abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67845633
Laat ik er eens een serieuze klacht in gooien: waarom is het leven zo kort en gaat het zo ongelooflijk snel voorbij? De laatste tijd lijkt het wel alsof iedereen die ik ken geliefden verliest aan de een of andere rotziekte of ongeluk of gewoon vanwege de leeftijd. En vooral dat laatste raakt me steeds meer. Volgens de statistieken heb ik er ruim een derde op zitten.
En ga eens na, de mensen die je nu liefhebt zijn er misschien binnenkort ook niet meer.

De tijd vliegt voorbij, het is alweer woensdagavond en het lijkt wel of het gisteren zaterdag was. Waar is die tijd gebleven? Wat heb ik ermee gedaan? Hoe ouder je wordt hoe sneller de tijd lijkt te gaan en dan niet lineair maar eerder in een fucking curve!

Waarom is het leven zo kort en waarom gaat de evolutie op dat punt zo fucking traag??

Klacht: de vergankelijkheid van alles.
Op maandag 8 augustus 2011 09:53 schreef McBlackLake het volgende:
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
pi_67845666
Leven zo kort? Leven is het langste wat de mens ooit heeft gedaan.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:17:27 #3
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67845687
pink floyd schreef er ooit een heel toepasselijk liedje over
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_67845695
Des te meer reden om ervan te genieten
pi_67845737
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:17 schreef Roksopp het volgende:
Des te meer reden om ervan te genieten
Dat sowieso. Maar soms zo 's avonds kan ik het niet helpen er over te peinzen...
Als alles fokkers de algemene consument zouden vertegenwoordigen zou de hele wereldeconomie in elkaar storten omdat ze alles kut en kanker vinden ;(
  woensdag 8 april 2009 @ 22:19:41 #6
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_67845770
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef sinadO het volgende:

[..]

Dat sowieso. Maar soms zo 's avonds kan ik het niet helpen er over te peinzen...
over de dood?

of dat het leven zo kort is?
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_67845860
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef cherrycoke het volgende:

[..]

over de dood?

of dat het leven zo kort is?
Beide. Ik kan er meestal prima mee omgaan maar af en toe raakt het me. Dan wou ik dat ik talent had en gewoon een gitaar kon pakken en wat emo liedjes kon schrijven. Maar helaas.
  woensdag 8 april 2009 @ 22:22:55 #8
138448 PeZu
Suspended animation
pi_67845909
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:21 schreef sinadO het volgende:

[..]

Beide. Ik kan er meestal prima mee omgaan maar af en toe raakt het me. Dan wou ik dat ik talent had en gewoon een gitaar kon pakken en wat emo liedjes kon schrijven. Maar helaas.
de top 40 staat vol mensen zonder talent die het wel doen en er geld mee verdienen _!
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_67845940
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef PeZu het volgende:

[..]

de top 40 staat vol mensen zonder talent die het wel doen en er geld mee verdienen _!
Laten we er geen muziektopic van maken aub.
(Dat had ik ook niet moeten doen, ik weet het...)
  woensdag 8 april 2009 @ 22:24:05 #10
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_67845945
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef sinadO het volgende:
Volgens de statistieken heb ik er ruim een derde op zitten.
Weet je niet, mischien loop je morgen wel onder een vrachtwagen en zit je nu al op 98%
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_67845956
wat een gezeik, ben ik dan als enige jong-volwassenen die schijt heeft aan het leven
aan alles, waarom filosoferen jullie zo over ''het leven'' word je toch ram depri van leef je leven man
dood is dood, weg, net als in slaap vallen..
of je moet al gemarteld worden dan duurt het wel iets langer haha, maar ben je ook bang om dood te gaan, oke, maar kom daar niet altijd topics voor aanmaken
  Forum Admin woensdag 8 april 2009 @ 22:25:02 #12
232445 crew  Specularium
pi_67845991
Het leuke is dat dit alleen maar erger gaat worden, steeds meer mensen om je heen gaan dood
totdat je alleen achterblijft en niet veel meer kan dan ook sterven.

Succes ermee.
pi_67846024
schopje R&P?
Anybody seen in a bus over the age of thirty has been a failure in life.
pi_67846042
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Specularium het volgende:
Het leuke is dat dit alleen maar erger gaat worden, steeds meer mensen om je heen gaan dood
totdat je alleen achterblijft en niet veel meer kan dan ook sterven.

Succes ermee.
pi_67846049
Som is het hard, maar je moet er niet teveel bij stil staan.
Roken is lekker
pi_67846052
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:24 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
wat een gezeik, ben ik dan als enige jong-volwassenen die schijt heeft aan het leven
aan alles, waarom filosoferen jullie zo over ''het leven'' word je toch ram depri van leef je leven man
dood is dood, weg, net als in slaap vallen..
of je moet al gemarteld worden dan duurt het wel iets langer haha, maar ben je ook bang om dood te gaan, oke, maar kom daar niet altijd topics voor aanmaken
Oh dat was mijn instelling ook heel lang hoor. Maar de laatste tijd is dat er toch wel vanaf. Als links en rechts mensen wegvallen om verschillende redenen dan moet je echt een hart van steen en geen gevoel in je donder hebben om daar gewoon overheen te kunnen stappen.
pi_67846089
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Teteteterek het volgende:
schopje R&P?
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.
pi_67846170
Het leven is maar zinloos. Het is wel leuk en alles, maar het nut ervan ontgaat mij altijd een beetje. Als je er niet was, miste je immers ook niets?
  woensdag 8 april 2009 @ 22:30:19 #19
234450 Prism
English, Fitz or Kitty.
pi_67846222
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:

[..]

Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.
Dat dus.
"On the third, look out for Otis Wright. Until then keep your head up."
pi_67846228
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:

[..]

aangezien TS nog steeds leeft is klacht ongegrond,
slotje graag.
"I had some dreams, they were clouds in my coffee" Carly Simon - You're so vain
pi_67846247
Komt door centrale bankiers.
Zij killen lui met olieafhankelijkheid en big pharma, jij weet.
pi_67846366
quote:
Op woensdag 8 april 2009 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
Komt door centrale bankiers.
Zij killen lui met olieafhankelijkheid en big pharma, jij weet.
Ik lolde.
pi_67846644
Misschien iets om jouw te helpen
pi_67846676
Ik denk er ook zo vaak als jij aan maar om eerlijk te zijn maak ik me er minder druk om omdat ik heb geaccepteerd dat het zo is en zo zal zijn. Ik vind de dood (nog?) niet echt erg maar wel jammer natuurlijk. Soms denk ik dat we wel jaloers op hun mogen zijn omdat het leven juist zo zwaar kan zijn

Misschien heeft het ook wat ermee te maken dat ik in het hiernamaals geloof?
pi_67847139
Er is hoop!
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')