Tweequote:
Ongesteld?quote:Op donderdag 9 april 2009 07:34 schreef eer-ik het volgende:
Wat is het toch deze week...
Sta elke ochtend zuur op, slaap matig, heb nergens zin in
Ik sta er niet inquote:Op donderdag 9 april 2009 01:48 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van woensdag 8 april 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
23. 108 Psychonikeo
39. 088 jna
54. 077 Milou__
60. 075 motorbloempje
86. 061 Bootje84
Dit document is automatisch gegenereerd en zonder handtekening geldig.
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 08-04-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 089 Psychonikeo
02. 080 jna
03. 070 Milou__
04. 049 Daph_
05. 037 denB
06. 035 Bootje84
07. 027 Puala
08. 023 Houniet
09. 020 eer-ik
10. 019 Bravebart
11. 018 MarijeH
12. 016 PieterBas
13. 016 The_Dean
14. 012 Luctor.et.Emergo
15. 007 Yesse
16. 005 vrolijke-frits
17. 005 mash_
18. 001 jslavenburg
Reeks-statistieken!
Hey.. Kom je hier vaker?quote:Op donderdag 9 april 2009 08:23 schreef Daph_ het volgende:
Gezellige boel hier![]()
Ik ga mijn brief voor de SMR afmaken, die moet ik over drie kwartier printen en ik heb nog niks concreets op papier omdat ik geen goede 'openingszin' kan bedenken
Daag!
goedemorgen en succes met printenquote:
moguh Bootquote:Op donderdag 9 april 2009 09:02 schreef Bootje84 het volgende:
Goedemorgen loonslaven!
Bootje84 is weer aanwezig. Sta gewoon in de top 100 posters. WoW
Gisteren nog ff lekker Team Fortress 2 gespeeld. Blijft een heerlijk spel. Woop Woop
Euh voel me beetje duf.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Milou!!
Waarom zo treurig en moe?
Goedemorgen lieverd.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh voel me beetje duf.
En iedereen is nog steeds ziek hier![]()
Maarrrr eerst koffie
zomaar of gewoon te laat naar bed gegaan?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh voel me beetje duf.
En iedereen is nog steeds ziek hier![]()
Maarrrr eerst koffie
klopt.. je moet er ook eigenlijk helemaal niet heen willenquote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd.
Vandaag laatste dagje werken voor deze week. Morgen autorai, al hoor ik allemaal sombere berichten over de autorai.. Het is mn 1e keer en het schijnt erg rustig te zijn en een beetje een sombere boel. Verder zijn de auto's verdeeld op model en niet op merk
Nee nee, niet model, maar 'belevingswereld'quote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Goedemorgen lieverd.
Vandaag laatste dagje werken voor deze week. Morgen autorai, al hoor ik allemaal sombere berichten over de autorai.. Het is mn 1e keer en het schijnt erg rustig te zijn en een beetje een sombere boel. Verder zijn de auto's verdeeld op model en niet op merk
Zomaarquote:Op donderdag 9 april 2009 09:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
zomaar of gewoon te laat naar bed gegaan?
En doe mij maar een thee
Zoethouttheequote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zomaar![]()
Ik lag er gister om 22:00 al in![]()
We hebben hier alleen zoethoutthee vandaag en die is.
Dat is dan helemaal vervelend!quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Zomaar![]()
Ik lag er gister om 22:00 al in![]()
We hebben hier alleen zoethoutthee vandaag en die is.
Mja, maar het bestaat nog wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Nee nee, niet model, maar 'belevingswereld'
Ja maar kom op, het moet gaan om je kunnen vergapen aan woest mooie wagen en niet om je te begeven in een belevingswereld! Maar wel goed dat ze het nog een keer probeerden, is het nu niet om de twee jaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Mja, maar het bestaat nog wel.
Eigenlijk zou vorig jaar de laatste autorai zijn.
True, maar dat is nooit de insteek geweest van de autorai.quote:Op donderdag 9 april 2009 09:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja maar kom op, het moet gaan om je kunnen vergapen aan woest mooie wagen en niet om je te begeven in een belevingswereld! Maar wel goed dat ze het nog een keer probeerden, is het nu niet om de twee jaar?
Komt eraanquote:Op donderdag 9 april 2009 09:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Dat is dan helemaal vervelend!
oh.. dan neem ik wel een watertje
Heey JS!quote:
hier nergens last vanquote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef jna het volgende:
Hier is ook iedereen ziek
Kan ik de telefoon opnemen de hele dag
Jij blij, misschien belt Milou_ wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef jna het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij blij, misschien belt Milou_ wel.
Hier is het goed uit te houden. Net even mn scriptie besproken. Gaat de goede kant op.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:00 schreef jslavenburg het volgende:
Bootje
Ja wel goed hoor, en daar?
Gister taart op, wil nu wel weer hoor, en zaterdag weer omdat vrouwlief jarig is
Zal ik ook even bellen?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:38 schreef jna het volgende:
was mijn hele openingszin verzinnen dus voor nietsquote:Op donderdag 9 april 2009 10:48 schreef Daph_ het volgende:
Ben weer terug van de vergadering. Heb me voor niks zitten inspannen vanochtend voor die brief, die is helemaal niet besproken
Als het goed is komt er vandaag een voorstel voor een dag + restaurant voor het etentje
Hihi, denk niet dat de voorzitter het leuk had gevonden als dat bovenaan de brief stondquote:Op donderdag 9 april 2009 10:49 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
was mijn hele openingszin verzinnen dus voor niets
uitje inclusief etentje is altijd goed
Tuurlijk, wat wil je bespreken?quote:
Het weer?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:51 schreef jna het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat wil je bespreken?![]()
Overigens zijn er wel 2 collega's van me maar diegene die altijd de telefoon opnemen zijn er niet dus ik zit gelukkig niet helemaal alleen
echt niet? Zelfs niet van mij?quote:Op donderdag 9 april 2009 10:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Hihi, denk niet dat de voorzitter het leuk had gevonden als dat bovenaan de brief stond
Voedsel bij een duur restaurant waar je anders nooit zou komen omdat het waaaaaaaay boven je budget is
De voorzitter is een man hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
echt niet? Zelfs niet van mij?
eninderdaad! sowieso.. lekker eten is
tja.. als het bij jou niet lukt, dan hoef ik geen vrouw meer ookquote:Op donderdag 9 april 2009 10:55 schreef Daph_ het volgende:
[..]
De voorzitter is een man hoor
EtenIk heb honger
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja.. als het bij jou niet lukt, dan hoef ik geen vrouw meer ook
nog een uurtje en dan lunchen
jou versieren natuurlijk!quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]Als wat niet lukt?
Jaaaaa lunchenIk ga waarschijnlijk iets later vandaag, mijn collegaatjes hebben tot 12 uur een jaarrekeningbespreking met een klant..
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:10 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
jou versieren natuurlijk!
Dat loopt natuurlijk altijd uit. En in je eentje is het niet gezellig
Heb jij zo'n telefoon dat je met 2 mensen tegelijk kunt praten? Dan kunnen we Milou bellenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nu moet ik weer een ander onderwerp bedenken
Ik heb geen idee eigenlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 11:12 schreef jna het volgende:
[..]
Heb jij zo'n telefoon dat je met 2 mensen tegelijk kunt praten? Dan kunnen we Milou bellen
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]*bloooooos*
Ja daarom, dus ik wacht wel evenWel zo gezellig!! Misschien kunnen ze me ook vertellen hoe ik mijn overuren van stage kan opnemen, dan kan ik morgen gewoon thuis blijven
Nou ja..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]maar echt succesvol is het blijkbaar niet
Morgen thuis blijven. dan is het wel een extreem kort weekje. Ik dacht dat je je zo verveelde thuis
Ik ook nietquote:Op donderdag 9 april 2009 11:13 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb geen idee eigenlijkVolgens mij zit er geen "praatmettweemensentegelijkfunctie" op mijn telefoon hier, maargoed ik heb me ook niet verdiept in het apparaat
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik kan wel mensen doorschakelen
![]()
![]()
Oh misschien is dat een idee. Milou bellen en vragen of we kunnen worden doorgeschakeld
wanneer we daten natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 11:22 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou ja..Wat wil je dat ik zeg dan?
Nou morgen is er bijna niemand op kantoor en bovendien ben ik weer beter dus kan ik hardlopenen eventueel zelfs nog naar de sportschool
2 willekeurige mensen bellen en die aan elkaar doorverbinden blijft een leuke grapquote:Op donderdag 9 april 2009 11:23 schreef jna het volgende:
[..]
Ik ook nietMaar ik kan wel mensen doorschakelen
![]()
![]()
Oh misschien is dat een idee. Milou bellen en vragen of we kunnen worden doorgeschakeld
Pick a datequote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wanneer we daten natuurlijk
Dat is wel lekker op zo'n vrijdag een beetje actief zijn
[..]
2 willekeurige mensen bellen en die aan elkaar doorverbinden blijft een leuke grap
Dat lukt me dan weer niet. Ik (iedereen hier) heb gewoon een telefoon waarmee in iemand in de wacht kan zetten en dan kan iemand anders hem opnemen. Ik kan dus niet iemand doorverbinden naar 1 specifiek toestel.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wanneer we daten natuurlijk
Dat is wel lekker op zo'n vrijdag een beetje actief zijn
[..]
2 willekeurige mensen bellen en die aan elkaar doorverbinden blijft een leuke grap
Niet te serieus, anders ga ik het nog geloven ookquote:Op donderdag 9 april 2009 11:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Pick a date
Actief zijn![]()
Ik heb gewoon ontwenningsverschijnselen aangezien ik al sinds vorige week vrijdag niet meer gesport heb
Bleh
Heb je dat wel eens gedaan joh![]()
ik neem aan dat je meer dan 1 pagina getypt hebquote:Op donderdag 9 april 2009 11:35 schreef Milou__ het volgende:
Ik ben mijn scrolbalk in word kwijt. Weet iemand hoe je die weer terug krijgt?
... ja.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:39 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik neem aan dat je meer dan 1 pagina getypt heb
F1 ?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
... ja.
Maar je weet dus niet hoe ik die balk terug krijg?
Nee sorry. Al opnieuw opgestart?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:40 schreef Milou__ het volgende:
[..]
... ja.
Maar je weet dus niet hoe ik die balk terug krijg?
Oh ja en dat mag natuurlijk nietquote:Op donderdag 9 april 2009 11:38 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Niet te serieus, anders ga ik het nog geloven ook
Sporten werkt verslavend ja. Gelukkig vanaf 20 april naar tennislesDuurt me al weer veel te lang
Op mijn telefoon kan je een soort van conference call doen, met meerder mensen tegelijk. Dus ik snel 2 mensen bellen en dan zelf niets zeggen, dan denken ze dat ze elkaar bellen
Op office 2007 knop drukken, opties voor word, geavanceerd, dan onder "weergeven" de optie "verticale schuifbalk weergeven" aanvinken.quote:
quote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op office 2007 knop drukken, opties voor word, geavanceerd, dan onder "weergeven" de optie "verticale schuifbalk weergeven" aanvinken.
Krijg ik nu een taart?
Je was net te laatquote:Op donderdag 9 april 2009 11:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Op office 2007 knop drukken, opties voor word, geavanceerd, dan onder "weergeven" de optie "verticale schuifbalk weergeven" aanvinken.
Krijg ik nu een taart?
Hihiquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Taalniveau op FOK! is dermate laag soms dat Nico zijn plaats heeft af moeten staan...
Talk to the handquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Milou__ het volgende:
[..]
[..]
Je was net te laat![]()
Maar vriendelijke bedankt
quote:
QFT. Té ernstigquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HihiGoed bezig!
Mensen die "zo ie zo" zeggen
Ik heb geen idee of dat niet mag. Ik ben niet degene die bezet isquote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh ja en dat mag natuurlijk niet
Wauw, tennislesGoed bezig! Vroeger ook aan tennis gedaan of dat niet?
Whehehehe dat met die telefoon moet ik ook een keer proberen
ik ben er nog steeds verdrietig overquote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Taalniveau op FOK! is dermate laag soms dat Nico zijn plaats heeft af moeten staan...
goed?quote:Op donderdag 9 april 2009 11:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
HihiGoed bezig!
Mensen die "zo ie zo" zeggen
Nou zegquote:Op donderdag 9 april 2009 11:51 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of dat niet mag. Ik ben niet degene die bezet is
Ik heb nooit eerder getennist. Alleen de afgelopen maanden zijn we een beetje aan het kloten geweest op een baan die we af en toe een huurden, maar nu gaan we echt aan het lessen. Dus ben wel benieuwd.
En hij blijft gewoon geweldig. Alleen je nummer even blokkeren anders zien ze wie er belt
[..]
ik ben er nog steeds verdrietig over
[..]
goed?
het zal me sowiezo aan me reet roesten
ik bedoelde m aardig dan die eruit kwam denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 11:54 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou zegDat is ook niet erg aardig.
Ah grappigIk heb één keer getennist maar daarbij lukt het me niet zo goed om de bal binnen de lijnen te meppen
![]()
*aai sorry dat ik zei dattie een goede sig hadMisschien moet je 'm lief aankijken, dan zettie je quote misschien weer terug
Misschien welquote:Op donderdag 9 april 2009 11:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik bedoelde m aardig dan die eruit kwam denk ik
Dat is ook het lastigste van tennis, wel over het netjes, maar dan ook nog eens binnen de lijnen
Nee, zoiets moet spontaan gebeuren. Blijkbaar vindt hij de taalfouten toch te belangrijk
ik bedoelde gewoon dat ik serieus voor mijn kansen was gegaan als jij niet bezet wasquote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik kan wel goed hard meppen
Voor je het vergeet: "LUNCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik wacht nog even, mijn collega's zijn nog niet terug.. Eet smakelijk
Ik heb af en toe ook weleens waanideeën dat tennis misschien wel leuk is. Ik heb het vorige week zaterdag gedaan, wat opzich niet tegen viel.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Misschien wel
Ik kan wel goed hard meppen
Voor je het vergeet: "LUNCH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"
Ik wacht nog even, mijn collega's zijn nog niet terug.. Eet smakelijk
Herkenbaar, zelfde met skieen, zwemmen en kickboksen.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook weleens waanideeën dat tennis misschien wel leuk is. Ik heb het vorige week zaterdag gedaan, wat opzich niet tegen viel.
Zwemmen vind ik ook cool, alleen dan wel met glijbanen enzoquote:Op donderdag 9 april 2009 12:09 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Herkenbaar, zelfde met skieen, zwemmen en kickboksen.
Zijn ze lekker laat mee..?quote:
Maar zo'n glijbaan heb ik ook wel gezien als ik er 3 keer van af ben geweest.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zwemmen vind ik ook cool, alleen dan wel met glijbanen enzo
Sportzwemmen lijkt me weinig aan..
Zullen we samen een keer naar Duinrell gaan?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Maar zo'n glijbaan heb ik ook wel gezien als ik er 3 keer van af ben geweest.
Zwemmen in een buitenzwembad met mooi weer is wel
Jij bent goed. Ik was me net aan het bedenken wat ik zondag ga doen bij slecht weerquote:Op donderdag 9 april 2009 12:12 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zullen we samen een keer naar Duinrell gaan?
Doe je versneld?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Pardon? Vroeg bedoel je. Aangezien ik vanaf 1 september pas 3e jaars zou zijn..
Je beseft nu wel dat er zondag iemand met een bordje: "Hoi Milou" bij de ingang van her tikibad staatquote:Op donderdag 9 april 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent goed. Ik was me net aan het bedenken wat ik zondag ga doen bij slecht weer
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik bedoelde gewoon dat ik serieus voor mijn kansen was gegaan als jij niet bezet was![]()
Ik kan ook hard meppen en nog redelijk mikken ook![]()
Maar lunchtijd inderdaad. als ik je niet meer spreek voor ik terug ben.. jij ook alvast eet smakelijk!![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik heb af en toe ook weleens waanideeën dat tennis misschien wel leuk is. Ik heb het vorige week zaterdag gedaan, wat opzich niet tegen viel.
Misschien moet ik er maar eens serieus naar gaan kijken...
Sportzwemmen is ook leuk! Ik heb er alleen het uithoudingsvermogen niet meer voorquote:Op donderdag 9 april 2009 12:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zwemmen vind ik ook cool, alleen dan wel met glijbanen enzo
Sportzwemmen lijkt me weinig aan..
[..]
Zijn ze lekker laat mee..?
Scuzi, ik dacht dat ze laat waren. Feli dan!quote:Op donderdag 9 april 2009 12:13 schreef Puala het volgende:
[..]
Pardon? Vroeg bedoel je. Aangezien ik vanaf 1 september pas 3e jaars zou zijn..
Ik heb eerst een paasbrunch, maar daarna ben ik volledig tot jouw beschikking. Deal?quote:Op donderdag 9 april 2009 12:14 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Jij bent goed. Ik was me net aan het bedenken wat ik zondag ga doen bij slecht weer
Ik ben te koppig om op te geven dus ik heb wel beetje uithoudingsvermogen. Een glijbaan, tja, ik krijg er geen genoeg vanquote:Op donderdag 9 april 2009 12:21 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Sportzwemmen is ook leuk! Ik heb er alleen het uithoudingsvermogen niet meer voor![]()
Zo'n glijbaan heb je toch na 3 keer wel gezien?
Dankjequote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scuzi, ik dacht dat ze laat waren. Feli dan!
Ik ga zo The Matrixx II maar eens kijken. Verveel me nu al, ben net pas wakker hehe.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
Straks even naar buiten..
Net ruim 3 uur in overleg gezeten.. en straks nog een 'ronde'.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:43 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik ga zo The Matrixx II maar eens kijken. Verveel me nu al, ben net pas wakker hehe.
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Net ruim 3 uur in overleg gezeten.. en straks nog een 'ronde'.
Zeg dat welquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:20 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is dat zo?![]()
Goedzo! Misschien moet jij het me maar leren, misschien leer ik het dan
Collegaatje 1 is nu terug, weet niet of we wachten op collegaatje 2..Maar bedankt in ieder geval
Mannen en glijbanenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:28 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Scuzi, ik dacht dat ze laat waren. Feli dan!
[..]
Ik heb eerst een paasbrunch, maar daarna ben ik volledig tot jouw beschikking. Deal?
[..]
Ik ben te koppig om op te geven dus ik heb wel beetje uithoudingsvermogen. Een glijbaan, tja, ik krijg er geen genoeg van
Oh dat wist ik niet hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 13:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]![]()
Wordt dat de eerste date?
Al uit lunchen inmiddels?
maakt ook niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 13:06 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet hoor.
Ben inmiddels klaar met lunchen, zat uiteindelijk met twee andere (ongezellige) collega's. Ik heb altijd het idee dat die jongens over me roddelen als ik er niet bij ben, dus het was gezellig
Gelukkig maarquote:Op donderdag 9 april 2009 13:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maakt ook niet uit
Maar dat zijn niet de leukste lunches dus.![]()
En waarom zouden ze over jou roddelen dan?
beetje sneue figuren danquote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dat idee heb ik altijd wanneer ik aan kom lopen. Ze kijken me vreemd aan en stoppen opeens met praten
Jaloeziequote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Dat idee heb ik altijd wanneer ik aan kom lopen. Ze kijken me vreemd aan en stoppen opeens met praten
ik had hageslagmixquote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil ook kaas.
Heb er vanmorgen chocoladepasta op gedaan
Gaan we negeren?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is geen porum op kantoor. Al die korrels vallen eraf
Wie weet. Ik vind ze in ieder geval raar.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
gelukkig weet je zelf dat je beter ben dan die gasten
[..]
kan ook nog ja!
oh, dat was ook thuis vanochtend. Vanmiddag had ik vlees saladequote:Op donderdag 9 april 2009 13:30 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat is geen porum op kantoor. Al die korrels vallen eraf
uitzonderingen zijn er altijd. Maar uit je verhalen begreep ik wel dat je er het liefst zo snel mogelijk weg bent.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wie weet. Ik vind ze in ieder geval raar.
Ben blij als ik hier weg benOp een aantal uitzonderingen van collega's na dan, die ga ik missen
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:34 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Wat zei je?
Ik lees eigenlijk nooit terug, hooguit de laatste paar posts
Bootje dusquote:Op donderdag 9 april 2009 12:18 schreef jna het volgende:
[..]
Je beseft nu wel dat er zondag iemand met een bordje: "Hoi Milou" bij de ingang van her tikibad staat![]()
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:36 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh, dat was ook thuis vanochtend. Vanmiddag had ik vlees salade
[..]
uitzonderingen zijn er altijd. Maar uit je verhalen begreep ik wel dat je er het liefst zo snel mogelijk weg bent.
Nog ff volhouden. Wij slepen je er wel doorheen
Of je ziet opeens een spiegeltje boven/onder je kleedhokje doorsteken, dan is het ook Bootjequote:
En als je dan opeens een jongen met blauwe ballen ziet, is dat ook Bootjequote:Op donderdag 9 april 2009 13:40 schreef jna het volgende:
[..]
Of je ziet opeens een spiegeltje boven/onder je kleedhokje doorsteken, dan is het ook Bootje
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
En als je dan opeens een jongen met blauwe ballen ziet, is dat ook Bootje
[..]
Alsof alleen vrouwen aardig kunnen zijn!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]Gelukkig wel.
Ik heb 5 collegaatjes die ik heel lief vind en dus echt ga missen (toevallig allemaal vrouwen?) en een aantal collega's waar ik ook wel goed mee op kan schieten, maar de rest ben ik liever kwijt dan rijk
Als je gisteren had gehoord wat ik hoorde wilde je ook het liefste vandaag nog weg
En als je geluk hebt heeft ie er nog wat te eten in bewaard ookquote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het toetsenbord van die dikke papzak gejat. Hij schijnt niet meer te komen en de spatiebalk van mijn toetsenbord piept, dus dat is makkelijk geregeld
[..]
that's the spiritquote:Op donderdag 9 april 2009 13:42 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb het toetsenbord van die dikke papzak gejat. Hij schijnt niet meer te komen en de spatiebalk van mijn toetsenbord piept, dus dat is makkelijk geregeld
Ik had een mannelijke collega waar ik erg goed mee kon opschieten, maar die is vorig jaar overgestapt naar een ander kantoorquote:Op donderdag 9 april 2009 13:43 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen aardig kunnen zijn!![]()
Maar je hebt eigenlijk overal wel mensen die je zal missen denk ik.
pm?
Getver nu durf ik mijn toetsenbord niet meer te bekijkenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef jna het volgende:
[..]
En als je geluk hebt heeft ie er nog wat te eten in bewaard ook
blijkbaar houden de aardige vrouwen het dan gewoon langer vol in die vijandige sfeerquote:Op donderdag 9 april 2009 13:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik had een mannelijke collega waar ik erg goed mee kon opschieten, maar die is vorig jaar overgestapt naar een ander kantoor
Ik zal je een PM'metje sturen, momentje hoor
Hihi nou dat ook niet hoor, is er ook al eentje van weggegaan in september.. Njah er gaan gewoon veel collega's weg de laatste tijd, en helaas zijn dat voornamelijk de leukequote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
blijkbaar houden de aardige vrouwen het dan gewoon langer vol in die vijandige sfeer
ik had m al nooit durven pakken waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Getver nu durf ik mijn toetsenbord niet meer te bekijken
Sowieso zitten er op een toetsenbord enorm veel bacterieen. Die gast is dus naar de wc geweest, heeft z'n handen niet gewassen en is meteen gaan typen. Die bruine stukjes zijn dus niet per definitie Pindakaas..quote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
gatver jna.. ik ben blij dat ik mijn toetsenbord vers uit de doos gehaald hebquote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso zitten er op een toetsenbord enorm veel bacterieen. Die gast is dus naar de wc geweest, heeft z'n handen niet gewassen en is meteen gaan typen. Die bruine stukjes zijn dus niet per definitie Pindakaas..
Maar werkse he
Ik zou ook niet onder zijn bureau kijken. Allemaal kauwgom klaar voor hergebruik waarschijnlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 13:45 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik had m al nooit durven pakken waarschijnlijk
Moest dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:48 schreef jna het volgende:
[..]
Sowieso zitten er op een toetsenbord enorm veel bacterieen. Die gast is dus naar de wc geweest, heeft z'n handen niet gewassen en is meteen gaan typen. Die bruine stukjes zijn dus niet per definitie Pindakaas..
Maar werkse he
Ik heb dat ding nu toch al aangeraaktquote:Op donderdag 9 april 2009 13:52 schreef jna het volgende:
Daph_ is nu dr oude toetsenbord weer aan het pakken zeker
omdat een toetsenbord echt te ranzig kan zijn en dat ik daar opzich niet zo moeilijk over doe, maar bij echt ranzige mensen sla ik dan wel overquote:
Kan je zo hard zuigen?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:41 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Mja hij is niet echt ranzig ofzo, maar wel superdik en ja hij eet veel.. Maar aan de andere kant heb ik hem nooit zien eten boven zijn toetsenbord.. En verder zijn alle toetsenborden gewoon smerig, dat is net zoiets als een trapleuning of deurkrukquote:Op donderdag 9 april 2009 13:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
omdat een toetsenbord echt te ranzig kan zijn en dat ik daar opzich niet zo moeilijk over doe, maar bij echt ranzige mensen sla ik dan wel over
je kunt beter een toiletbril likken dan een toetsenbord toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja hij is niet echt ranzig ofzo, maar wel superdik en ja hij eet veel.. Maar aan de andere kant heb ik hem nooit zien eten boven zijn toetsenbord.. En verder zijn alle toetsenborden gewoon smerig, dat is net zoiets als een trapleuning of deurkruk
mja.. daar heb je wel gelijk in, maar als hij niet ranzig is, dan valt het wel mee.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:02 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mja hij is niet echt ranzig ofzo, maar wel superdik en ja hij eet veel.. Maar aan de andere kant heb ik hem nooit zien eten boven zijn toetsenbord.. En verder zijn alle toetsenborden gewoon smerig, dat is net zoiets als een trapleuning of deurkruk
Ik doe het liever allebei nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:03 schreef jna het volgende:
[..]
je kunt beter een toiletbril likken dan een toetsenbord toch?
De oude jna had nu een opmerking gemaakt waarin het woord likken op een andere manier terugkwam.quote:
Nou de deurkruk van de toiletten raak ik dus niet aan.. Mja, of het nou helpt om die deurkruk naar beneden te duwen met je elleboog betwijfel ikquote:Op donderdag 9 april 2009 14:04 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja.. daar heb je wel gelijk in, maar als hij niet ranzig is, dan valt het wel mee.
Maar van een trapleuning of deurklinkt weet je het niet en wat niet weet, wat niet deert
Wat was er mis met jna 1.0?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
De oude jna had nu een opmerking gemaakt waarin het woord likken op een andere manier terugkwam.
Maar jna 2.0 doet dat niet meer
jna 2.0?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
De oude jna had nu een opmerking gemaakt waarin het woord likken op een andere manier terugkwam.
Te veel "dubbelzinnige" opmerkingen waardoor het niveau hier nogal daaldequote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Wat was er mis met jna 1.0?
Dat soort dingen moet je niet tegen mij zeggen, dan word ik ondragelijk nieuwsgierig en wil ik het weten
aantal posts: 86787 (gemiddeld 63 per dag)quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
aantal posts: 5458 (gemiddeld 54 per dag).
Maar indirect maak je hem nu tochquote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef jna het volgende:
[..]
Bwhehehehehe, ik moest ff lachenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef jna het volgende:
[..]
Te veel "dubbelzinnige" opmerkingen waardoor het niveau hier nogal daalde
waarschijnlijk helpt het niet, maar het gaat erom hoe je jezelf erbij voeltquote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou de deurkruk van de toiletten raak ik dus niet aan.. Mja, of het nou helpt om die deurkruk naar beneden te duwen met je elleboog betwijfel ik![]()
vind het gewoon een smerig idee dat als iemand haar handen niet gewassen heeft, jij daar met je versgewassen handjes weer inzit *ril*
toch wel geinitieert door jou denk ik Bartquote:
22757 (gemiddeld 11 per dag)quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Daph_ het volgende:
aantal posts: 5458 (gemiddeld 54 per dag).
Smetvrees alert!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:07 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nou de deurkruk van de toiletten raak ik dus niet aan.. Mja, of het nou helpt om die deurkruk naar beneden te duwen met je elleboog betwijfel ik![]()
vind het gewoon een smerig idee dat als iemand haar handen niet gewassen heeft, jij daar met je versgewassen handjes weer inzit *ril*
Welk niveau?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef jna het volgende:
[..]
Te veel "dubbelzinnige" opmerkingen waardoor het niveau hier nogal daalde
Nou, doe mij jna 1.0 maarquote:Op donderdag 9 april 2009 14:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch wel geinitieert door jou denk ik Bart
Pfieuw, gelukkig.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
aantal posts: 86787 (gemiddeld 63 per dag)
de emmer slijm per post mis je nu dus?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, doe mij jna 1.0 maarToen was het afzeikgehalte misschien iets meer, maar de emmers slijm per post ook.
Niet discrimineren! JNA leest meequote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Smetvrees alert!
Ik ga echt niet moeilijk doen. Oke, bij tenten waar het té smerig voor woorden is als een bioscoop ofzo kan ik nog enigsinds begrijpen. Op mn stage ofzo ga ik écht niet moeilijk doen. Das hetzelfde als niet schijten op een vreemde plek.. Ik geef er echt geen fuck om waar ik Kluivert buiten de selectie zet hoor. Schaam me er niet voor..
Mis ik nu?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
de emmer slijm per post mis je nu dus?
Ik heb helemaal geen last van smetvrees ofzo, maar ik vind het gewoon vies als ik net mijn handen heb gewassen (dag poepbacteriën!) dat ik dan de deur open doe (hoi poepbacteriën!). Ik weet van bepaalde mensen dat die hun handen niet wassen na toiletbezoek, dus dat vind ik vies.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Smetvrees alert!
Ik ga echt niet moeilijk doen. Oke, bij tenten waar het té smerig voor woorden is als een bioscoop ofzo kan ik nog enigsinds begrijpen. Op mn stage ofzo ga ik écht niet moeilijk doen. Das hetzelfde als niet schijten op een vreemde plek.. Ik geef er echt geen fuck om waar ik Kluivert buiten de selectie zet hoor. Schaam me er niet voor..
quote:
ik snap m nog niet steeds niet, maar misschien ligt het dan wel aan mijquote:Op donderdag 9 april 2009 14:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mis ik nu?
Lees ik de SC verkeerd om
-edit- Zie edit
"Ik was juist mijn lul na het plassen, die zit heel de dag netjes in mijn onderbroek, met mijn handen raak ik vanalles aan."quote:Op donderdag 9 april 2009 14:17 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen last van smetvrees ofzo, maar ik vind het gewoon vies als ik net mijn handen heb gewassen (dag poepbacteriën!) dat ik dan de deur open doe (hoi poepbacteriën!). Ik weet van bepaalde mensen dat die hun handen niet wassen na toiletbezoek, dus dat vind ik vies.
Over poepen op kantoor: vrouwen doen daar toch altijd zo moeilijk over? "Ik poep echt niet op kantoor hoor!" Enz.. Op stage hebben we één vrouwenwc en daar stinkt het iedere dag minstens 3 keer naar stront. Inclusief remsporen. Wat nou "we poepen niet op kantoor maar alleen thuis"?
Ik snap hem welquote:Op donderdag 9 april 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snap m nog niet steeds niet, maar misschien ligt het dan wel aan mij
Okquote:Op donderdag 9 april 2009 14:26 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik snap m nog niet steeds niet, maar misschien ligt het dan wel aan mij
tja... ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik me nog nooit anders gedragen heb hier of in de Stage SC. Zo heb ik mijn aanwezigheid namelijk al gedaan tegen Yesse, Cali, Paula en Daph.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
Ik zie het zo: Stage SC is de laatste tijd niks meer dan verkapte dating SC met jou en jna die elkaar de loef aan het afsteken zijn, qua (semi-)grappige opmerkingen om zo maar zoveel mogelijk lachende vrouwen te krijgen.
Er gaat ongeveer geen post meer voorbij of er moet weer een 'subtiele' verwijzing naar een mogelijke date instaanAls het aantal date pogingen boven de 100 zit, zou ik niet raar opkijken
Misschien zie ik het wat zwart-wit omdat ik de laatste dagen amper in de SC ben door drukte, maar ik ken niet nader te noemen users, zie het wel zat zijn ondertussen
Misschien viel het eerst dan minder op, omdat er ook nog andere users in de SC zaten, maar daar is laatste tijd ook steeds minder sprake vanquote:Op donderdag 9 april 2009 14:41 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
tja... ik kan je in alle eerlijkheid zeggen dat ik me nog nooit anders gedragen heb hier of in de Stage SC. Zo heb ik mijn aanwezigheid namelijk al gedaan tegen Yesse, Cali, Paula en Daph.
Misschien klopt het dat jna en ik af en toe wat ver gaan in hele flauwe grappen, maar meer dan dat zijn het ook niet.
Voor mij gevoel is er hier helemaal niet zoveel verandert, behalve dat er veel users zijn afgehaakt.
Ik kan me hier wel in vinden hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 14:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ok
Ik zie het zo: Stage SC is de laatste tijd niks meer dan verkapte dating SC met jou en jna die elkaar de loef aan het afsteken zijn, qua (semi-)grappige opmerkingen om zo maar zoveel mogelijk lachende vrouwen te krijgen.
Er gaat ongeveer geen post meer voorbij of er moet weer een 'subtiele' verwijzing naar een mogelijke date instaanAls het aantal date pogingen boven de 100 zit, zou ik niet raar opkijken
Misschien zie ik het wat zwart-wit omdat ik de laatste dagen amper in de SC ben door drukte, maar ik ken niet nader te noemen users, zie het wel zat zijn ondertussen
Jij hebt tenminste een prullenbakquote:Op donderdag 9 april 2009 14:47 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel in vinden hoor
Af en toe heb ik een grote prullenbak nodig om in te nekken als je soms dat geslijm zie...
komen we dan niet op het legendarische kip en ei verhaal?quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Misschien viel het eerst dan minder op, omdat er ook nog andere users in de SC zaten, maar daar is laatste tijd ook steeds minder sprake vanGek hè
Zelfs daar is een oplossing voorquote:Op donderdag 9 april 2009 14:50 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
komen we dan niet op het legendarische kip en ei verhaal?
quote:Op donderdag 9 april 2009 14:48 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een prullenbak
alleen melden dat er een oplossing is, is geen oplossingquote:Op donderdag 9 april 2009 14:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zelfs daar is een oplossing voor
Naja, het komt op mij over dat de hele datingshow leden kost, om maar even in BNN jargon te spreken
wat zei je? "Ja, met jou ook?"quote:Op donderdag 9 april 2009 15:09 schreef Daph_ het volgende:
Roddelstagiaire net tegen mij op een neerbuigende toon: "Lukt het Daphne?"
Neuh ik keek hem gewoon vuil aan. Toen liep-ie wegquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
wat zei je? "Ja, met jou ook?"
ik moet meteen door naar 3.0 denk ikquote:Op donderdag 9 april 2009 15:13 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Blijkbaar overal behalve hier. Zeg het dan gewoon
haha.. bitchquote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik keek hem gewoon vuil aan. Toen liep-ie weg
En nee, ik ben niet aardig
ik ga me niet meer aanpassen voor anderen, die tijd heb ik wel gehad.quote:
dan is het niet andersquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Neuh ik keek hem gewoon vuil aan. Toen liep-ie weg
En nee, ik ben niet aardig
quote:Op donderdag 9 april 2009 08:16 schreef kikoooooo het volgende:
Dat komt omdat goede vrijdag vorig jaar op een zaterdag viel.
hier is trouwens opeens op het werk een flinke discussie over het feit dat we misschien niet vrij zijn op Koninginnedagquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 13:27 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik wil ook kaas.
Heb er vanmorgen chocoladepasta op gedaan
De droogkloot..quote:
Late 1 april grap?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hier is trouwens opeens op het werk een flinke discussie over het feit dat we misschien niet vrij zijn op Koninginnedag
Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 9 april 2009 15:59 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De droogkloot..Ik hoop ten minste dat hij weet dat het een grap is..?
![]()
hoop het voor ze. Maar gezien de dictatorische Oekrainse chef van die afdeling zou het me niets verbazenquote:
Ik zie het voor mequote:Op donderdag 9 april 2009 16:08 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
hoop het voor ze. Maar gezien de dictatorische Oekrainse chef van die afdeling zou het me niets verbazen
Dat zag ik inderdaad ook voor mequote:Op donderdag 9 april 2009 16:12 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je zou hem eens moeten zien langsmarcheren soms.. en dat is echt waar
[..]
ja
Jij bent actief geweest zeg.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef MarijeH het volgende:
Heb vandaag nieuwe schoenen en kleren gekocht.
Vanmiddag een anderhalfuur gefietst.
en net stofgezogen
![]()
Hoe gaat het hier?
Het is hier saai aangezien Nico en ik de enige zijn volgens mij die tot 17.30 werken in tegenstelling tot die andere luie wannabe Surinamers.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:49 schreef MarijeH het volgende:Heb vandaag nieuwe schoenen en kleren gekocht.
Vanmiddag een anderhalfuur gefietst.
en net stofgezogen
![]()
Hoe gaat het hier?
Heequote:Op donderdag 9 april 2009 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Het is hier saai aangezien Nico en ik de enige zijn volgens mij die tot 17.30 werken in tegenstelling tot die andere luie wannabe Surinamers.
Wat voor kleren en schoenen heb je gekocht?
bikkel! Beenspieren als een Fries inmiddels?quote:Op donderdag 9 april 2009 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Zo dan! Even de hele reis tegen de wind in gebuffeld
Present tot 01.00quote:Op donderdag 9 april 2009 16:52 schreef jna het volgende:
Het is hier saai aangezien Nico en ik de enige zijn volgens mij die tot 17.30 werken in tegenstelling tot die andere luie wannabe Surinamers.
Gaat die kant al mooi opquote:Op donderdag 9 april 2009 16:57 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
bikkel! Beenspieren als een Fries inmiddels?
Ben anderhalf uur weggeweest voor de vergadering van de SMR dus valt wel meequote:Op donderdag 9 april 2009 16:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
je bent ff dik uren aan het maken zeg!
Sorry dat ik eventjes niet reageerde op de SC hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef jna het volgende:
[..]
maar jij zegt niks, dan kan ik dat toch niet weten
oh ja, das waar.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ben anderhalf uur weggeweest voor de vergadering van de SMR dus valt wel meeMaar ik heb inderdaad al wel meer dan 16 uur geschreven
Eigenlijk moest ik nog een projectje afronden (uurtje werk) maar daar kon ik me echt niet toe zetten.. Dat doe ik morgen wel.
Late dienstquote:Op donderdag 9 april 2009 17:00 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
overdrijver
[..]
haha, goed zo
Trapt tie inmiddels al beter die fiets?
Maar heb toch 7 uurtjes op kantoor gezeten dus ik krijg weer wat meer salarisquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja, das waar.
En morgen weer een dag toch?
Haha je hebt ge-editquote:Op donderdag 9 april 2009 17:01 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh ja, das waar.
En je wilde toch vrij morgen?
doeiquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Maar heb toch 7 uurtjes op kantoor gezeten dus ik krijg weer wat meer salaris![]()
Ja maar morgen zit ik eigenlijk op stageMja moet toch mijn laptop ophalen dus dan neem ik gelijk de map en documenten wel mee
Doe ik dat morgen ook gewoon gelijk.. Mijn uren zijn wel sneu nu
( geen werk, drie uur cursus, geen werk)
!!
Maar ik ga nu wel naar huis toe hoor.. Kan ik misschien nog even hardlopen![]()
Tot vanavond
Ik PM je vanavond wel even Nico
Blijkbaar niet snel genoegquote:Op donderdag 9 april 2009 17:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Haha je hebt ge-editJa ik wil vrij morgen, maar mijn manager is niet op kantoor vandaag dus ik ga gewoon naar kantoor denk ik.. Ik ga wel extra vroeg, dan kan ik extra vroeg weg
hey.. how you doing?quote:
Uitstekendquote:
Losse schoenen. Een kortere broek en verder een blouse, een t-shirt met lange mouwen, blouse zonder mouwen. Dat was het wel.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:52 schreef jna het volgende:
[..]
Ben gisteravond hele tijd in de weer geweest met auralex materiaal om de studio van m'n vader beetje te dempen qua reflecties enzoquote:
Ik zit op de sales afdeling van een ISPquote:
Nicequote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef jna het volgende:
Ben gisteravond hele tijd in de weer geweest met auralex materiaal om de studio van m'n vader beetje te dempen qua reflecties enzo
klinkt als een goede dag voor een vrouwquote:Op donderdag 9 april 2009 17:11 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Losse schoenen. Een kortere broek en verder een blouse, een t-shirt met lange mouwen, blouse zonder mouwen. Dat was het wel.
eierdozen?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Ben gisteravond hele tijd in de weer geweest met auralex materiaal om de studio van m'n vader beetje te dempen qua reflecties enzo
echt mensen opbellen en lastigvallen of doe je er nog meer? Wat voor opleiding doe je?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:12 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik zit op de sales afdeling van een ISP
Ja maar wel van hele dure eierenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
klinkt als een goede dag voor een vrouw
[..]
eierdozen?
[..]
echt mensen opbellen en lastigvallen of doe je er nog meer? Wat voor opleiding doe je?
Picsquote:
hehe.. nee, ik heb er de ballen verstand van, maar dat idee toch? Waarschijnlijk in je vaders geval zijn het van die donkergrijze driehoek dingen, maar het gemiddelde amateurbandje gebruikt eierdozen daarvoor toch?quote:
Wij hebben onze oefenzolder niet geïsoleerdquote:Op donderdag 9 april 2009 17:18 schreef Psychonikeo het volgende:
hehe.. nee, ik heb er de ballen verstand van, maar dat idee toch? Waarschijnlijk in je vaders geval zijn het van die donkergrijze driehoek dingen, maar het gemiddelde amateurbandje gebruikt eierdozen daarvoor toch?
Het is de afdeling Wholesale (ik doe opleiding groothandel), dus ik heb totaal geen contact met consumenten, het is allemaal inbound bellen, totaal geen telefonische verkoop dus.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Psychonikeo het volgende:
echt mensen opbellen en lastigvallen of doe je er nog meer? Wat voor opleiding doe je?
quote:
Jullie zijn ook niet gemiddeld, maar veel meer dan datquote:Op donderdag 9 april 2009 17:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij hebben onze oefenzolder niet geïsoleerd
ok ok.. dat vroeg ik me dus afquote:Op donderdag 9 april 2009 17:22 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Het is de afdeling Wholesale (ik doe opleiding groothandel), dus ik heb totaal geen contact met consumenten, het is allemaal inbound bellen, totaal geen telefonische verkoop dus.
Het is de bedoeling dat ik Account Manager-achtig werk ga doen.
quote:
dankje meid!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]Alvast een prettig weekend toegewenst.
Ja is wel leuk hoor, alleen wel vermoeiend icm bijbaan enzo... en lange dage, fokken etc. Je kent het vast xD.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jullie zijn ook niet gemiddeld, maar veel meer dan dat
[..]
ok ok.. dat vroeg ik me dus af
Maar klinkt als een leuke stage toch?
Maar ik ga maar eens richting huis. ff de spullen inpakken en dan ga ik er vandoor!
In welke zin van het woord bedoel je dat?quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jullie zijn ook niet gemiddeld, maar veel meer dan dat
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:25 schreef eer-ik het volgende:
[..]
sowieso.
maar vanavond hard zuipen, en morgen tandarts
Jullie zijn de band met The Dean natuurlijkquote:Op donderdag 9 april 2009 17:31 schreef The_Dean het volgende:
[..]
In welke zin van het woord bedoel je dat?
quote:
Ik ben een van de 'werkenden' hier inmiddels, maar ik ken het welquote:Op donderdag 9 april 2009 17:28 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja is wel leuk hoor, alleen wel vermoeiend icm bijbaan enzo... en lange dage, fokken etc. Je kent het vast xD.
Vast welquote:Op donderdag 9 april 2009 17:46 schreef MarijeH het volgende:
[..]ik open de nieuwe niet hoor. Heb geen goede tt in gedachten.
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Jullie zijn de band met The Dean natuurlijk
Werkenquote:Op donderdag 9 april 2009 17:46 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Ik ben een van de 'werkenden' hier inmiddels, maar ik ken het wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |