Nederland heeft met 3-1 in sets gewonnen. Zit jij ook op volleybal?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Wie heeft volleybal gewonnen? Ik moet zo trainen
Stukken beterquote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahlaat hier je 3FM lenzen aanmeten bij Eliza
Ah. Gefeliquote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nederland heeft met 3-1 in sets gewonnen. Zit jij ook op volleybal?
Mag ik vragen bij welk team je speelt?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah. GefeliIk volleybal inderdaad ja
Tweede divisie..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Mag ik vragen bij welk team je speelt?
ik kijk ff niet op de camquote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef gerbenp het volgende:
Iemand toevallig ook last dat het heel de tijd beweegt bij de webcam?
Yep... ik word er een beetje hyper vanquote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef gerbenp het volgende:
Iemand toevallig ook last dat het heel de tijd beweegt bij de webcam?
quote:
Ik zou The Whitest Boy Alive - 1517 wel leuk vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Maar ik hoop dat het Bell x1 - The Great Defector is geworden. Wat een plaat, geweldig !!!
Wie heb je nu weer boos gemaaktquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word STAPELGEK van iemand die constant mn DNS-server aanvalt, pff!
Afgelopen weken zou ik ook echt niet van te voren willen weten wat de MH zou zijn , 2x een slechte megahit achter elkaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou The Whitest Boy Alive - 1517 wel leuk vinden.
Nee, ik hoor zelden tot nooit van tevoren wat de Megahit is geworden, dus ik hoor 'm dus ook pas vrijdagmiddag.
Daar zijn firewalls voor uitgevonden.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Niemand. Een paar Russen die het lollig vinden om servers naar de kloten te helpen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer boos gemaakt
Dat een "kutopmerking" noemen is wel erg overdreven hoor...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niemand. Een paar Russen die het lollig vinden om servers naar de kloten te helpen.
Ik ben namelijk niet de enige met het probleem, iemand uit Chicago heeft van precies dezelfde persoon last.
Ik vind trouwens dat je wederom weer een kutopmerking hebt gemaakt, wanneer leer je dat nou eens af?!
Ik ram Sygate er wel op. Die is daar nog wel het makkelijkst in.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn firewalls voor uitgevonden.
Kwestie van dat IP blokkeren en klaar ben je.
Onder de tafel ligt van het lachen dat jij daar weer over moet struikelen, man ga ergens anders zielig doen baby.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat je wederom weer een kutopmerking hebt gemaakt, wanneer leer je dat nou eens af?!
Ach, ik ben niks anders van maw gewend, eigenlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat een "kutopmerking" noemen is wel erg overdreven hoor...
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onder de tafel ligt van het lachen dat jij daar weer over moet struikelen, man ga ergens anders zielig doen baby.![]()
Komt omdat jij overal zo leuk op in gaat ,zelfs als het niet zo bedoelt isquote:Op woensdag 8 april 2009 20:11 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Jeuh, maar ik heb morpheus nog nooit iets positiefs horen zeggen over mij, dus het komt niet als een complete verrassing dat hij zo'n opmerking maakt.
"Wie heb je nu weer boos gemaakt?" alsof het mn hobby is ofzo.
Da's nou de origineelste opmerking die ik ooit heb gehoord!quote:Op woensdag 8 april 2009 20:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Sorry , hou meer van vrouwen.
Oja, dat is toch ook een bijzonder leuke plaat. Zou zomaar kunnen, maar wat te denken van The Virgins - Rich Girls. Ook een leuke plaat. Er zijn weer genoeg optiesquote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou The Whitest Boy Alive - 1517 wel leuk vinden.
Nee, ik hoor zelden tot nooit van tevoren wat de Megahit is geworden, dus ik hoor 'm dus ook pas vrijdagmiddag.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee dat is deze [3FM #842] De slechtste 3FM topic titel ooit.
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Wat een gastquote:Bij zijn bezoek aan tentenkampen en noodvoorzieningen in het gebied van de aardbeving in Italië heeft de Italiaanse premier Silvio Berlusconi geprobeerd de ontheemden een hart onder de riem te steken. "Ze moeten het maar beschouwen als een weekeinde op de camping'', zei hij tegen een Duitse cameraploeg.
http://www.nu.nl/algemeen(...)rking-over-ramp.html
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Moest net wel even lachen tijdens het NOS-journaal vanwege een uitspraak van Berlusconi.
[..]
Wat een gast![]()
Klopt en bedankt. Maar kan niet kijken, heb verjaardag. Kom tussendoor wel af en toe kijken wat de stand is.quote:
Kon wel eens een hele mooie pot worden!quote:
Veel plezier !quote:Op woensdag 8 april 2009 20:42 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Klopt en bedankt. Maar kan niet kijken, heb verjaardag. Kom tussendoor wel af en toe kijken wat de stand is.
Ohja: Liverpool![]()
Terechte uitslag gister.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kon wel eens een hele mooie pot worden!
Maar ben nog een beetje zuur van de 2-2 gister...
Ja, dat was wel <piep> idd! Of dit gaat een wereld wedstrijd worden of het wordt eenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:42 schreef LeonH het volgende:
[..]
Kon wel eens een hele mooie pot worden!
Maar ben nog een beetje zuur van de 2-2 gister...
Best wel triest en dan later roepen van mens zeur niet , ga naar de zee daar zijn hotels.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Moest net wel even lachen tijdens het NOS-journaal vanwege een uitspraak van Berlusconi.
[..]
Wat een gast![]()
Over de hele wedstrijd gezien absoluut. Maja... als je in de 84e minuut ofzo alsnog die 2-1 maakt denk je dat het gespeeld is.. Knallen ze 2 minuten later ook nog eens de 2-2 binnenquote:
Damn, dat is wel triest jaquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel triest en dan later roepen van mens zeur niet , ga naar de zee daar zijn hotels.
Dit is het voetbal / 3fm topicquote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Wat een doelpunt, wow !!!! sorry, verkeerde topic
Oh, cool! dat scheelt het nodige aan switch werkquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is het voetbal / 3fm topic
en het zijn niet eens duitsersquote:Op woensdag 8 april 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Over de hele wedstrijd gezien absoluut. Maja... als je in de 84e minuut ofzo alsnog die 2-1 maakt denk je dat het gespeeld is.. Knallen ze 2 minuten later ook nog eens de 2-2 binnen
nee maar minstens net zo ergquote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het zijn niet eens duitsers
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef LeonH het volgende:
Op wedstrijddagen maken we uitzonderingen uiteraard
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat noemen ze filosofiequote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Als je de tekst van dit nummer van Blof zonder muziek zou oplezen zouden mensen je echt direct voor gek verklaren...
Dan wordt het tijd voor een nieuw 3FM-topic...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nah... ik vind het meer random woorden uit een woordenboek trekken en die aan elkaar breien.quote:
Ken je dit topic al?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... ik vind het meer random woorden uit een woordenboek trekken en die aan elkaar breien.
Er zou zelfs een leuke web-app van gemaakt kunnen worden... de Bloferizer!
Top zeg. Ik zet vast een extra wekker!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag koment Alain Clark langs bij Giel. Leuk hoor!
Ja, me2quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Top zeg. Ik zet vast een extra wekker!
eentje maar?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
die je laat afgaan na 10 uurquote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |