Dat sowieso. Maar soms zo 's avonds kan ik het niet helpen er over te peinzen...quote:
over de dood?quote:Op woensdag 8 april 2009 22:18 schreef sinadO het volgende:
[..]
Dat sowieso. Maar soms zo 's avonds kan ik het niet helpen er over te peinzen...
Beide. Ik kan er meestal prima mee omgaan maar af en toe raakt het me. Dan wou ik dat ik talent had en gewoon een gitaar kon pakken en wat emo liedjes kon schrijven. Maar helaas.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:19 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
over de dood?
of dat het leven zo kort is?
de top 40 staat vol mensen zonder talent die het wel doen en er geld mee verdienenquote:Op woensdag 8 april 2009 22:21 schreef sinadO het volgende:
[..]
Beide. Ik kan er meestal prima mee omgaan maar af en toe raakt het me. Dan wou ik dat ik talent had en gewoon een gitaar kon pakken en wat emo liedjes kon schrijven. Maar helaas.
Laten we er geen muziektopic van maken aub.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
de top 40 staat vol mensen zonder talent die het wel doen en er geld mee verdienen_!
Weet je niet, mischien loop je morgen wel onder een vrachtwagen en zit je nu al op 98%quote:Op woensdag 8 april 2009 22:15 schreef sinadO het volgende:
Volgens de statistieken heb ik er ruim een derde op zitten.
quote:Op woensdag 8 april 2009 22:25 schreef Specularium het volgende:
Het leuke is dat dit alleen maar erger gaat worden, steeds meer mensen om je heen gaan dood
totdat je alleen achterblijft en niet veel meer kan dan ook sterven.
Succes ermee.
Oh dat was mijn instelling ook heel lang hoor. Maar de laatste tijd is dat er toch wel vanaf. Als links en rechts mensen wegvallen om verschillende redenen dan moet je echt een hart van steen en geen gevoel in je donder hebben om daar gewoon overheen te kunnen stappen.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:24 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
wat een gezeik, ben ik dan als enige jong-volwassenen die schijt heeft aan het leven
aan alles, waarom filosoferen jullie zo over ''het leven'' word je toch ram depri vanleef je leven man
dood is dood, weg, net als in slaap vallen..
of je moet al gemarteld worden dan duurt het wel iets langer haha, maar ben je ook bang om dood te gaan, oke, maar kom daar niet altijd topics voor aanmaken
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.quote:
Dat dus.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.
aangezien TS nog steeds leeft is klacht ongegrond,quote:Op woensdag 8 april 2009 22:27 schreef sinadO het volgende:
[..]
Het is een klacht, ik dacht dat men KLB juist serieus wilde hebben en geen verlengstuk van ONZ.
Ik lolde.quote:Op woensdag 8 april 2009 22:30 schreef Salvad0R het volgende:
Komt door centrale bankiers.
Zij killen lui met olieafhankelijkheid en big pharma, jij weet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |