Dat sowieso. Maar soms zo 's avonds kan ik het niet helpen er over te peinzen...quote:
over de dood?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar soms zo 's avonds kan ik het niet helpen er over te peinzen...
Beide. Ik kan er meestal prima mee omgaan maar af en toe raakt het me. Dan wou ik dat ik talent had en gewoon een gitaar kon pakken en wat emo liedjes kon schrijven. Maar helaas.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
over de dood?
of dat het leven zo kort is?
de top 40 staat vol mensen zonder talent die het wel doen en er geld mee verdienenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Beide. Ik kan er meestal prima mee omgaan maar af en toe raakt het me. Dan wou ik dat ik talent had en gewoon een gitaar kon pakken en wat emo liedjes kon schrijven. Maar helaas.
Laten we er geen muziektopic van maken aub.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
de top 40 staat vol mensen zonder talent die het wel doen en er geld mee verdienen_!
Weet je niet, mischien loop je morgen wel onder een vrachtwagen en zit je nu al op 98%quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef sinadO het volgende:
Volgens de statistieken heb ik er ruim een derde op zitten.
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Specularium het volgende:
Het leuke is dat dit alleen maar erger gaat worden, steeds meer mensen om je heen gaan dood
totdat je alleen achterblijft en niet veel meer kan dan ook sterven.
Succes ermee.
Oh dat was mijn instelling ook heel lang hoor. Maar de laatste tijd is dat er toch wel vanaf. Als links en rechts mensen wegvallen om verschillende redenen dan moet je echt een hart van steen en geen gevoel in je donder hebben om daar gewoon overheen te kunnen stappen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:24 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
wat een gezeik, ben ik dan als enige jong-volwassenen die schijt heeft aan het leven
aan alles, waarom filosoferen jullie zo over ''het leven'' word je toch ram depri vanleef je leven man
dood is dood, weg, net als in slaap vallen..
of je moet al gemarteld worden dan duurt het wel iets langer haha, maar ben je ook bang om dood te gaan, oke, maar kom daar niet altijd topics voor aanmaken
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.
aangezien TS nog steeds leeft is klacht ongegrond,quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.
Ik lolde.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
Komt door centrale bankiers.
Zij killen lui met olieafhankelijkheid en big pharma, jij weet.
er is dopequote:
Op zich kan je dat ook veranderen toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef sinadO het volgende:
Jammer dat ik een anti-religieuze instelling heb.
niks jammers aanquote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef sinadO het volgende:
Tja, voor sommigen is het geloof een houvast en een steun. Voor mij werkt dat niet zo. Ik zou bijna zeggen 'helaas' want het lijkt me fantastisch om aan zoiets eenvoudigs kracht te kunnen ontlenen. Jammer dat ik een anti-religieuze instelling heb.
Ik denk niet dat ik dat wil. Het is zo verankerd in mijn wezen en in mijn denken dat ik er nooit voor de volle 100% achter zou kunnen staan. Ik zou nooit meer dan agnostisch kunnen zijn. En dan lijkt het mij niet echt nuttig...quote:Op woensdag 8 april 2009 22:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Op zich kan je dat ook veranderen toch?
Boeien dat het verankerd is. Je moet gewoon emoties proberen uit te schakelen en onderzoeken wat het meest waarschijnlijk de waarheid is.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:56 schreef sinadO het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik dat wil. Het is zo verankerd in mijn wezen en in mijn denken dat ik er nooit voor de volle 100% achter zou kunnen staan. Ik zou nooit meer dan agnostisch kunnen zijn. En dan lijkt het mij niet echt nuttig...
wat word ik toch moe van die mensen die als er iemand over dood en leven praat het gelijk moet aangrijpen om het geloof als steunpilaar op te werpenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:59 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Boeien dat het verankerd is. Je moet gewoon emoties proberen uit te schakelen en onderzoeken wat het meest waarschijnlijk de waarheid is.
Wat maakt jou het uit, gewoon doorlopen dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat word ik toch moe van die mensen die als er iemand over dood en leven praat het gelijk moet aangrijpen om het geloof als steunpilaar op te werpen
Wat naar voor je zeg. Ik leef met je mee. Weet je wie ook met je meeleeft? Jezus.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat word ik toch moe van die mensen die als er iemand over dood en leven praat het gelijk moet aangrijpen om het geloof als steunpilaar op te werpen
quote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat naar voor je zeg. Ik leef met je mee. Weet je wie ook met je meeleeft? Jezus.
klopt mijn zus is een tof mensquote:Op woensdag 8 april 2009 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wat naar voor je zeg. Ik leef met je mee. Weet je wie ook met je meeleeft? Je zus.
Dat is toch niet zo erg? Die mensen zijn gewoon overtuigd van hun geloof en proberen dat te 'verkopen'. En dat mag best, zolang ze het respect kunnen opbrengen mijn 'nee' te accepteren.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
pics.quote:
als ik interesse heb in een product dan ga ik zelf wel actief opzoekquote:Op woensdag 8 april 2009 23:07 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat is toch niet zo erg? Die mensen zijn gewoon overtuigd van hun geloof en proberen dat te 'verkopen'. En dat mag best, zolang ze het respect kunnen opbrengen mijn 'nee' te accepteren.
Dit en jou username:quote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
hahahaha ik denk maar altijd:
“When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me.”
of
“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
De ark redde.. de Titanic dooddequote:Op woensdag 8 april 2009 23:08 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
hahahaha ik denk maar altijd:
“When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle. Then I realised that the Lord doesn't work that way so I stole one and asked Him to forgive me.”
of
“Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.”
Zo denk ik er ook wel eens over jaquote:Op woensdag 8 april 2009 22:29 schreef 3lmo het volgende:
Het leven is maar zinloos. Het is wel leuk en alles, maar het nut ervan ontgaat mij altijd een beetje. Als je er niet was, miste je immers ook niets?
Ik denk dat dit een belangrijk punt is wat je maakt.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:40 schreef BluesRebel het volgende:
Ik denk er ook zo vaak als jij aan maar om eerlijk te zijn maak ik me er minder druk om omdat ik heb geaccepteerd dat het zo is en zo zal zijn. Ik vind de dood (nog?) niet echt erg maar wel jammer natuurlijk. Soms denk ik dat we wel jaloers op hun mogen zijn omdat het leven juist zo zwaar kan zijn
Misschien heeft het ook wat ermee te maken dat ik in het hiernamaals geloof?
Dit beeld wat je schetst met een tv die aangaat bij geboorte en uitgaat met de dood is voor mij persoonlijk meer verontrustend.quote:Op woensdag 8 april 2009 23:11 schreef jongegast het volgende:
Soms heb ik hetzelfe gevoel als ik denk aan mijn lichamelijke gesteldheid![]()
Maar dan denk ik weer aan leukere dingen en ben ik weer blij![]()
Je moet niet bang te zijn voor de dood want als je dood ben ben je dood, er is gelukkig geen hiernamaals. Zie het als een tv die op zwart gaat. Beeld gaat aan bij geboorte en daarna beeld op zwart.
De kans is echter wel dat er een zekere reïncarnatie plaats vind van leven volgens de statistische methode. Dus daar kan je hopelijk dan houvast aan vinden
Was het maar zo zwart/wit meestal gaan beide met een hoop gedoe gepaard. Bloed, pijn, verdriet, ellende en ook opluchting, blijdschap, hoop, liefde. Behoorlijk wat meer dan een knop aan een tv iig.quote:Op donderdag 9 april 2009 03:24 schreef Koskesh het volgende:
[..]
Dit beeld wat je schetst met een tv die aangaat bij geboorte en uitgaat met de dood is voor mij persoonlijk meer verontrustend.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |