quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef Florian_ het volgende:
Nice. Als ze dood zijn hoef je geen breezer meer voor ze te kopen voordat je ze mag neuken
Eens. Sinds de GHB-prijzen zijn gestegen ben ik ook overgestapt op necrofilie.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:21 schreef Florian_ het volgende:
Nice. Als ze dood zijn hoef je geen breezer meer voor ze te kopen voordat je ze mag neuken
quote:
true... verkeersituatie uit het boekje.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef Mopst3r het volgende:
TS had beter moeten uitkijken, deze situatie staat 1 op 1 in het theorieboek.
Derhalve klacht ongegrond.
Wie zegt dat ik het niet over TS had?quote:
duh een mongool heeft nog betere paintskillzz als dagdagquote:Op donderdag 9 april 2009 11:27 schreef TheClown1 het volgende:
vette graphics skillzz man, duidelijk een verbetering ten opzichte van de paintskilzz van dagdag. overigens had je gas moeten geven. bespaart je geld
Instructeur.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef teknomist het volgende:
Wie greep er in? Jij of de instructeur?
Hoe hard reed je dan toen je die bus passeerde? Als je "langzaam" de bus passeerde, had mevrouw slet waarschijnlijk alleen een paar breukjes opgelopen. Bij aanrijdingen met 30 km/h overlijdt slechts 1 op de 10 voetgangers.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Instructeur.
Anders was ze nu dood.
zal wel niet hard zijn hequote:Op donderdag 9 april 2009 11:32 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Hoe hard reed je dan toen je die bus passeerde?
Ja, maar dan zou ze dus niet doodgereden zijn.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef genakt het volgende:
[..]
zal wel niet hard zijn he
en vrouwgeef voortaan even aan als jij rijles hebt
mischien was die breezer wel 1 vna de 10quote:Op donderdag 9 april 2009 11:33 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ja, maar dan zou ze dus niet doodgereden zijn.
Maak het voortaan zelfquote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef TNA het volgende:
[..]
Eens. Sinds de GHB-prijzen zijn gestegen ben ik ook overgestapt op necrofilie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |