Dachten we dat van Biseswar ook niet? En misschien weet Been wel een overtuigend verhaal over te brengen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:53 schreef TC03 het volgende:
@ Rots: je weet dat De Guzman in 2010 transfervrij de deur uitloopt? En hij gaat echt niet verlengen.
Tja, wellicht, maar ik denk gewoon van niet.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:08 schreef Juk het volgende:
[..]
Dachten we dat van Biseswar ook niet? En misschien weet Been wel een overtuigend verhaal over te brengen.
Hofs dik noemenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:54 schreef buddyb het volgende:
hofs heeft wel een mooi gemiddelde met 21 doelpunten in ±68 wedstrijden, zie ik net
maar ja, hij is om de haverklap geblesseerd dus da's wel verstandig
die dikke moet eens wat gezonder gaan eten, net als janssen overigens
Hij heeft wel een punt moet ik zeggen, hij heeft hetzelfde postuur/probleem als bijvoorbeeld van der Vaart.quote:
Alsof een jongen met zo'n loopvermogen dik isquote:Op donderdag 9 april 2009 18:24 schreef TC03 het volgende:
[..]
Heeft toch altijd minimaal een aspirant-onderkin.
Dan mag je hem hebben jaquote:Op donderdag 9 april 2009 18:28 schreef Radegast het volgende:
De Guzman zou ik wel graag bij Ajax zien, miljoentje of vijf?
Naïef lijkt me een understatement.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
De Guzman wordt volgend seizoen pas 22.
Ze zouden in ieder geval moeten proberen hem te laten verlengen. Misschien vindt hij dat zelf ook wel fatsoenlijk, na een heel seizoen geblesseerd te zijn geweest of is dat naíef.
Voetballers hebben geen enkel plichtbesef meer, als hij er beter van wordt blijft hij gewoon een jaartje bij Feyenoord en loopt vervolgens gratis de deur uit.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:34 schreef Gert het volgende:
De Guzman wordt volgend seizoen pas 22.
Ze zouden in ieder geval moeten proberen hem te laten verlengen. Misschien vindt hij dat zelf ook wel fatsoenlijk, na een heel seizoen geblesseerd te zijn geweest of is dat naíef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |