abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67862837
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef mriN het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het nog altijd van die ene vakantie is blijven hangen. Je had erbij moeten zijn toen ze tegenover elkaar zaten en wat 'verliefd' naar elkaar zaten te lachen. Ik dacht dat ik kapot bleef toen. Het heeft gewoon zo een indruk op mij gemaakt dat ik me nu nog altijd (onnodig) druk maak over die paupert.
Kan me er iets bij voorstellen. Nooit meer op vakantie gaan met een ex erbij.

Het gaat er niet om of je haar wel of niet iets verbiedt, het gaat erom dat je elkaar moet kunnen vertrouwen. Dat jij haar vertrouwt, dat er niet meteen iets aan de hand is als ze met een ex praat, maar ook dat ze begrijpt dat je 't niet leuk vindt als ze nog veel contact houdt met haar ex als die van dat soort sms'jes stuurt.
pi_67862914
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:53 schreef mixje-mup het volgende:

[..]

Als ze zegt dat ze geen gevoelens meer voor hem heeft, moet je haar op haar woord geloven. Ook al is het lastig, want je hebt dat beeld nog altijd in je hoofd..maar ik zou het loslaten. Als jij daar hele tijd mee bezig blijft, komt het de relatie ook niet ten goede en heeft zij het idee dat je haar niet vertrouwd.
Ik snap je helemaal, en snap ook dat ik dat moet doen. Alleen de uitvoering ervan is zo lastig!
pi_67863305
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef mriN het volgende:
Ik snap je helemaal, en snap ook dat ik dat moet doen. Alleen de uitvoering ervan is zo lastig!
Oftewel je beschikt over een kuteigenschap waar je je óf overheen 'moet' (!) zetten en als dat niet kan 'moet' je er een eind aan maken (aan je relatie dus ). Het je vriendin kwalijk nemen (en ook nog eens herhaaldelijk) zal uiteindelijk funest zijn voor je relatie ...
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67863399
quote:
Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef Gootsteen het volgende:

[..]

Oftewel je beschikt over een kuteigenschap waar je je óf overheen 'moet' (!) zetten en als dat niet kan 'moet' je er een eind aan maken (aan je relatie dus ). Het je vriendin kwalijk nemen (en ook nog eens herhaaldelijk) zal uiteindelijk funest zijn voor je relatie ...
Ik neem mijn vriendin niks kwalijk, dat heb ik ook gezegd. Ik vind het gewoon kut dat die dude haar smst. En inderdaad ik moet me er gewoon overheen zetten. Bedankt voor jullie meningen/hulp.

gooi maar een slotje op dit topic.
pi_67864526
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef mriN het volgende:
... en ook zeker niet leuk voor mijn vriendin waar ik het dan op afreageer.
Hier doelde ik op.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen.
pi_67864707
quote:
Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef mriN het volgende:

[..]

Ze verteld me dat ze geen gevoelens meer voor hem heeft, maar ze vind het niet erg om contact met hem te houden.
Ze vindt het ''niet erg''? Maar dat klinkt ook alsof het niets voor haar toe zou voegen. Wat is dan haar motivatie om wel contact te houden?
pi_67865379
Juist door je druk te maken over en betekenis te zoeken achter de dromen blijf je er mee bezig. Probeer het als hersenspinsels zonder waarde te zien, houd je er minder mee bezig en je zal over andere dingen dromen
Whaaaat???? No money?
  donderdag 9 april 2009 @ 15:29:48 #33
198098 henkzijlstra
ik verdien 80k per jaar en jij
pi_67865818
-edit- relevante gedeelte laten staan

laat je gewoon niet kennen en negeer die rare denkwijzen!

[ Bericht 51% gewijzigd door Re op 09-04-2009 15:31:32 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 9 april 2009 @ 16:58:59 #34
163650 Greys
pi_67869101
Heeft je vriendin in de afgelopen twee jaar wel eens met die jongen afgesproken?
Nee toch? Nou dan?

Het gaat eerlijk gezegd wel wat ver zeg... twee jaar later en jij hebt er nog steeds nachtmerries over.
Laat gaan zeg! Weet je vriendin van de nachtmerries? Want ik zou er geloof ik Spaans benauwd van worden als ik zo'n vriend had die om zoiets letterlijk wakker ging liggen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 12 april 2009 @ 13:16:20 #35
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_67946991
quote:
Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef mriN het volgende:
Goedemiddag,

Hetgene wat ik hieronder ga beschrijven is een persoonlijk verhaal met persoonlijke elementen erin verwerkt. Heb je alleen maar crapcommentaar, ga je dan ergens anders vervelen; thanks.

Het is nu iets meer dan twee jaar geleden dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen. Zij had toendertijd 6 maanden van te voren een vakantieliefde gehad die haar met kerst had gedumpt. Toen zij nog verkering hadden, ze zagen elkaar één weekend in de maand, hadden de ouders van elkaar afgesproken het jaar daarna samen op vakantie te gaan. Toen ik dus met haar kreeg en met haar mee op vakantie ging, kwam haar ex daar dus ook twee weken leuk bij staan. Nou moet ik wel even snel erbij vermelden dat ik een redelijk jaloers type ben. Op een avond waren de twee, mijn vriendin en haar ex, opeens spoorloos verdwenen en bleven ze zeker anderhalf uur weg. Toen ik ze vond zaten ze naast elkaar wat te praten, verder niks aan de hand dus. Na de vakantie kwamen al snel de smsjes van; had ik je maar niet gedumpt, ik hou nog zoveel van je. Toen ze deze binnenkreeg zat ik ernaast en zei ik dat ze zelf moest weten of ze terug wilde smsen daarover. Ze smste hem meteen terug, waar ik een raar gevoel bij kreeg. Nu is het dus bijna twee jaar geleden dat dit alles gebeurd is. Zeker 4 van de 6 nachten heb ik nachtmerries over de 'terugkomst' van die jongen en dat mijn vriendin hem dan ook terug wilt. Zou traumatisering hier op van toepassing zijn? Heeft iemand tips over hoe ik hier vanaf kom, want het is niet leuk voor mij en ook zeker niet leuk voor mijn vriendin waar ik het dan op afreageer.

Dank jullie,

Merijn
Als ze teruggaat bij dr exje, gewoon torrent aanmaken met naakt en andere geile fotos van dr. En gewoon verspreiden..
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_68040806
Conclusie: Jouw vriendin neukt gewoon al sinds die vakantie met haar ex.

Maar dat rekensommetje had je zelf vast ook al gemaakt.

pi_68049851
quote:
Op woensdag 15 april 2009 15:14 schreef de201koning het volgende:
Conclusie: Jouw vriendin neukt gewoon al sinds die vakantie met haar ex.

Maar dat rekensommetje had je zelf vast ook al gemaakt.

Zou je denken? Idiot. Niet iedereen is als jouw (ex-)vriendin
  woensdag 15 april 2009 @ 19:59:13 #38
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68049930
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:56 schreef mriN het volgende:
Idiot.
Ik heb hem niet over nachtmerries gehoord.
pi_68050045
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Bargain het volgende:

[..]

Ik heb hem niet over nachtmerries gehoord.
Ach ach, het gaat weer zo´n kant op. Daarom zei ik dat je crap commentaar achterwege kon laten,

dat rekensommetje kon je toch ook zelf maken dat je dan gewoon je smuil kon houden
  woensdag 15 april 2009 @ 20:20:25 #40
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68050676
Is dit nou hoe je ook naar je vriendin reageert ? Om dan maar ontopic te gaan.
  woensdag 15 april 2009 @ 20:45:41 #41
262 Re
Kiss & Swallow
pi_68051719
doen we het even rustig mensen
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_68058056
quote:
Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef Bargain het volgende:
Is dit nou hoe je ook naar je vriendin reageert ? Om dan maar ontopic te gaan.
Ik snap niet goed waarom jij denkt dat ik me afreageer op mijn vriendin. Of dat ik een klootzak ben tegen mijn vriendin. Maar goed, om jou toch maar te beantwoorden: Neen zo reageer ik niet naar mijn vriendin
  woensdag 15 april 2009 @ 23:47:43 #43
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_68058205
Och, ik herken wel iets in jouw gevoel TS. Mijn vriendin heeft ook een ex gehad, en dat vind ik dus echt een lul. Ik kende die ex al redelijk goed voordat ze een relatie kregen, en zie hem nu sporadisch wel eens. Alhoewel het al bijna twee jaar over tussen die twee, moet ik er soms nog wel eens aan denken. Het "waarom hij" gevoel, zegmaar. Je weet dat het onzin is, aangezien je zelf ook exen hebt gehad, maar toch denk je er nog wel eens aan. Maar bij mij valt het dan wel mee, bij jou zit het een stuk dieper volgens mij.
Primum non nocere
  woensdag 15 april 2009 @ 23:50:41 #44
235417 Blommaert
Weggelopen Zeeuw
pi_68058271
Oké, naast dat ik me irriteer aan alle spelfouten (vooral d's en t's) die in jouw tekst staan (TS), wil ik toch graag hier mijn mening over meegeven.

Ik denk dat veel mensen dit soort zelfde akkefietjes hebben gehad wat jaloezie opwekt en andere frustrerende gevoelens.

Geloof in jezelf en geloof ook dat jouw vriendin iets speciaals in je ziet, anders had ze al lang om wazig redenen de relatie verbroken. Het feit dat zij bijvoorbeeld dit sms'je aan jou laat zien of gewoon dat ze dit vertelt aan je, betekent dat ze echt helemaal niks verbergt

Geloof in jezelf en geloof in je relatie.

Nogmaals voor de duidelijkheid: dromen zorgen inderdaad voor verwerking en ordening van gedachten die in je bewuste en onbewust spelen. Het is begrijpelijk dat je last van deze problemen hebt, maar je kunt die circulatie van gedachten behouden doordat je juist jezelf bijna iedere dag confronteert met deze issue..

Veel succes
< Voer een persoonlijk bericht in >
pi_68061308
quote:
Op woensdag 15 april 2009 19:56 schreef mriN het volgende:

[..]

Zou je denken? Idiot. Niet iedereen is als jouw (ex-)vriendin
Gezien je reactie vermoed je het zelf dus ook, alleen zit je nog in de ontkenningsfase.

Op een avond waren de twee, mijn vriendin en haar ex, opeens spoorloos verdwenen en bleven ze zeker anderhalf uur weg. Toen ik ze vond zaten ze naast elkaar wat te praten, verder niks aan de hand dus.
Nee, niks aan de hand.

[ Bericht 24% gewijzigd door de201koning op 16-04-2009 09:03:00 ]
  donderdag 16 april 2009 @ 08:49:27 #46
249901 Bargain
The best I ever had
pi_68061476
quote:
Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef mriN het volgende:
Ik snap niet goed waarom jij denkt dat ik me afreageer op mijn vriendin.
Dat haal ik uit de OP (onderin).
quote:
Of dat ik een klootzak ben tegen mijn vriendin. Maar goed, om jou toch maar te beantwoorden: Neen zo reageer ik niet naar mijn vriendin
Omdat erbij staat dat je afreageren niet leuk is voor je vriendin.
Waar noemde ik je een klootzak eigenlijk ? Ow, ik snap het al ...
pi_68070903
TS?
pi_68071596
Lijkt me dat je vriendin en d'r ex in dat "spoorloos" anderhalf uur, waarschijnlijk flinke foekie foekie hebben gemaakt. Toen jij terugkwam waren ze waarschijnlijk aan het bespreken wanneer jij weer even weg was, zodat ze het konden herhalen.

Ja das best grof en lomp, maar wordt wakker, je vriendin heeft een onbeheersbaar dwang haar ex te blijven zien, nadat jij aangeeft dat niet fijn te vinden.

Geloof je zelf dat het alleen is omdat hij een leuk persoon is, of omdat ze graag contact houdt?

Duidelijk wezen, gewoon eisen dat ze niet meer met haar ex afspreekt. Ik vind dat niet meer dan normaal, dat jij niet wilt dat ze een persoon waar ze mee neuckte niet meer ziet./\
<hr>
pi_68075526
quote:
Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
Lijkt me dat je vriendin en d'r ex in dat "spoorloos" anderhalf uur, waarschijnlijk flinke foekie foekie hebben gemaakt. Toen jij terugkwam waren ze waarschijnlijk aan het bespreken wanneer jij weer even weg was, zodat ze het konden herhalen.
Lijkt mij niet, ik ken mijn vriendin en ze is niet dat type.
quote:
Ja das best grof en lomp, maar wordt wakker, je vriendin heeft een onbeheersbaar dwang haar ex te blijven zien, nadat jij aangeeft dat niet fijn te vinden.
Ze zien elkaar niet meer. Ze wonen ver van elkaar af en ik zie mijn vriendin dagelijks.
pi_68075696
Ik had me er niet al te druk om gemaakt . Het is ten eerste al een hele tijd geleden. Ten tweede is ze niet voor niets nog steeds bij je.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')