Aaaaaaarghquote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij mij iets te serieus neemt
We gaan op kamp Paultje, wel op blijven letten!quote:
Dit is een forum. Ik neem hier niemand serieus en vooral niet in 'onzin'quote:Op donderdag 9 april 2009 18:30 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat jij mij iets te serieus neemt
Je ging opsommen, dat is altijd serieus!quote:Op donderdag 9 april 2009 18:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dit is een forum. Ik neem hier niemand serieus en vooral niet in 'onzin'
Multiquotes ookquote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef Bart het volgende:
[..]
Je ging opsommen, dat is altijd serieus!
En dat paard in de gang danquote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef Jojoortje het volgende:
Iemand moet op het dak zittenDan kunnen we het liedje zingen van: KOM VAN DAT DAK AF
'K WAARSCHUW NIET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
Alleen als het een oneven aantal isquote:
Die mag wel blijven. We hebben bij seksuele voorlichting geleerd hoe je iemand moet berijden dus...quote:
We hebben niet eens sexuele voorlichting gehad..quote:Op donderdag 9 april 2009 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Die mag wel blijven. We hebben bij seksuele voorlichting geleerd hoe je iemand moet berijden dus...
Jij was al bezig met praktijkquote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben niet eens sexuele voorlichting gehad..
quote:
Toen zat jij even op de wc. Voor 5 minuten. Hmmmm.....quote:Op donderdag 9 april 2009 18:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We hebben niet eens sexuele voorlichting gehad..
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:33 schreef Dagoduck het volgende:
Laten we naar een festival gaan
[Paint] FOK-Festival
Het kon tochquote:Op donderdag 9 april 2009 18:42 schreef superjojo het volgende:
[ afbeelding ]
Da's een kamp, geen festival.
Of we zetten het kamp neer op het festival en het festival in de klas en de klas in de bus. Lijkt me een paint-uitdagingquote:
WE kunenn wel een stuk van het terrein van het festival afzetten voor tenten etc.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:49 schreef superjojo het volgende:
[..]
Of we zetten het kamp neer op het festival en het festival in de klas en de klas in de bus. Lijkt me een paint-uitdaging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |