Het hoeft niet beperkt te blijven tot een neger en een spin toch?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:39 schreef murp het volgende:
[..]
een neger met een spin op zn hoofd is tegenwoordig leuk?
een blanke met een spin op zn hoofd?quote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het hoeft niet beperkt te blijven tot een neger en een spin toch?
Hé wat jij wil. Gaan we gewoon verder met al die briljante topics die nu de AT sieren.quote:
zonder spinquote:Op zaterdag 2 mei 2009 00:51 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hé wat jij wil. Gaan we gewoon verder met al die briljante topics die nu de AT sieren.
Verdomme, toen ik de Telegraaf vanmiddag ff las, dacht ik hetzelfde. Ze hebben haar gevonden!quote:
Hoe had ik het dan moeten neerzetten, leraarquote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, toen ik de Telegraaf vanmiddag ff las, dacht ik hetzelfde. Ze hebben haar gevonden!
Maar ja, als je dat zo in de OP zet ziet niemand dat. Kuttekop!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:38 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Verdomme, toen ik de Telegraaf vanmiddag ff las, dacht ik hetzelfde. Ze hebben haar gevonden!
Maar ja, als je dat zo in de OP zet ziet niemand dat. Kuttekop!
quote:Op zaterdag 2 mei 2009 23:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Hoe had ik het dan moeten neerzetten, leraar
Opgeschoondquote:Op maandag 4 mei 2009 11:06 schreef Dragorius het volgende:
Posts op Sexwoordenboek
Serieus.... WTF... Het is dan wel ONZ maar damn, wat een domme bullshitopmerking... Zelfs voor dat topic nog te triest
Waarom wil je dat zo graagquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Bullebak het volgende:
Mag er al een Apeldoorn slechte grappen topic komen? Of blijven jullie zo hypocriet doen?
Omdat ik er hard om kan lachen, net als vele andere gezien de reacties in dat eerste topic wat compleet verwijderd isquote:
Vind het juist passend bij een groot forum om er even mee te wachtenquote:Op maandag 4 mei 2009 15:09 schreef Bullebak het volgende:
[..]
Omdat ik er hard om kan lachen, net als vele andere gezien de reacties in dat eerste topic wat compleet verwijderd is![]()
Het is toch ook zo compleet hypocrietTe treurig voor zo'n groot forum.
ik neem het mee naar achterenquote:Op maandag 4 mei 2009 14:19 schreef Bullebak het volgende:
Mag er al een Apeldoorn slechte grappen topic komen? Of blijven jullie zo hypocriet doen?
En dat vond je niet het geval na bv 11 september 2001? Of andere zieke rampen en kleinere drama's van de afgelopen jaren?quote:Op maandag 4 mei 2009 15:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Vind het juist passend bij een groot forum om er even mee te wachten![]()
Maar ik denk dat er op dit moment nog een te groot gedeelte op fok is die het niet vind kunnen en ongepast vind om er op te gaan photoshoppen.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:14 schreef Bullebak het volgende:
[..]
En dat vond je niet het geval na bv 11 september 2001? Of andere zieke rampen en kleinere drama's van de afgelopen jaren?
Als groot forum moet je juist accepteren dat er een groot deel van de users een morbide gevoel voor humor hebben.
Je gaat het toch niet in ONZ laten doen , als je er zelf niet achter staat? Je bent zelf mod van ONZquote:Op maandag 4 mei 2009 15:19 schreef murp het volgende:
ik vind het gewoon niet passen, maar dat is mijn mening n dat is weer subjectief.. Daarom vraag ik achter de schermen wat hun willen en wat het verstandigst is... dan kan ik objectief handelen
ONZ is niet het koninkrijk van de modjes hoor, dus het hoeft niet onze humor te zijn om toch bestaansrecht te hebben. Zou anders wat zijn in CUL en dat de mod daar alle topics sluit van gerechten die ze niet lekker vindt.quote:Op maandag 4 mei 2009 15:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Je gaat het toch niet in ONZ laten doen , als je er zelf niet achter staat? Je bent zelf mod van ONZ
Naja ben benieuwd dan wat de rest van de crew wil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |