Naïef lijkt me een understatement.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
De Guzman wordt volgend seizoen pas 22.
Ze zouden in ieder geval moeten proberen hem te laten verlengen. Misschien vindt hij dat zelf ook wel fatsoenlijk, na een heel seizoen geblesseerd te zijn geweest of is dat naíef.
Voetballers hebben geen enkel plichtbesef meer, als hij er beter van wordt blijft hij gewoon een jaartje bij Feyenoord en loopt vervolgens gratis de deur uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
De Guzman wordt volgend seizoen pas 22.
Ze zouden in ieder geval moeten proberen hem te laten verlengen. Misschien vindt hij dat zelf ook wel fatsoenlijk, na een heel seizoen geblesseerd te zijn geweest of is dat naíef.
Die paupers hebben waarschijnlijk niet eens geld meer om z'n salaris te betalen.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik vraag me af of Feyenoord nog met de Guzman in gesprek is/gaat...
Alles is beter dan aan de joden verkopen! Zal je zien dat die hem voor ¤ 18 miljoen verkopen na een jaar, dat nooit!quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gratis de deur uit laten lopen is een betere optie?
Ja ok, ik doelde meer op die 5 miljoen. Niet naar Ajax idd.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Alles is beter dan aan de joden verkopen! Zal je zien dat die hem voor ¤ 18 miljoen verkopen na een jaar, dat nooit!
Taal naar mijn Feyenoord hart !!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Alles is beter dan aan de joden verkopen! Zal je zien dat die hem voor ¤ 18 miljoen verkopen na een jaar, dat nooit!
Uiteraard niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gratis de deur uit laten lopen is een betere optie?
Klinkt als een zeer goede handelsgeestquote:Op donderdag 9 april 2009 21:21 schreef Luni het volgende:
[..]
Dank je , ik ga het zo eens terug kijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef denthemen het volgende:
je mislukte website dirkmoetblijven.nl was net nog even bij Feyenoord tv Marcel
Kijk jij Feyenoord-TV, Denthemen?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:40 schreef denthemen het volgende:
je mislukte website dirkmoetblijven.nl was net nog even bij Feyenoord tv Marcel
1,5 mil zoiets denk ik.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:19 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hoeveel zou hofs moeten kosten ?
Waarom, jullie zijn toch zo blij met Hofs, ruil hem voor Wolfswinkel of betaal een miljoentje joh.quote:Op donderdag 9 april 2009 22:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dan zal die wel naar het buitenland gaan
Als er een club komt ...
Ja dat klopt al is ie dit seizoen ook niet echt in vorm maar dat komt wel weerquote:Op donderdag 9 april 2009 22:26 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom, jullie zijn toch zo blij met Hofs, ruil hem voor Wolfswinkel of betaal een miljoentje joh.
quote:Serginho Greene stevent af op zijn eerste basisplaats sinds 2 november. De verdediger van Feyenoord heeft te horen gekregen dat hij zal starten tegen Heracles Almelo, aangezien André Bahia niet beschikbaar is wegens een schorsing. De wedstrijd tegen de Almeloërs wordt voor Greene zijn tweehonderdste competitiewedstrijd in het Nederlandse betaalde voetbal.
neeeequote:
Hond uitlaten.quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Waar the fuck is Hofland dan gebleven?
quote:Op vrijdag 10 april 2009 14:58 schreef TC03 het volgende:
Rutten wil niet verder met Lazovic, ruilen voor Makaay of Landzaat?
Scherp! Je hebt helemaal gelijk, zit sinds 2006 speelt Kuijt niet meer bij Feyenoord.quote:Op vrijdag 10 april 2009 16:57 schreef jorienvdherik het volgende:
Lazovic
Gister die beelden van Kuyt bij Feyenoord, zo spits hebben wij sinds 2006 al niet meer
Doe niet zo irritant droog, je weet wat ie bedoeld.quote:Op vrijdag 10 april 2009 17:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Scherp! Je hebt helemaal gelijk, zit sinds 2006 speelt Kuijt niet meer bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |