Je keek af.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:55 schreef Trevland het volgende:
en waarom ben ik weer uit de klas gezet?
gewoon goed opgeled tijdens de praktijk lessenquote:Op donderdag 9 april 2009 12:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe kom je anders aan die 10 voor seksuele voorlichting?
Ik wil je trouwens wel bijles Nederlands gevenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
gewoon goed opgeled tijdens de praktijk lessen
dat willen er zoveelquote:Op donderdag 9 april 2009 13:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik wil je trouwens wel bijles Nederlands geven
Ik schrok heel even dat ik niet meer naast remlof zat, en mijn snoepjes en hartjes waren ook opeens weg, maar jij hebt de situatie geredquote:Op donderdag 9 april 2009 12:45 schreef kwiwi het volgende:
hee de paint is niet meer leukik zit niet meer naast barra en bart is ook verdwenen onder m'n tafel
Naast kwiwi, nee das boeiendquote:Op donderdag 9 april 2009 13:39 schreef AlmightyArjen het volgende:
Ik schuif ook ff aan, ben wel een beetje laat voor de les
Ik zie dat er nog een plekje vrij is tussen twee gasten die ik niet ken, dus daar ga ik maar zitten. Maar ik had liever naast Kwiwi gezeten..![]()
[ afbeelding ]
Ik ben meer van de subtiele aanpakquote:Op donderdag 9 april 2009 14:20 schreef Bart het volgende:
[..]
Naast kwiwi, nee das boeiend
Ik zit er tenminste onder
kwiwi gelukkig nietquote:Op donderdag 9 april 2009 14:26 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Ik ben meer van de subtiele aanpak
Omdat IK Die goed heb gemaakt.quote:Op donderdag 9 april 2009 12:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]de laatste was toch nog gewoon goed?
Ik ben al gaan zittenquote:Op donderdag 9 april 2009 14:35 schreef Jojoortje het volgende:
Zeg Dago, wat doe je eigenlijk naast me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |