abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67864902
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef TubewayDigital het volgende:

interessante post. Paar serieuze vragen:
- ging ze echt 4 keer per jaar op vakantie?
Ja, ze houd nogal van de zon.
quote:
- is ze nu echt op zoek naar een rijke gast?
Ze heeft de opmerking wel eens gemaakt
Haar huidige vriend verdient niet slecht maar heeft volgens mij ook een aardige schuld, plus een ex-vrouw en kinderen. Dus daar zal ook wel het nodige aan afgedragen moeten worden.

Wat mij opvalt in mijn directe omgeving is dat bijna alle mensen die leuk in een mooi huis wonen en een jonge auto rijden, allemaal schulden hebben. Een vriend van mij huurt een huisje en leeft als een kraker, rijd een auto van 300 euro en is altijd blut, maar schulden heeft hij niet
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_67864905
Amerikaanse oplossing voor mensen met een betalingsachterstand. vanaf 3.40
http://www.rtl.nl/compone(...)s_marc.avi_plain.xml
Betalingsachterstand bijschrijven bij de hypotheekschuld.

pi_67864946
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:57 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Het zijn verschillende huizen, maar de wolkenpartijen zijn precies hetzelfde. Ergo, de luchten zijn er later ingesoept om de illusie van mooi weer te geven.
fuck it ja
  donderdag 9 april 2009 @ 15:04:53 #54
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67864961
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:03 schreef xenobinol het volgende:
Een vriend van mij huurt een huisje en leeft als een kraker, rijd een auto van 300 euro en is altijd blut, maar schulden heeft hij niet
Zijn wij toevallig IRL geen vrienden?
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_67865015
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Jij hebt interesse? Of verbaast het je?
ik ben wereldvreemd, hang 24-7 op fok, ken de wereld buiten dit forum niet, dan snap je niet alles
quote:
Ik ken via m'n zus ook wel van dit soort mokkels. Wonen veelal in Amsterdam.
stories
pi_67865027
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:02 schreef renegade808 het volgende:

Ger Hukker houdt niet van 1 april, maar de beste grappen maakt ie zelf!
Ten tijden van de sterke stijgingen hoorde je ook niemand klagen
Nu komen ze in de problemen en moet de overheid de oplossing aandragen?
Het probleem IS de hoge huizenprijzen, dus een terugval is de enige oplossing. De NVM lutser is inderdaad een grote grappenmaker, Bassie kan er nog wat van leren
I'll sing you a lullaby.
pi_67865081
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:04 schreef Lemmeb het volgende:

Zijn wij toevallig IRL geen vrienden?
Who knows
I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:17:03 #58
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67865358
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:06 schreef TubewayDigital het volgende:
stories
Ik heb er niet mee geneukt, als je dat soms bedoelt. Of bedoel je dat niet?
pi_67865390
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:00 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

Geef een verkeerde indruk van het product. Als je dan bij het huis komt en er blijkt een bruine lucht te hangen ivm het industrie terrein eracht, voel je je toch genomen.
heel vergezocht zeg. Zijn jullie allemaal van die pessimisten?
pi_67865503
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

An sich niet hoor. Goed voorbeeld: ben onlangs een paar dagen in Praag geweest met mn vriendin. Zij een boekje van de ANWB meegenomen. Daarin had ze een hele mooie klok gezien dat ergens in het centrum aan een gebouw hangt. De foto deed denken dat de klok heel groot is en heel hoog hangt.

Bleek dat ding 2 meter hoog te hangen en 2 meter doorsnee te hebben. Tegenvaller voor haar, op basis van de foto.
Weer ww vergeten van mn kl00n :$
pi_67865597
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

An sich niet hoor. Goed voorbeeld: ben onlangs een paar dagen in Praag geweest met mn vriendin. Zij een boekje van de ANWB meegenomen. Daarin had ze een hele mooie klok gezien dat ergens in het centrum aan een gebouw hangt. De foto deed denken dat de klok heel groot is en heel hoog hangt.

Bleek dat ding 2 meter hoog te hangen en 2 meter doorsnee te hebben. Tegenvaller voor haar, op basis van de foto.
maar goed als je inde zomder naar dat huis gaat met de gephotoshopte wolken dan komt het wel prima overeen.

Ik zie echt het probleem niet, maar goed als je wat zoekt om op te bashen heb je het nu gevonden in

just for the record: In Nederland kennen we echt wel blauwe lucht hoor dus het is geen feitelijk geen onwaarheid
pi_67865602
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:18 schreef Bulletdodger het volgende:

Ik ben een optimist. En het gaat prima met de huizenmarkt, de prijs gaan naar....

I'll sing you a lullaby.
  donderdag 9 april 2009 @ 15:26:47 #63
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_67865710
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:55 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
NVM wil hulp voor 10.000 probleemgevallen woningmarkt
[..]

Punt 1: Hadden ze maar niet eerst moeten kopen voordat er verkocht was
Punt 2: 5 jaar & dan is alles weer pais & vree . Is die man echt zo wereldvreemd?
Dit plan is echt pervers te noemen! Neemt die NVM zichzelf nog wel serieus? Nadat de bubble geklapt is zeuren om geld om mensen toch nog de bubbleprijs te kunnen geven?
Als die mensen willen verkopen moeten ze dat maar doen tegen de marktprijs. Dan is hun huis binnen 2 maanden verkocht. Ook nu, alleen accepteren ze die marktprijs niet. En 10Kextra financieren met je hypotheek kan echt helemaal geen probleem zijn. De NVM is zelf toch altijd voorstander geweest van generatie-topcarrierehypotheken van 6x het gezamelijke inkomen? Dan is die 10K peanuts.
The End Times are wild
pi_67865920
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:17 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ik heb er niet mee geneukt, als je dat soms bedoelt. Of bedoel je dat niet?
nee dat bedoelde ik inderdaad niet

hun succesen en hun falen, dat soort zaken.
pi_67866052
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:23 schreef Bulletdodger het volgende:

[..]

maar goed als je inde zomder naar dat huis gaat met de gephotoshopte wolken dan komt het wel prima overeen.

Ik zie echt het probleem niet, maar goed als je wat zoekt om op te bashen heb je het nu gevonden in

just for the record: In Nederland kennen we echt wel blauwe lucht hoor dus het is geen feitelijk geen onwaarheid
Ligt helemaal aan de locatie. Ik ken locaties waar het zelfs op dit moment er zo uit ziet. Ken ook locaties waar het er nooit zo uitziet.

Maar goed, realisme is de huizenmarkt-mensen totaal vreemd, maar dat was al duidelijk getuige het huilen van de NVM voor geld van de overheid.

Als iemand een linkje heeft over de NVM die heel hard aan het roepen is tegen overheidsinterventie, zie ik die graag terug... FF naar hun mailen .
  donderdag 9 april 2009 @ 15:39:39 #66
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67866137
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:32 schreef TubewayDigital het volgende:

[..]

nee dat bedoelde ik inderdaad niet

hun succesen en hun falen, dat soort zaken.
Tot nu toe is hun leven één groot succes. Ze werken voor Joop van den Ende als "marketingdirector" (lees: moeten via slinkse trucs musicals aan de vrouw brengen waar momenteel niemand meer heen wil) en wonen in schitterende apartementjes in de Pijp (lees: tweekamerkrotten van 35m2, zonder dubbelglas en centrale verwarming, gekocht voor 250k).
pi_67866229
LOL

kijk, als je naar a'dam gaat zit daar vaak een diepere reden achter, jij denkt er bij te horen, je wilt er bij horen, dat soort zaken. Die mokkels van je zus zitten daar echt niet alleen voor die leuke grachten hoor daar doelde ik een beetje op
  donderdag 9 april 2009 @ 15:49:32 #68
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_67866461
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:42 schreef TubewayDigital het volgende:
LOL

kijk, als je naar a'dam gaat zit daar vaak een diepere reden achter, jij denkt er bij te horen, je wilt er bij horen, dat soort zaken. Die mokkels van je zus zitten daar echt niet alleen voor die leuke grachten hoor daar doelde ik een beetje op
Klopt. Ze zitten daar omdat ze erbij willen horen. Ze horen er trouwens ook bij. Alleen in de liefde wil het bij de meesten niet echt vlotten.
pi_67866922
LOL, Scorpie gaat de subprimers adviseren

huis te koop wegens relatie breuk
pi_67867000
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:02 schreef renegade808 het volgende:
LOL, Scorpie gaat de subprimers adviseren

huis te koop wegens relatie breuk
Ik ga maar ff niet reageren in het topic. Komt geheid ruzie van . Iets met "goh, als je een realistische prijs had gevraagd, was het vast al verkocht geweest"...
pi_67867060
BTW: op BNR nu een gozer die 1 op 1 de NVM aan het herhalen is. Ook "waren de crises in de jaren 80 & 90 erger".

Hoogleraar woningmarkt Peter nogwat.

Echt... de zelfdeceptie van mensen blijft me verbazen...
  donderdag 9 april 2009 @ 16:23:18 #72
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_67867776
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:

[..]

nee, hij gaf precies aan waar de knelpunten van onze "economie" liggen. Een economie dat gebaseerd is op schulden is per definitie failliet.

Dat geldt voor bedrijven, personen, landen, markten en economieën.
Oja, welk land heeft dan geen staatsschuld?

Mooi he, per definitie failliet, wat is jou definitie van failliet?
Ik heb liever spullen dan geld...
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
pi_67867864
quote:
Op donderdag 9 april 2009 16:23 schreef Sjabba het volgende:

[..]

Oja, welk land heeft dan geen staatsschuld?

Mooi he, per definitie failliet, wat is jou definitie van failliet?
Ik heb liever spullen dan geld...
Mijn definitie van failliet is niet anders dan die van de gemiddelde persoon: meer schulden dan bezittingen.

Ik ben liever eigenaar van mijn spullen.
pi_67868003
quote:
Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Tot nu toe is hun leven één groot succes. Ze werken voor Joop van den Ende als "marketingdirector" (lees: moeten via slinkse trucs musicals aan de vrouw brengen waar momenteel niemand meer heen wil) en wonen in schitterende apartementjes in de Pijp (lees: tweekamerkrotten van 35m2, zonder dubbelglas en centrale verwarming, gekocht voor 250k).
Haha woon er midden tussen
Maarre die prijzen hier vallen tegenwoordig wel weer wat mee. Alsnog te duur, maar die bubbleprijzen van 2007 zijn over. Tegenwoordig best veel keus hier, en heb je een gerenoveerd huisje van 50m2 voor 200/220k.

deze bijvoorbeeld: http://www.funda.nl/WoningAanbod/Koop/Detail/Fotos/?id=b651e795-7bd9-46f5-8e50-6aecc5b5c8da&objecttype=

dit was in 2007 nog 250k door dat overbieden.
  donderdag 9 april 2009 @ 16:29:45 #75
73107 Sjabba
Cinderella man
pi_67868017
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Mja, dat vermoedde ik ook. Ik heb me er maar bij neergelegd. Zij had mij immers de deur gewezen en ik kan per slot van rekening niet het leed van de hele wereld op m'n schouders nemen.
Nee jij staat er liever bij te lachen en te wijzen.

Man, heb je nu echt zoveel mensen altijd van je adviezen gediend en die wilde allemaal niet luisteren en nu krijgen ze allemaal het deksel op hun neus. Jij hebt mijn inziens net iets teveel van die verhalen uit de praktijk...
Fuck catching lightning, he struck it
screamed shut up at thunder, then flipped the world upside down
and made it rain upward
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')