Bullshit ; het staat notabenew op die sitequote:Op donderdag 9 april 2009 13:19 schreef Snakey het volgende:
Geen privegegevens zoals telefoonnummers plaatsten gaarne.
1. Je zegt nooit bullshit tegen een FA.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:23 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Bullshit ; het staat notabenew op die site
'http://www.sportingmaroc.com/index.html
Touche, idd dan juig ik. Die hebben een voorbeeldfunctie en gedragen zich... Daar gaat het me om.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:49 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Durf je er niet eens voor uit te komen? Je zit zeker wel te juichen elke keer als Dembele of Al Hamdaoui scoort? Dan is de N in KNVB niet zo belangrijk meer?
Het ging mij erom dat je Nederlandse in KNVB wilde benadrukken.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Touche, idd dan juig ik. Die hebben een voorbeeldfunctie en gedragen zich... Daar gaat het me om.
Leden die keer op keer in de problemen raken zoals bij Fighting Maroc zullen de consequenties moeten dragen.
Duidelijk hebben ze het moeilijk met regelgeving en respect, dan vind ik dat ze de tering kunnen krijgen.
Dus schrabben en een vette vette boete geven.
Waar staat dat? Natuurlijk moet tuig aangepakt worden, wel ongeacht huidskleur.quote:Hoezo jij vindt het allemaal wel meevallen?
Daar komt de aap (racist) uit de mouw.quote:En om heel eerlijk te zijn, mocro's vind ik over het algemeen naar volk... Dus als ik weer eens constateer dat dit soort leden duidelijk hun eigen regels willen maken, dan denk ik, prima maar niet hier!
Doe normaal of pak je troep en donder op!
Nee ben geen racist! Kan prima omgaan met heel veel nationaliteiten. Maar turken en mocro's hebben om een of andere reden een grotere aversie bij mij dan bijv. Surinamers/Chinezen/Belgen/Duitsers.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat je Nederlandse in KNVB wilde benadrukken.
[..]
Waar staat dat? Natuurlijk moet tuig aangepakt worden, wel ongeacht huidskleur.
[..]
Daar komt de aap (racist) uit de mouw.
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Het ging mij erom dat je Nederlandse in KNVB wilde benadrukken.
[..]
Waar staat dat? Natuurlijk moet tuig aangepakt worden, wel ongeacht huidskleur.
[..]
Daar komt de aap (racist) uit de mouw.
Maar suggereert er dan iemand dat alleen zich misdragende marokkanen aangepakt moeten worden, en zich misdragende blanken niet ofzo?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef Meh7 het volgende:
Natuurlijk moet tuig aangepakt worden, wel ongeacht huidskleur.
Dit dus, wij zaten enkele jaren bij Sporting Noord in de competitie, enorm aso team en wij waren dat toen ook van plan, het was echter niet meer nodig nadat ze de wedstrijd erop een scheidsrechter het ziekenhuis in trapten en dus uit de competitie gezet werden. Overigens is de straf nogal mild in geval van Sporting Maroc, in andere gevallen werden hele verenigingen eruit gezet.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:26 schreef Elfletterig het volgende:
De straf is op z'n plaats, maar nog steeds te soft. Als ik voorzitter was van een vierdeklasser die volgend jaar bij dit tuig in één competitie dreigt te komen, ging ik vast bellen met collega-voorzitters, met als doel om komend seizoen de wedstrijden tegen Fighting Maroc gewoon te boycotten.
Ook de boete is veel te laag. Die zou zodanig hoog moeten zijn dat de club in ernstige geldnood komt. Alleen dan komt zo'n sanctie echt hard aan. Deze boete is een lachertje. Een beetje bumperkleven op de snelweg en je hebt een hogere boete. En dat is dan een individu, terwijl hier een groep mensen de beest heeft lopen uit te hangen. Een nulletje erachter is wel het minimale...
Als dit niet Sporting Maroc betrof zouden de reacties lang niet zo fel geweest zijn. Je kan het eerste topic hierover ook bekijken om erachter te komen dat het mensen niet te doen is om wat er gebeurd is, nee men heeft het continu over de afkomst.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:22 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar suggereert er dan iemand dat alleen zich misdragende marokkanen aangepakt moeten worden, en zich misdragende blanken niet ofzo?
Pogingen tot het devalueren van bepaalde termen neem ik niet serieus. Jouw soort mensen probeert dat al jaren vol te houden door het grappig uit te spreken of op te schrijven. Racisme is uiteraard een vies woord waar men niet mee geassocieerd wil woorden, maar gedraag je dan ook niet zo.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ja, samen met 'dizzkriminazi' en 'uitkering'.
Ik vind 27 reacties in deze topic nogal meevallen en ook in de rest van de media is dit voorval slechts een voetnoot.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als dit niet Sporting Maroc betrof zouden de reacties lang niet zo fel geweest zijn. Je kan het eerste topic hierover ook bekijken om erachter te komen dat het mensen niet te doen is om wat er gebeurd is, nee men heeft het continu over de afkomst.
Als dit gewoon een boerenclubje was in het noorden van het land, zou dit gebeuren echt niet breed uitgemeten worden in een landelijke krant.
Nee, ik vroeg waar wie stelde dat "alleen zich misdragende marokkanen aangepakt moeten worden, en blanken niet".quote:Op donderdag 9 april 2009 14:27 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Als dit niet Sporting Maroc betrof zouden de reacties lang niet zo fel geweest zijn.
Ja, daarom noem jij om niks een andere poster ook een 'racist'quote:Op donderdag 9 april 2009 14:30 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Pogingen tot het devalueren van bepaalde termen neem ik niet serieus.
Het zijn er inmiddels al wat minderquote:Op donderdag 9 april 2009 14:31 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik vind 27 reacties in deze topic nogal meevallen en ook in de rest van de media is dit voorval slechts een voetnoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |