Ik heb m'n skippybal meegenomenquote:Op donderdag 9 april 2009 20:16 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
IK NEEM MIJN FIETS MEE.
En ik zit naast Paul in de bus.
je fiets heeft m'n skippybal eraf geduwdquote:Op donderdag 9 april 2009 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn fiets is ook mee, ik heb hem zo goed mogelijk getekend, is hij niet mooi
Vergelijk hem maar: Oude gazelle-fiets wat voor model en uit welk jaar???
[ afbeelding ]
ik teken wel even een nieuwequote:Op donderdag 9 april 2009 20:48 schreef Dagoduck het volgende:
Mag die skippybal aan de andere kant pleas, anders moet ik mn fiets weer opnieuw tekenen
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:51 schreef porsche1 het volgende:
ooooojoooooo, GAAN WE SAMEN SKIPPY BALLEN KWIWI?
jouw skippybal is wel heul vet hoorquote:
Zomfgquote:Op donderdag 9 april 2009 20:58 schreef Dagoduck het volgende:Niemand die naar mijn mooie fiets-paint kijkt
Joepie.quote:
Ik ook dus tot morgenquote:Op donderdag 9 april 2009 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
paintse..
Mijn laaste paint van vandaag is te zien in klussen en wonen check me postgeschiedenis om mijn paint wonder te bewonderen, voor vandaag is het over met paints en morgen ben ik tot +/-11:00 weg
En ik ga ook slapen nu/zo
FF me laatste rondje:quote:
Ook AlmightyArjen pakt de bus naar het volgende topic...quote:Op vrijdag 10 april 2009 09:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Als er nou nog even 4 mensen bijkomen dan kunnen we tegen die tijd een nieuw topic beginnen met een nieuw onderwerp.
ik wil ook mee maar kan niet paintenquote:Op vrijdag 10 april 2009 09:31 schreef Gitaarmat het volgende:
Als er nou nog even 4 mensen bijkomen dan kunnen we tegen die tijd een nieuw topic beginnen met een nieuw onderwerp.
ik zou eens kijken of ik jouw en mij er ff in kan zettenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik wil ook mee maar kan niet paintenals iemand mij er nou ook ff inpeent
gaan we dan naast elkaar zittenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik zou eens kijken of ik jouw en mij er ff in kan zetten
Ik zal eens kijken of ik de bus nog kan verbouwenquote:
ja hoor jij mag er ook wel bijquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:33 schreef Sgele het volgende:
Mag ik er ook bij
@huppelmuts, je avatar is briljant![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken of ik de bus nog kan verbouwen
[..]
ja hoor jij mag er ook wel bij
heeft murp gemaaktquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:33 schreef Sgele het volgende:
Mag ik er ook bij
@huppelmuts, je avatar is briljant![]()
mooi ik zit precies goedquote:
hier een stokje om te prikkenquote:Op vrijdag 10 april 2009 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
mooi ik zit precies goed![]()
kan ik paul lekker treiteren
Goed werk.quote:Op vrijdag 10 april 2009 11:57 schreef Gitaarmat het volgende:
ik heb het grasveldje van kamp al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |