Zoek de fout zelf maarquote:
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeg het maar hoor. Geen zin om te zoeken
Hoofdletter na dubbele punt.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:44 schreef Jojoortje het volgende:
Huiswerk voor morgen: Neem allemaal een seksueel voorwerp mee en leg dat op je tafeltje![]()
Ik schrijf hier ook niet altijd een punt achter een zin. Of soms doe ik een smiley tussen mijn zinnen, zoals nuquote:
Ik zat al te wachten op het slappe excuus dat het geen spelfout is, en ja hoorquote:Op donderdag 9 april 2009 18:09 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik schrijf hier ook niet altijd een punt achter een zin. Of soms doe ik een smiley tussen mijn zinnen, zoals nuOMG dat kan natuurlijk niet. Oh wacht.. OMG is natuurlijk ook niet goed
Het gaat me om spelfouten dude![]()
Maar goed, volgende danquote:
Ok.quote:Op donderdag 9 april 2009 18:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op het slappe excuus dat het geen spelfout is, en ja hoor
Net een echte juf, die kunnen hun fouten ook niet toegeven
Dat laatste is trouwens wel heel erg waarquote:Op donderdag 9 april 2009 18:12 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten op het slappe excuus dat het geen spelfout is, en ja hoor
Net een echte juf, die kunnen hun fouten ook niet toegeven
Die ene van dat belspelletjequote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laatste is trouwens wel heel erg waar
Jij maakt ze, niet ikquote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omg, dat meen je toch niet serieus he?!!!!!!!!!!
quote:Op donderdag 9 april 2009 18:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat laatste is trouwens wel heel erg waar
Nee hoorquote:
Ik zie je er wel voor aan jaquote:Op donderdag 9 april 2009 18:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee hoorJe denkt echt dat ik zo'n fout maak?
!!!!!
Ik maak ook zeker fouten. Maar ik loop hier niet te zeiken dat iedereen zo slecht is in Nederlandsquote:Trouwens, ik zie jou juist onmeunig, ik bedoel ontzettend veel fouten maken
1. Ik loop niet te zeiken?quote:Op donderdag 9 april 2009 18:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zie je er wel voor aan ja
[..]
Ik maak ook zeker fouten. Maar ik loop hier niet te zeiken dat iedereen zo slecht is in Nederlands
Ik denk eerder dat jij mij iets te serieus neemtquote:Op donderdag 9 april 2009 18:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
OpperBart neemt het topic iets te serieus denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |