o dat is waar, nou dan ben ik al klaar met huiswerk maken. dat ging snelquote:Op donderdag 9 april 2009 15:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Je hebt mij toch als seksspeeltje mee?
Vele vingers maken licht werk was het toch?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
o dat is waar, nou dan ben ik al klaar met huiswerk maken. dat ging snel
En je hebt een bloedneus.quote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik ben er ook alleen zijn er paar gemenerik`n geweest die mij en m`n fiets in elkaar hebben getrapt
Oh dat zijn fietsen, ik vroeg me al af wat dat wasquote:Op donderdag 9 april 2009 15:58 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[ afbeelding ]
Oke ik ben er ook alleen zijn er paar gemenerik`n geweest die mij en m`n fiets in elkaar hebben getrapt
Het stoplicht staat op rood, dus het is zelfstandig werken.quote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
HEE JUF, IK STA AL RUIM EEN UUR MET MN VINGER IN DE LUCHT, MISSCHIEN HEB IK WEL EEN VRAAG OFZO
quote:Op donderdag 9 april 2009 16:05 schreef AlmightyArjen het volgende:
HEE JUF, IK STA AL RUIM EEN UUR MET MN VINGER IN DE LUCHT, MISSCHIEN HEB IK WEL EEN VRAAG OFZO
Als je voor de klas staat, moet je wel goed kunnen spellen en dat kan de helft hier niet, dus tja... Blijven er weinig overquote:Op donderdag 9 april 2009 16:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wildde gister al meester zijn omdat ze niet reageerde maarjaa...
ohh... die d schoot ik uitquote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je voor de klas staat, moet je wel goed kunnen spellen en dat kan de helft hier niet, dus tja... Blijven er weinig over
Je bent zelf ook niet foutloosquote:Op donderdag 9 april 2009 16:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Als je voor de klas staat, moet je wel goed kunnen spellen en dat kan de helft hier niet, dus tja... Blijven er weinig over
Je schok al?quote:
Je ziet toch aan mn gezicht dat ik moet plassen...quote:Op donderdag 9 april 2009 16:07 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Het stoplicht staat op rood, dus het is zelfstandig werken.
Bovendien reageer ik niet op capslockgeschreeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |