Jij woont weer tijdelijk in Duitsland nu jaquote:Op donderdag 9 april 2009 15:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Terwijl de Duitse voyeurs over de rand van hun kuil meegluren zeker.
Kruimeldief meequote:Op donderdag 9 april 2009 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Yuk, zand op plekken waar je het zéker niet wilt.
Hier moest ik gewoon om lachenquote:
Pheno heeft wel een punt. Duitse vrouwen kunnen ook leuk zijnquote:Op donderdag 9 april 2009 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij woont weer tijdelijk in Duitsland nu ja
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
en niets tegen duitse vrouwen, de oma van mijn vriendin komt uit Duitsland
Mijn oma ook...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Klonk het volgende:
en niets tegen duitse vrouwen, de oma van mijn vriendin komt uit Duitsland
de oma van mijn lieve vriendin (al 16 jaar) is toch wel wat anders dan een hond die uit belgie komtquote:Op donderdag 9 april 2009 16:14 schreef Nijns het volgende:
[..]
De nicht van mijn buurvrouw heeft een zwager en die zijn hond komt uit belgie, dus niks tegen belgen hè?
slechte poging tot het maken van een slechte grapquote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
de oma van mijn lieve vriendin (al 16 jaar) is toch wel wat anders dan een hond die uit belgie komt
mislukte poging bedoel jequote:Op donderdag 9 april 2009 16:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
slechte poging tot het maken van een slechte grap
eigenlijk welquote:
Dat snap ik heel goed, maar toch..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
de oma van mijn lieve vriendin (al 16 jaar) is toch wel wat anders dan een hond die uit belgie komt
Wauuuwwww! Gefeliciteerd!!!!quote:
Dat snap ik..!quote:
Nee, ik trok jouw opmerking gewoon even uit zijn verband, vond hem nogal..naja, beetje overtrokken..quote:Op donderdag 9 april 2009 16:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
is het een mislukte poging om grappig te zijn
en dan heb je niet door dat mijn opmerking express wat overtrokken wasquote:Op donderdag 9 april 2009 17:48 schreef Nijns het volgende:
[..]
Nee, ik trok jouw opmerking gewoon even uit zijn verband, vond hem nogal..naja, beetje overtrokken..
(sorry)
Ah.. Kijk aan.. Met geschreven woorden alleen is het soms lastig te zien wat iemand nu echt zegtquote:Op donderdag 9 april 2009 17:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
en dan heb je niet door dat mijn opmerking express wat overtrokken was
de oma van vriendin moet best knap geweest zijn, anders had ze niet zo´n mooie dochter gekregen die op haar beurt weer een mooie dochter uit heeft gepoeptquote:Op donderdag 9 april 2009 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Maar mooie Duitse vrouwen, iemand een voorbeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |