Kom je voor de meet bij mij langs dan?quote:Op donderdag 9 april 2009 20:27 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik heb geduld, kom over een dag of 30 mn stukje wel ff halen
Daarom keek ik ook in je foboquote:Op donderdag 9 april 2009 20:46 schreef Nijns het volgende:
Hmm... weet niet wat ik van dat antwoord moet denken, kan een mooie smoes zijn natuurlijk........
Op mijn camera. Heb eerst even wat bestanden naar de externe schijf gekopieerd... computer maakte rare geluidenquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op mijn camera. Heb eerst even wat bestanden naar de externe schijf gekopieerd... computer maakte rare geluiden.
quote:
Nee, ik heb wel wat last van mijn darmen, maar voor de rest....quote:Op donderdag 9 april 2009 21:11 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Doe maar of je neus bloed..
Jij loopt hier lang genoeg rond om te weten dat die er toch niet komtquote:Op donderdag 9 april 2009 21:05 schreef Pheno het volgende:
Meet?
Lees je PM inbox eens na dan!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel wat last van mijn darmen, maar voor de rest....
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij loopt hier lang genoeg rond om te weten dat die er toch niet komt
Nicequote:Op donderdag 9 april 2009 21:17 schreef DaMart het volgende:
Maar hier dan een aantal foto's van de zonsopkomst vanochtend!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw!quote:Op donderdag 9 april 2009 21:32 schreef DaMart het volgende:
Zie de maan schijnt door de bomen....
[ afbeelding ]
... hij heeft een beetje vreemde kleur.
En dat zonder statiefquote:
Het zou van de zon kunnen zijn, zelfde reden als waarom de lucht aan het eind van de dag rood/oranje/roze kleurt?quote:Op donderdag 9 april 2009 21:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dat zonder statief.
Het grappige is dat hij nu weer een normalere kleur krijgt en steeds lichter wordt, terwijl hij langs de hemel schuift.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |