dan toegeven dat daar natuurlijk geen ene bal van klopt.
Dank je, en ik hoop dat er eens een dag komt dat die metersdikke oogkleppen van jou ook open gaan.quote:Op maandag 13 april 2009 22:42 schreef SCH het volgende:
[..]
Stoer hoor. Wij buigen diep voor zoveel zelfverzekerdheid en opgekropte en ongereguleerde agressie. Sterkte er mee mien jong.
Dat zei ik net ook alquote:Op maandag 13 april 2009 22:46 schreef capricia het volgende:
Maar nogmaals: Ik mis voornamelijk een geluid vanuit de Marokkaanse hoek. Waarom hebben die ouders hun kinderen niet meer in het gareel? Het probleem zit m.i. wel degelijk in die hoek, en zal ook vanuit die hoek opgelost moeten worden.
Wil je de waarheid wel weten dan. Ik schiet niet in de verdediging maar ik sta iedere keer weer versteld van de cliches. Jullie doen alsof de Marokaanse jeugd ons land zo'n beetje onleefbaar maakt. Dat is volstrekte lariekoek. En jullie doen alsof het iets nieuws is, alsof er vroeger geen overlast en criminaliteit en gedonder met jongeren was. Ik snap niet waar dat beeld vandaan komt en waarom je niet beter nadenkt.quote:Op maandag 13 april 2009 22:46 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij begint er over , kom dan ook eens met bronnen , feiten.
Bij elk nieuwsbericht over Marokkanen / Allochtonen schiet je in de verdediging , heb je een relatie met Meki of zo ?
Is het jou ook bekend dat het mrendeel van die criminaliteit gepleegd word door marokanen? Of verschuil je je nu weer achter die oogkleppen van je?quote:Op maandag 13 april 2009 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoezo klopt daar geen bal van? Denk je dat jeugdcriminaliteit iets nieuws is dan?
Veel succes in Brazilie. En beheers je een beetjequote:Op maandag 13 april 2009 22:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank je, en ik hoop dat er eens een dag komt dat die metersdikke oogkleppen van jou ook open gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |