Nederland heeft met 3-1 in sets gewonnen. Zit jij ook op volleybal?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:13 schreef TIM-846 het volgende:
[..]Wie heeft volleybal gewonnen? Ik moet zo trainen
Stukken beterquote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
jahlaat hier je 3FM lenzen aanmeten bij Eliza
Ah. Gefeliquote:Op woensdag 8 april 2009 19:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Nederland heeft met 3-1 in sets gewonnen. Zit jij ook op volleybal?
Mag ik vragen bij welk team je speelt?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:16 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ah. GefeliIk volleybal inderdaad ja
Tweede divisie..quote:Op woensdag 8 april 2009 19:17 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Mag ik vragen bij welk team je speelt?
ik kijk ff niet op de camquote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef gerbenp het volgende:
Iemand toevallig ook last dat het heel de tijd beweegt bij de webcam?
Yep... ik word er een beetje hyper vanquote:Op woensdag 8 april 2009 19:30 schreef gerbenp het volgende:
Iemand toevallig ook last dat het heel de tijd beweegt bij de webcam?
quote:
Ik zou The Whitest Boy Alive - 1517 wel leuk vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Maar ik hoop dat het Bell x1 - The Great Defector is geworden. Wat een plaat, geweldig !!!
Wie heb je nu weer boos gemaaktquote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word STAPELGEK van iemand die constant mn DNS-server aanvalt, pff!
Afgelopen weken zou ik ook echt niet van te voren willen weten wat de MH zou zijn , 2x een slechte megahit achter elkaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou The Whitest Boy Alive - 1517 wel leuk vinden.
Nee, ik hoor zelden tot nooit van tevoren wat de Megahit is geworden, dus ik hoor 'm dus ook pas vrijdagmiddag.
Daar zijn firewalls voor uitgevonden.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:01 schreef Feivel1 het volgende:
Ik word STAPELGEK van iemand die constant mn DNS-server aanvalt, pff!
Niemand. Een paar Russen die het lollig vinden om servers naar de kloten te helpen.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wie heb je nu weer boos gemaakt
Dat een "kutopmerking" noemen is wel erg overdreven hoor...quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Niemand. Een paar Russen die het lollig vinden om servers naar de kloten te helpen.
Ik ben namelijk niet de enige met het probleem, iemand uit Chicago heeft van precies dezelfde persoon last.
Ik vind trouwens dat je wederom weer een kutopmerking hebt gemaakt, wanneer leer je dat nou eens af?!
Ik ram Sygate er wel op. Die is daar nog wel het makkelijkst in.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Daar zijn firewalls voor uitgevonden.
Kwestie van dat IP blokkeren en klaar ben je.
Onder de tafel ligt van het lachen dat jij daar weer over moet struikelen, man ga ergens anders zielig doen baby.quote:Op woensdag 8 april 2009 20:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat je wederom weer een kutopmerking hebt gemaakt, wanneer leer je dat nou eens af?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |