ben zelf meer favoriet van Naoto YUkiko en Kanji lolquote:Op dinsdag 2 juni 2009 14:02 schreef torn_Machina het volgende:
Characters die achterlopen op de MC halen hem snel genoeg weer in.
Deze krijgen namelijk meer exp.
MC, Yosuke, Kanji en Yukiko blijft toch nog mijn favoriete party.
Bij een tweede playthrough ga ik de andere characters gebruiken.
Chihiro?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:25 schreef wdn het volgende:
Estetische gehalte telt bij mij altijd mee. Wat de vijand ook is: Chihiro, Chie en Rise is mijn standaard team
Eventuele problemen moet MC maar oplossen
Ik heb naoto tijdens het verslaan van de eindbaas idd voornamelijk als item-hoer gebruiktquote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:24 schreef torn_Machina het volgende:
Het probleem met Naoto is dat je bijna niets aan haar hebt in boss battles.
Voor normale battles is ze perfect.
Haar enige nut in boss battles is Mind Charge + Megidolaon.
En zonder Chakra Ring is ze met deze combinatie snel door haar SP heen.
Mijn MC was vooral een buff/debuff/healer.
Ik had altijd wel ergens een Persona met alle debuff skills tot ik Debilitate kreeg.
De Magician Arcana change heeft mij ook vaak genoeg leuke skill upgrades opgeleverd.
Zo had ik op lvl 28 al een Persona met Mediarama.
Strolie, je gaat nog zo genieten van dit spel. Alle leuke momenten moeten nog komen.
Het klinkt zo cool allemaalquote:Op zondag 7 juni 2009 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Inmiddels begin van de zomer in Persona 4. Iedereen heeft zijn zomerkleding aangetrokken, ook al is dit het regeseizoen in Japan. Net op zomerkamp geweest! Zo moeten lachen.![]()
![]()
Qua vechten en dungeons clearen gaat het rustig, ik moet wachten op de volgende uitzending van de Midnight Channel. Inmiddels wel de optionele boss in het kasteel verslagen.
Spel
Het wapen dat je van die boss voor Yukiko krijgt heb ik het hele spel gebruikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 10:45 schreef Strolie75 het volgende:
Inmiddels begin van de zomer in Persona 4. Iedereen heeft zijn zomerkleding aangetrokken, ook al is dit het regeseizoen in Japan. Net op zomerkamp geweest! Zo moeten lachen.![]()
![]()
Qua vechten en dungeons clearen gaat het rustig, ik moet wachten op de volgende uitzending van de Midnight Channel. Inmiddels wel de optionele boss in het kasteel verslagen.
Spel
wel de bad ending blijkbaar .quote:Op zondag 7 juni 2009 16:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik vond het einde van deel 3 ook stukken beter(denk dat het echt de eerste game was waar ik bij het einde veel tranen gelaten heb), maar dit einde sluit alles goed af(heb je btw best ending gedaan of good ending suijkerbuijk?)
bad ending?quote:Op zondag 7 juni 2009 16:52 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
wel de bad ending blijkbaar .
volgens youtube
Wanneer moet ik me druk gaan maken over good/bad ending.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
bad ending?dan heb je idd de waardige afsluiting gemist
enige wak zeg isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer moet ik me druk gaan maken over good/bad ending.
Ik moet nu Rise gaan redden bijdeweg.
Begin december pas.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:05 schreef Strolie75 het volgende:
Wanneer moet ik me druk gaan maken over good/bad ending.
Ik moet nu Rise gaan redden bijdeweg.
Nee. Zul je een ps2 voor moeten importeren (wat totaal geen probleem isquote:Op zondag 7 juni 2009 18:38 schreef Slayage het volgende:
kan je nou ntsc ps1 of ps2 games spelen op de ps2?
Dat is inderdaad zeker noodzakelijk. Overigens ook voor andere redenen (zoals battles en het verkrijgen van de goede personas)quote:Op zondag 7 juni 2009 18:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
enige wak zeg is
zorg dat je de slinks van je hele team compleet heb
mwoah, mijn tofste personas(Beelzebub, Asura, Saturnus en Zhaou Gongen) kwamen juist niet van s.links van teammaten, nou heb ik P4 ook 20 levels hoger geeindigd dan de gemmiddelde gamer die het uitspeelt, maar elke persona die je als max link kan krijgen heeft zijn voordelenquote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Dat is inderdaad zeker noodzakelijk. Overigens ook voor andere redenen (zoals battles en het verkrijgen van de goede personas)
mijn tofste persona was trumpeter met debilitate man xDquote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
mwoah, mijn tofste personas(Beelzebub, Asura, Saturnus en Zhaou Gongen) kwamen juist niet van s.links van teammaten, nou heb ik P4 ook 20 levels hoger geeindigd dan de gemmiddelde gamer die het uitspeelt, maar elke persona die je als max link kan krijgen heeft zijn voordelen
Voor de rest komt die keuze voor good/bad ending begin december, en good/best pas op de allerlaatste dag(mits je in december voor good gekozen hebt).
ik had een saturnus met repel op zn weakpoints, maragidyne, maziodyne,megidolaon en spell master(die de SP voor spells halveert), afgezien van de strength max persona heb ik die ook het meest gebruikt.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:45 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
mijn tofste persona was trumpeter met debilitate man xD
meer gebruikt dan frigging helel
(ik mis de fusion spells in P4 >.<)
haha nee op de tweede plaats komt bij mij Helel met Magarudyne Maragidyne en Morning star en een block tegen vuurquote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had een saturnus met repel op zn weakpoints, maragidyne, maziodyne,megidolaon en spell master(die de SP voor spells halveert), afgezien van de strength max persona heb ik die ook het meest gebruikt.
Thunder reign is anders ook wel tofquote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
haha nee op de tweede plaats komt bij mij Helel met Magarudyne Maragidyne en Morning star en een block tegen vuur
maar ik hoop dat in P5 de fusion spells weer terugkeren
Helel (met victory cry) + satan = heersend xD
mja ok moet wel toegeven dat als je eenmaal die skill had, het spel in een klap wat saaier werd jaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ookal vind ik het jammer dat die skills er niet meer in zitten, vond ik ze ook wel een beetje overkill , als je maar tot l90 grindde kon je de final form van nyx met arma in een keer doden.
Mwoah de s.links in deel 3 waren moeilijker te halen en er waren er een paar bij die qua toegang maar heel beperkt waren, ookal deed je de exploration op een ander tijdstip(afgezien van dat je in tartarus moe word, en het daardoor bijna onmogelijk is om de barricade in een avond te halen).quote:Op zondag 7 juni 2009 23:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
mja ok moet wel toegeven dat als je eenmaal die skill had, het spel in een klap wat saaier werd ja
maar voor mij was het meer om tijd over te houden voor de slinks. mja wat irritant was van P4 is dat dungeoncrawling overdag moest lol xD
kwam paar keer serieus in de knoop daardooor
nee das niet echt handig...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Zul je een ps2 voor moeten importeren (wat totaal geen probleem is) en een converter moeten kopen (voor de stroom)(wat ook geen enkel probleem is).
barricade was idd onmogelijk om in een avond te halenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah de s.links in deel 3 waren moeilijker te halen en er waren er een paar bij die qua toegang maar heel beperkt waren, ookal deed je de exploration op een ander tijdstip(afgezien van dat je in tartarus moe word, en het daardoor bijna onmogelijk is om de barricade in een avond te halen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op de eerste versie (de PS3 met een 60 Gb hdd) maar ook hier geen import.quote:Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee das niet echt handig...
kon je nou ook PS2 games op de PS3 spelen?
ok, thanksquote:Op zondag 7 juni 2009 23:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja op de eerste versie (de PS3 met een 60 Gb hdd) maar ook hier geen import.
PS3 games kun je wel altijd zonder restricties gebruiken.
O ja, om uiteindelijk best ending te krijgen moet je al je s.links tenminste op rank 1 hebben en er moet er eentje gemaxed zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de rest komt die keuze voor good/bad ending begin december, en good/best pas op de allerlaatste dag(mits je in december voor good gekozen hebt).
Dit klopt ook niet helemaal dacht ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
O ja, om uiteindelijk best ending te krijgen moet je al je s.links tenminste op rank 1 hebben en er moet er eentje gemaxed zijn.
toffe log btw Strolie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel meteen moeilijke vijanden zeg!![]()
![]()
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
Nou ik zal je wat vertellen. Ik had hem ook een paar maanden geleden besteld, kreeg toen een e-mail met het bericht dat ie niet meer leverbaar was en ik kreeg een waardebon t.w.v. ¤ 13,99 (spel à ¤ 11,99 plus ¤ 2,00 verzendkosten).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Slayage het volgende:
ik had een aantal maanden terug ook shadow of the colossus besteld bij mediadis, maar heb em nooit ontvangen, bleek ie niet meer leverbaar
wtf!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Nou ik zal je wat vertellen. Ik had hem ook een paar maanden geleden besteld, kreeg toen een e-mail met het bericht dat ie niet meer leverbaar was en ik kreeg een waardebon t.w.v. ¤ 13,99 (spel à ¤ 11,99 plus ¤ 2,00 verzendkosten).
Ik balen, en ondertussen maar op veilingsites gekeken. Toen SotC gevonden voor een tientje in best goede staat (en het spel werkte). Iets later toch maar gaan kijken wat ik met die waardebon ging doen, zag ik SotC weer staan voor ¤ 18,99![]()
Ik e-mailen: 'Is this information correct?'
Antwoord: 'Your order has been shipped.'
Je hoort mij niet klagen, maar toch rare zaak.
Maar ik heb dus nog die tweedehands ook liggen, dus die mag je van mij kopen voor weinig, PM anders maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |