Ik was even op vakantie, maar ik ga aan de slag, HuHu.quote:Op zondag 5 april 2009 22:13 schreef HuHu het volgende:
De teloorgang van de PI.
Dit geniale topic mist de nieuwste toevoeging nog: dePI. Wordt die nog toegevoegd door iemand, aangezien
en
er ook later bij zijn gezet.
Niets van aantrekken, gewoon die pm toch sturen. En in ieder geval geen topic openen hierover.quote:Op dinsdag 14 april 2009 11:40 schreef appelsjap het volgende:
SWJ, kan toch nietzijn inbox is vol. Ik probeerde hem een PM te sturen.
![]()
![]()
Ik voorzie een hoop gebagger. Maar ik wil het best wel een kans geven hoor ....quote:
Ja, van mij hoeft het niet hoor. Ik was slechts benieuwd naar de reden waarom deze niet en topics als Wie heeft de grootste/kleinste lul van FOK!? en Borsten of Kontje? wel.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:52 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik voorzie een hoop gebagger. Maar ik wil het best wel een kans geven hoor ....
Bij die eerste was ik het slotje vergeten te zetten met mijn post.quote:Op woensdag 15 april 2009 16:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ja, van mij hoeft het niet hoor. Ik was slechts benieuwd naar de reden waarom deze niet en topics als Wie heeft de grootste/kleinste lul van FOK!? en Borsten of Kontje? wel.
we zullen het zien, hij is over 1 minuut weer openquote:Op donderdag 16 april 2009 17:07 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Lieve murp,
Mag mijn Marokkaan, en nu? topic alstublieft weer open?
Het is een relevant topic dat volgens mij wel past binnen ONZ.
tssquote:Op donderdag 16 april 2009 21:16 schreef Paul het volgende:
Murp van mijn topics afblijven, laatste waarschuwing
Maak hem aub open.quote:
Daarom niet is geen antwoord.quote:
Blijkbaar heeft het topic geen ontopic bannnertje nodig want ze doen het alquote:Op vrijdag 17 april 2009 03:59 schreef Shiringa het volgende:
Paint [hier] Obama's favoriete TV-fragment
Daar kan geloof ik wel zo een groen on-topic (TTT) stickertje op. En misschien zelfs een vermelding in de TTT-lijst.
Hmmm?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |