haha nee op de tweede plaats komt bij mij Helel met Magarudyne Maragidyne en Morning star en een block tegen vuurquote:Op zondag 7 juni 2009 22:47 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
ik had een saturnus met repel op zn weakpoints, maragidyne, maziodyne,megidolaon en spell master(die de SP voor spells halveert), afgezien van de strength max persona heb ik die ook het meest gebruikt.
Thunder reign is anders ook wel tofquote:Op zondag 7 juni 2009 22:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
haha nee op de tweede plaats komt bij mij Helel met Magarudyne Maragidyne en Morning star en een block tegen vuur
maar ik hoop dat in P5 de fusion spells weer terugkeren
Helel (met victory cry) + satan = heersend xD
mja ok moet wel toegeven dat als je eenmaal die skill had, het spel in een klap wat saaier werd jaquote:Op zondag 7 juni 2009 23:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ookal vind ik het jammer dat die skills er niet meer in zitten, vond ik ze ook wel een beetje overkill , als je maar tot l90 grindde kon je de final form van nyx met arma in een keer doden.
Mwoah de s.links in deel 3 waren moeilijker te halen en er waren er een paar bij die qua toegang maar heel beperkt waren, ookal deed je de exploration op een ander tijdstip(afgezien van dat je in tartarus moe word, en het daardoor bijna onmogelijk is om de barricade in een avond te halen).quote:Op zondag 7 juni 2009 23:31 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
mja ok moet wel toegeven dat als je eenmaal die skill had, het spel in een klap wat saaier werd ja
maar voor mij was het meer om tijd over te houden voor de slinks. mja wat irritant was van P4 is dat dungeoncrawling overdag moest lol xD
kwam paar keer serieus in de knoop daardooor
nee das niet echt handig...quote:Op zondag 7 juni 2009 19:56 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. Zul je een ps2 voor moeten importeren (wat totaal geen probleem is) en een converter moeten kopen (voor de stroom)(wat ook geen enkel probleem is).
barricade was idd onmogelijk om in een avond te halenquote:Op zondag 7 juni 2009 23:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mwoah de s.links in deel 3 waren moeilijker te halen en er waren er een paar bij die qua toegang maar heel beperkt waren, ookal deed je de exploration op een ander tijdstip(afgezien van dat je in tartarus moe word, en het daardoor bijna onmogelijk is om de barricade in een avond te halen).
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja op de eerste versie (de PS3 met een 60 Gb hdd) maar ook hier geen import.quote:foto Op zondag 7 juni 2009 23:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee das niet echt handig...
kon je nou ook PS2 games op de PS3 spelen?
ok, thanksquote:Op zondag 7 juni 2009 23:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Ja op de eerste versie (de PS3 met een 60 Gb hdd) maar ook hier geen import.
PS3 games kun je wel altijd zonder restricties gebruiken.
O ja, om uiteindelijk best ending te krijgen moet je al je s.links tenminste op rank 1 hebben en er moet er eentje gemaxed zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 22:08 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Voor de rest komt die keuze voor good/bad ending begin december, en good/best pas op de allerlaatste dag(mits je in december voor good gekozen hebt).
Dit klopt ook niet helemaal dacht ik.quote:Op woensdag 10 juni 2009 17:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
O ja, om uiteindelijk best ending te krijgen moet je al je s.links tenminste op rank 1 hebben en er moet er eentje gemaxed zijn.
toffe log btw Strolie
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel meteen moeilijke vijanden zeg!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ik zal je wat vertellen. Ik had hem ook een paar maanden geleden besteld, kreeg toen een e-mail met het bericht dat ie niet meer leverbaar was en ik kreeg een waardebon t.w.v. € 13,99 (spel à € 11,99 plus € 2,00 verzendkosten).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 15:58 schreef Slayage het volgende:
ik had een aantal maanden terug ook shadow of the colossus besteld bij mediadis, maar heb em nooit ontvangen, bleek ie niet meer leverbaar
wtf!quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:07 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Nou ik zal je wat vertellen. Ik had hem ook een paar maanden geleden besteld, kreeg toen een e-mail met het bericht dat ie niet meer leverbaar was en ik kreeg een waardebon t.w.v. € 13,99 (spel à € 11,99 plus € 2,00 verzendkosten).
Ik balen, en ondertussen maar op veilingsites gekeken. Toen SotC gevonden voor een tientje in best goede staat (en het spel werkte). Iets later toch maar gaan kijken wat ik met die waardebon ging doen, zag ik SotC weer staan voor € 18,99![]()
Ik e-mailen: 'Is this information correct?'
Antwoord: 'Your order has been shipped.'
Je hoort mij niet klagen, maar toch rare zaak.
Maar ik heb dus nog die tweedehands ook liggen, dus die mag je van mij kopen voor weinig, PM anders maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop