Dat hoeft niet alles te zeggen. Ik herinner me nog een Gouden Generatie met Brutil Hosé en consortenquote:Op donderdag 9 april 2009 10:24 schreef Silaz het volgende:
Omdat AZ dit seizoen gewoon oppermachtig is moeten wij een erehaag maken![]()
Opteren daarmee, deden ze bij ons ook niet bij de laatste 29 kampioenschappen.
Tevens;
[..]
7 stuks ajacied.. en nog 2 op stand-by lijst..Komt een mooie jeugd aan denk ik dan
quote:Op donderdag 9 april 2009 10:25 schreef TheClown1 het volgende:
Hij heeft bijgetekend. Lees het bericht hierboven.
Die laatste zin is natuurlijk achterlijk, maar dat Suárez nu zegt dat hij nog een jaar bij Ajax wil blijven zegt natuurlijk net zo veel als dat de Zeeuw zegt dat hij nog wel bij AZ wil blijven. Logisch dat je dat zegt, is immers goed voor je band met de supporters..quote:Op donderdag 9 april 2009 01:34 schreef Rots het volgende:
Alsof AZ in elkaar valt als de Zeeuw weggaat. En dat artikel geeft inderdaad gewoon aan dat hij nog een jaartje bij AZ prima vindt.
Ik geef toe, jullie moeten wel hopen op vertrek van veel spelers van AZ deze zomer om kans te maken op het kampioenschap volgend jaar.
Al verkocht. Maar wel terugkoopregelingquote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slijngard mag wel weg.. Poepon nog geen duidelijkheid over? Of was die al direct verkocht?
Poepon is verkocht. Maar Poepon heeft niet genoeg potentie om het niveau van Ajax op korte termijn te halen vind ik. Slijngard ontwikkeld zich ook niet goed dit seizoen, dus die mag weg.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Slijngard mag wel weg.. Poepon nog geen duidelijkheid over? Of was die al direct verkocht?
Precies. Ik herinner me het aanvoerderschap van Slijngard ook nog wel...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:37 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat hoeft niet alles te zeggen. Ik herinner me nog een Gouden Generatie met Brutil Hosé en consorten.
Michael Lameyquote:Op donderdag 9 april 2009 10:50 schreef sjimz het volgende:
Kevin Bobson
Brutil Hose
Dennis Schulp
Kieran Bechan
Derk Boerrigter
Youssouf Hersi
Nando Rafael.
Dat zouden allemaal wereldtoppers worden.
Arno Splinter staat me ook nog bij uit die tijd.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:53 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Michael Lamey
Mitchell Pique
Cedric van der Gun
Allemaal dezelfde generatie
Meteen maar een contract geven ofniet?quote:Klaas Jan wordt vader
AMSTERDAM - Klaas-Jan Huntelaar (25) is voor het eerst vader geworden. In Madrid is zijn vriendin Maddy bevallen van een jongetje: Seb.
Dit heeft de manager van de Real Madrid-speler bevestigd.
Klaas-Jan en Maddy wonen sinds december in Spanje. Kort voor hun vertrek maakte het stel bekend een kindje te verwachten. "We kunnen ons geluk niet op", aldus Maddy toen.
Het tweetal is al ruim acht jaar samen.
Gefeli klaasquote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Meteen maar een contract geven ofniet?
Nee. Lijkt me wat voorbarig.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/p(...)_vader__.html?p=11,2quote:Op donderdag 9 april 2009 11:28 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Gefeli klaas
Hoe ziet die maddy eruit eigenlijk?
Nu te laat lijkt me..quote:Op donderdag 9 april 2009 11:25 schreef w00h00 het volgende:
[..]
* TIM-846 hoopt dat Klaas Seb Nederlandstalig op wil voeden en snel terugkomt naar Ajaxquote:Op donderdag 9 april 2009 11:45 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk wordt die Seb een net zo grote baas als Baas Jan.
Knopper?:')quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Arno Splinter staat me ook nog bij uit die tijd.
Martijn Reuser ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:11 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Arno Splinter staat me ook nog bij uit die tijd.
Elke speler zegt dit tegenwoordig maar als er een dik contract wordt aangeboden zijn ze meteen weg. Ik verwacht eigenlijk wel dat Suarez vertrekt volgend seizoen, verder zal Ajax Vermaelen (logisch) ook wel verkopen als dat bod van 10/11 miljoen euro waar is.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:41 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Die laatste zin is natuurlijk achterlijk, maar dat Suárez nu zegt dat hij nog een jaar bij Ajax wil blijven zegt natuurlijk net zo veel als dat de Zeeuw zegt dat hij nog wel bij AZ wil blijven. Logisch dat je dat zegt, is immers goed voor je band met de supporters..
Verder heb ik het over de algemene tendens, als een club goed presteert, worden de juweeltjes weggekocht. De Zeeuw is een belangrijk element bij AZ, evenals Dembele en El Hamdaoui bijvoorbeeld. Grote kans dat er een paar weggekocht worden, wat dus al langer bij Ajax gebeurt. We kijken na de zomer wel weerAangezien ik er geen zak van geloof dat Suárez blijft als Barcelona 30 miljoen biedt bijv. (en dat geldt voor andere spelers ook).
En dat weet hij zelf gelukkig ook.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:35 schreef _Mike_ het volgende:
Suarez is echt nog niet goed genoeg voor de absolute top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |