quote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
Deze resolutie is goed, en ik heb ff alle details erin geplakt,
[ afbeelding ]
En ik ben ineens heel klein gewordenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben al gaan zitten
O'ja die sexuele voorlichting moet er nog in, ff wachte..
Ok!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Huiswerk voor morgen: Neem allemaal een seksueel voorwerp mee en leg dat op je tafeltje![]()
Ik maak strax wel ff weer een screenshot van je avaquote:Op donderdag 9 april 2009 14:45 schreef superjojo het volgende:
[..]
En ik ben ineens heel klein geworden
Porsche wilde naast paul zitten..quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Mijn snoepjes! En mijn Porsche!![]()
Gelukkig heb je mijn hartjes wel laten staan.
Ik leg het onder de tafel hoor!quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Huiswerk voor morgen: Neem allemaal een seksueel voorwerp mee en leg dat op je tafeltje![]()
Nee OP tafelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Gast ik sta er nu 2x opquote:Op donderdag 9 april 2009 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
superjojo is groter, ik heb mn huiswerk mee en bart is toegevoegd
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 april 2009 15:07 schreef Jojoortje het volgende:
Je hebt als huiswerk je piemel meegenomen?![]()
Dan haal je jezelf toch wegquote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast ik sta er nu 2x op1x onder het bureau bij kwiwiwiwiwi en nu ook nog bij de juf
Je bent van 2 walletjes aan het eten hequote:Op donderdag 9 april 2009 15:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Gast ik sta er nu 2x op1x onder het bureau bij kwiwiwiwiwi en nu ook nog bij de juf
Kan jij toch doen?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je had er op zijn minst een strik om heen kunnen doen
En ja, had je topic gelezen
Jij hebt me gekloond, dan haal jij me ook maar wegquote:
Ik kan er niets aan doenquote:Op donderdag 9 april 2009 15:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je bent van 2 walletjes aan het eten he![]()
Ja hallo, ik ben de enigste die aan het painten isquote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij hebt me gekloond, dan haal jij me ook maar weg![]()
[..]
Ik kan er niets aan doenJe weet toch dat ik alleen maar jou eet
Ja, en daar zijn we ook allemaal heel blij meequote:Op donderdag 9 april 2009 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja hallo, ik ben de enigste die aan het painten is
Hoe durf je mij te verbannen van de gang! ik haat je ik haat je ik haat jequote:
dan is het goedquote:Op donderdag 9 april 2009 15:26 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik kan er niets aan doenJe weet toch dat ik alleen maar jou eet
Je hebt mij toch als seksspeeltje mee?quote:Op donderdag 9 april 2009 15:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
dan is het goed
ik ga vast m'n kast met sexspeeltjes open trekken om te zien wat ik als huiswerk meeneem morgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |