Best wel triest en dan later roepen van mens zeur niet , ga naar de zee daar zijn hotels.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:37 schreef -Hans- het volgende:
Moest net wel even lachen tijdens het NOS-journaal vanwege een uitspraak van Berlusconi.
[..]
Wat een gast![]()
Over de hele wedstrijd gezien absoluut. Maja... als je in de 84e minuut ofzo alsnog die 2-1 maakt denk je dat het gespeeld is.. Knallen ze 2 minuten later ook nog eens de 2-2 binnenquote:
Damn, dat is wel triest jaquote:Op woensdag 8 april 2009 20:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Best wel triest en dan later roepen van mens zeur niet , ga naar de zee daar zijn hotels.
Dit is het voetbal / 3fm topicquote:Op woensdag 8 april 2009 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Wat een doelpunt, wow !!!! sorry, verkeerde topic
Oh, cool! dat scheelt het nodige aan switch werkquote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dit is het voetbal / 3fm topic
en het zijn niet eens duitsersquote:Op woensdag 8 april 2009 20:47 schreef LeonH het volgende:
[..]
Over de hele wedstrijd gezien absoluut. Maja... als je in de 84e minuut ofzo alsnog die 2-1 maakt denk je dat het gespeeld is.. Knallen ze 2 minuten later ook nog eens de 2-2 binnen
nee maar minstens net zo ergquote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
en het zijn niet eens duitsers
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:59 schreef LeonH het volgende:
Op wedstrijddagen maken we uitzonderingen uiteraard
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat noemen ze filosofiequote:Op woensdag 8 april 2009 21:08 schreef Sirolf het volgende:
Als je de tekst van dit nummer van Blof zonder muziek zou oplezen zouden mensen je echt direct voor gek verklaren...
Dan wordt het tijd voor een nieuw 3FM-topic...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nah... ik vind het meer random woorden uit een woordenboek trekken en die aan elkaar breien.quote:
Ken je dit topic al?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nah... ik vind het meer random woorden uit een woordenboek trekken en die aan elkaar breien.
Er zou zelfs een leuke web-app van gemaakt kunnen worden... de Bloferizer!
Top zeg. Ik zet vast een extra wekker!quote:Op woensdag 8 april 2009 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Vrijdag koment Alain Clark langs bij Giel. Leuk hoor!
Ja, me2quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Top zeg. Ik zet vast een extra wekker!
eentje maar?quote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
die je laat afgaan na 10 uurquote:Op woensdag 8 april 2009 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |