abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 april 2009 @ 22:00:51 #176
110987 ErwinRommel
De woestijnvos. Een legende.
pi_67988015
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n 1 die vanuit het buitenland denkt te weten hoe ons land in elkaar steekt idd
Denk dat ik in totaal meer van de weeld gezien heb als Nederlander zijnde dan jij SCH. En dan bedoel ik echte crisis-gebieden. Geen Costa del Sol oid's.

En ja, elk jaar kom ik weer in Nederland en zie dat er geen ene zak is veranderd, laat ik het zo stellen, het is verslechterd in alles. Als Nederlander buitenboord zie ik soms dingen waar de normale in NL wonende Nederlander niet aan denkt. Dus tja,..........ik zie zaken die verslechteren.
Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
pi_67988068
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Eh ja. Wat anders? Moet ik gaan roepen dat ze ge-executeerd moeten worden? Ben ik dan beschaafd?
En jij denkt dat ze van een taakstraf wat leren? Dat ze zulke dingen voortaan niet meer doen? Zou je dat ook denken als ze je voor de 2e keer in elkaar slaan, nadat ze zijn vrijgekomen?

Executeren hoeft wat mij betreft niet, want onschuldigen krijg je dan niet meer terug. Maar een eilandje in de Noordzee of levenslang in een ECHTE CEL op water en brood zou iets meer in de goede richting komen.
  maandag 13 april 2009 @ 22:03:46 #178
110987 ErwinRommel
pi_67988147
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Rommel heeft die slag verloren, tot 2 maal toe...zegt genoeg toch?
Mag je 3 maal raden hoe dat toch kwam
Gelukkig maar overigens.
En discussies mbt mijn username ga ik niet meer aan. Dat is ver passé!
pi_67988159
quote:
Op maandag 13 april 2009 21:54 schreef SCH het volgende:

[..]

Zo'n 1 die vanuit het buitenland denkt te weten hoe ons land in elkaar steekt idd
Dat is hetzelfde als denken dat je vanuit de binnenstad een goed oordeel kan vellen over
kansenwijken.
pi_67988386
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:00 schreef ErwinRommel het volgende:

n ja, elk jaar kom ik weer in Nederland en zie dat er geen ene zak is veranderd, laat ik het zo stellen, het is verslechterd in alles. Als Nederlander buitenboord zie ik soms dingen waar de normale in NL wonende Nederlander niet aan denkt. Dus tja,..........ik zie zaken die verslechteren.
Ja ja, het is een drama in dit land. Kom op zeg, Nederland verslechtert helemaal niet. Allemaal van dat verwende gelul. Dat hautaine gelul van mensen die in het buitenland wonen en ons wel even zullen vertellen hoe het hier in elkaar zit, is echt lachwekkend. Je komt hier maar liefst ieder jaar een keer, poe poe, nou nou. En in die paar weekjes zie je dat het hier zoveel slechter gaat
pi_67988410
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef Specularium het volgende:

Dat is hetzelfde als denken dat je vanuit de binnenstad een goed oordeel kan vellen over
kansenwijken.
Nee, dat zou ook raar zijn inderdaad.
  maandag 13 april 2009 @ 22:10:47 #182
110987 ErwinRommel
pi_67988413
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:04 schreef Specularium het volgende:

[..]

kansenwijken.
Of van die Randstatters die alles beter weten wat goed is voor de provincies. Betweterig als men vaak is.
Maar als ze zelf eens kritiek krijgen van iemand van buitenaf dan is het hok te klein en zegt men van "joh, je woont hier niet dus stel je niet aan".

Zelfde wat mij vaak verweten wordt, ik als buitenboord Nederlander weet niet hoe de vork in de steel zit.
Nee, dat mag men gerust denken, maar met enkele missies in crisisgebieden, tig jaar woonachtig geweest in NL, nu elke dag lezen wat er in NL gebeurd, en elk jaar dat ik naar NL ga op vakantie moet constateren dat NL geen NL meer is??..............................Niemand maakt mij iets wijs, er is iets goed verkeerds in NL.
Ten eerste de laffe politieke maffia, ten tweede het allochtonen probleem welke weer verweven zit met het eerste wat ik aanhaalde.
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 22:11:29 #183
236264 crew  capricia
pi_67988442
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja ja, het is een drama in dit land. Kom op zeg, Nederland verslechtert helemaal niet. Allemaal van dat verwende gelul. Dat hautaine gelul van mensen die in het buitenland wonen en ons wel even zullen vertellen hoe het hier in elkaar zit, is echt lachwekkend. Je komt hier maar liefst ieder jaar een keer, poe poe, nou nou. En in die paar weekjes zie je dat het hier zoveel slechter gaat
Nou, ik moet wel zeggen dat ik ook van Nederlandse vrienden die in het buitenland wonen vaak te horen krijg dat NL wel aan het veranderen is. Ze vinden het klimaat hier harder geworden, en een stuk minder tolerant.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67988450
quote:

[..]

Zeg dat maar tegen die oude vrouwen die beroofd zijn en aan hun verwondingen zijn overleden. Of dat ze een levenslange trauma hebben gekregen.
pi_67988484
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:11 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Zeg dat maar tegen die oude vrouwen die beroofd zijn en aan hun verwondingen zijn overleden. Of dat ze een levenslange trauma hebben gekregen.
Dat gebeurde vroeger niet???
  maandag 13 april 2009 @ 22:15:28 #186
110987 ErwinRommel
pi_67988575
quote:

[..]

Dat men er in NL blind door is geworden is niet mijn probleem. Ik constateer iets en zeg dat.
En "hautaine gelul"? Hoe kom je daarbij? Het is een feit vriend

Mocht een zo ene kut-marokaan iets tegen mijn Braziliaanse vrouw zeggen zodra we daar weer zij, dan heeft hij een heel groot probleem die zelfs zijn familie tesamen niet kan oplossen. En ja daar doel ik dus op met eerdere "ontmoetingen" met die zgn mede-landers mee.
  maandag 13 april 2009 @ 22:18:08 #187
110987 ErwinRommel
pi_67988655
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:12 schreef SCH het volgende:

[..]

De gemiddelde Marokkaan beheerst de Nederlandse taal gelukkig beter dan jij
Dan ben jij een van de weinige die die marokaan is tegengekomen. Ik nl. niet!!!
En dat was al zo in de jaren 80 op de MAVO.
pi_67988708
quote:

[..]

Misschien dat de berovingen de laatste jaren gewelddadiger en brutaler zijn geworden?
  maandag 13 april 2009 @ 22:20:05 #189
110987 ErwinRommel
pi_67988722
quote:

[..]

Nee dat gebeurde vroeger niet! Naja, stukken minder. Maar met dat nieuwe tuig erbij heel veel meer.
Toen wist men nog wat respect was, en ging men geen oude dametjes beroven. Dat was laf.
Maar marokanen of andersoort vergelijkbaar tuig zien dat schijnbaar niet nee.
pi_67988834
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:18 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dan ben jij een van de weinige die die marokaan is tegengekomen. Ik nl. niet!!!
En dat was al zo in de jaren 80 op de MAVO.
Wat een onzin. Hieruit blijkt wel dat je echt vervreemd bent van de situatie hier.
pi_67988878
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:20 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Nee dat gebeurde vroeger niet! Naja, stukken minder. Maar met dat nieuwe tuig erbij heel veel meer.
Toen wist men nog wat respect was, en ging men geen oude dametjes beroven. Dat was laf.
Maar marokanen of andersoort vergelijkbaar tuig zien dat schijnbaar niet nee.
Volstrekte onzin. Jong tuig, criminaliteit, berovingen, overlast - het is van alle tijden, en wel steeds weer van wisselende groepen jongeren en diverse samenstellingen.
pi_67988909
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 14-04-2009 19:26:01 (op de man = onnodig) ]
  maandag 13 april 2009 @ 22:26:57 #193
110987 ErwinRommel
pi_67988989
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:23 schreef SCH het volgende:

[..]

Volstrekte onzin. Jong tuig, criminaliteit, berovingen, overlast - het is van alle tijden, en wel steeds weer van wisselende groepen jongeren en diverse samenstellingen.
SCH, bekijk die statistieken er maam op na. Weet je genoeg.
Statistisch gezien begaan marokanen veel meer criminele activiteiten dan autochtonen.
Ik raadt je aan eens een bril te kopen, een echte, geen roze.
  maandag 13 april 2009 @ 22:28:01 #194
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_67989032
quote:

Wow, jij bent echt totaal niet bij de tijd he. Wat ben jij een raar en wereldvreemd mannetje zeg.
Godfather Bodybuilding topic reeks
  Moderator maandag 13 april 2009 @ 22:28:11 #195
236264 crew  capricia
pi_67989039
quote:

[..]

Zit je hier nou het Marokkaans-NL-tuig te bagetaliseren?
Want het is toch wel duidelijk dat ze voor overlast zorgen...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_67989063
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef Mr.J het volgende:

[..]

Wow, jij bent echt totaal niet bij de tijd he. Wat ben jij een raar en wereldvreemd mannetje zeg.
Wat klopt er dan niet aan? Vroeger stond niet op iedere hoek een SBS-camera maar er is echt niet zoveel veranderd hoor.
  maandag 13 april 2009 @ 22:28:54 #197
110987 ErwinRommel
pi_67989066
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:24 schreef SCH het volgende:

[..]

Tja, je stoornis is bekend. Daar hoef je niet steeds over uit te wijden.
Ahhh gaan we persoonlijk worden?
Had die slet van je afgelopen vakantie nog vet geneukt ja. Was wel lekker hoor, maar niets speciaals.

Gooi het hoe je het gooien wilt, lullig doen kan ik nl. ook.
pi_67989217
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef capricia het volgende:

[..]

Zit je hier nou het Marokkaans-NL-tuig te bagetaliseren?
Want het is toch wel duidelijk dat ze voor overlast zorgen...
Ja tuurlijk zorgen ze voor overlast. Maar Rommelmans doet alsof dat het grootste probleem van ons land is.
Eerst waren het de provincialen, toen de hooligans, nu de kutmarocjes, zo is er altijd wel wat. En het zijn altijd anderen he. Dat Rommelmans zelf een agressief baasje is die overal op los wil slaan, en het blijkbaar ook doet, dat vindt hij dan weer heel normaal.

En ik bagetalisseer niks, ik relativeer wel een beetje want het wordt hoog tijd dat mensen de dingen weer in hun juiste proportie zien en los komen van de hysterie rond dit thema.
pi_67989253
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Ahhh gaan we persoonlijk worden?
Had die slet van je afgelopen vakantie nog vet geneukt ja. Was wel lekker hoor, maar niets speciaals.

Gooi het hoe je het gooien wilt, lullig doen kan ik nl. ook.
Jij vindt het nodig om hier te vertellen hoe enorm agressief je kan en wil zijn. Dat is vrij typerend voor je. Dat maakt je een beetje zielig en lachwekkend en je weet zelf ook wel hoe het komt.
  maandag 13 april 2009 @ 22:35:51 #200
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_67989364
quote:
Op maandag 13 april 2009 22:28 schreef SCH het volgende:

Wat klopt er dan niet aan? Vroeger stond niet op iedere hoek een SBS-camera maar er is echt niet zoveel veranderd hoor.
Ah, dus het is puur en alleen dat de media nu overal bovenop zit en dat het straatbeeld de laatste 30 jaar echt niet verhard is. Ook toen was het meer dan normaal dat groepen jongeren overlast veroorzaakten in het OV, ambulances tegenhielden en mensen uit bepaalde buurten werden weggepest?
Godfather Bodybuilding topic reeks
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')