Kan me er iets bij voorstellen. Nooit meer op vakantie gaan met een ex erbij.quote:Op donderdag 9 april 2009 13:46 schreef mriN het volgende:
[..]
Ik denk gewoon dat het nog altijd van die ene vakantie is blijven hangen. Je had erbij moeten zijn toen ze tegenover elkaar zaten en wat 'verliefd' naar elkaar zaten te lachen. Ik dacht dat ik kapot bleef toen. Het heeft gewoon zo een indruk op mij gemaakt dat ik me nu nog altijd (onnodig) druk maak over die paupert.
Ik snap je helemaal, en snap ook dat ik dat moet doen. Alleen de uitvoering ervan is zo lastig!quote:Op donderdag 9 april 2009 13:53 schreef mixje-mup het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze geen gevoelens meer voor hem heeft, moet je haar op haar woord geloven. Ook al is het lastig, want je hebt dat beeld nog altijd in je hoofd..maar ik zou het loslaten. Als jij daar hele tijd mee bezig blijft, komt het de relatie ook niet ten goede en heeft zij het idee dat je haar niet vertrouwd.
Oftewel je beschikt over een kuteigenschap waar je je óf overheen 'moet' (!) zetten en als dat niet kan 'moet' je er een eind aan maken (aan je relatie dusquote:Op donderdag 9 april 2009 14:10 schreef mriN het volgende:
Ik snap je helemaal, en snap ook dat ik dat moet doen. Alleen de uitvoering ervan is zo lastig!
Ik neem mijn vriendin niks kwalijk, dat heb ik ook gezegd. Ik vind het gewoon kut dat die dude haar smst. En inderdaad ik moet me er gewoon overheen zetten. Bedankt voor jullie meningen/hulp.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:19 schreef Gootsteen het volgende:
[..]
Oftewel je beschikt over een kuteigenschap waar je je óf overheen 'moet' (!) zetten en als dat niet kan 'moet' je er een eind aan maken (aan je relatie dus). Het je vriendin kwalijk nemen (en ook nog eens herhaaldelijk) zal uiteindelijk funest zijn voor je relatie ...
Hier doelde ik op.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef mriN het volgende:
... en ook zeker niet leuk voor mijn vriendin waar ik het dan op afreageer.
Ze vindt het ''niet erg''? Maar dat klinkt ook alsof het niets voor haar toe zou voegen. Wat is dan haar motivatie om wel contact te houden?quote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef mriN het volgende:
[..]
Ze verteld me dat ze geen gevoelens meer voor hem heeft, maar ze vind het niet erg om contact met hem te houden.
Als ze teruggaat bij dr exje, gewoon torrent aanmaken met naakt en andere geile fotos van dr. En gewoon verspreiden..quote:Op woensdag 8 april 2009 17:27 schreef mriN het volgende:
Goedemiddag,
Hetgene wat ik hieronder ga beschrijven is een persoonlijk verhaal met persoonlijke elementen erin verwerkt. Heb je alleen maar crapcommentaar, ga je dan ergens anders vervelen; thanks.
Het is nu iets meer dan twee jaar geleden dat ik mijn huidige vriendin heb leren kennen. Zij had toendertijd 6 maanden van te voren een vakantieliefde gehad die haar met kerst had gedumpt. Toen zij nog verkering hadden, ze zagen elkaar één weekend in de maand, hadden de ouders van elkaar afgesproken het jaar daarna samen op vakantie te gaan. Toen ik dus met haar kreeg en met haar mee op vakantie ging, kwam haar ex daar dus ook twee weken leuk bij staan. Nou moet ik wel even snel erbij vermelden dat ik een redelijk jaloers type ben. Op een avond waren de twee, mijn vriendin en haar ex, opeens spoorloos verdwenen en bleven ze zeker anderhalf uur weg. Toen ik ze vond zaten ze naast elkaar wat te praten, verder niks aan de hand dus. Na de vakantie kwamen al snel de smsjes van; had ik je maar niet gedumpt, ik hou nog zoveel van je. Toen ze deze binnenkreeg zat ik ernaast en zei ik dat ze zelf moest weten of ze terug wilde smsen daarover. Ze smste hem meteen terug, waar ik een raar gevoel bij kreeg. Nu is het dus bijna twee jaar geleden dat dit alles gebeurd is. Zeker 4 van de 6 nachten heb ik nachtmerries over de 'terugkomst' van die jongen en dat mijn vriendin hem dan ook terug wilt. Zou traumatisering hier op van toepassing zijn? Heeft iemand tips over hoe ik hier vanaf kom, want het is niet leuk voor mij en ook zeker niet leuk voor mijn vriendin waar ik het dan op afreageer.
Dank jullie,
Merijn
Zou je denken? Idiot. Niet iedereen is als jouw (ex-)vriendinquote:Op woensdag 15 april 2009 15:14 schreef de201koning het volgende:
Conclusie: Jouw vriendin neukt gewoon al sinds die vakantie met haar ex.
Maar dat rekensommetje had je zelf vast ook al gemaakt.
Ach ach, het gaat weer zo´n kant op. Daarom zei ik dat je crap commentaar achterwege kon laten,quote:Op woensdag 15 april 2009 19:59 schreef Bargain het volgende:
[..]
Ik heb hem niet over nachtmerries gehoord.
Ik snap niet goed waarom jij denkt dat ik me afreageer op mijn vriendin. Of dat ik een klootzak ben tegen mijn vriendin. Maar goed, om jou toch maar te beantwoorden: Neen zo reageer ik niet naar mijn vriendinquote:Op woensdag 15 april 2009 20:20 schreef Bargain het volgende:
Is dit nou hoe je ook naar je vriendin reageert ? Om dan maar ontopic te gaan.
Gezien je reactie vermoed je het zelf dus ook, alleen zit je nog in de ontkenningsfase.quote:Op woensdag 15 april 2009 19:56 schreef mriN het volgende:
[..]
Zou je denken? Idiot. Niet iedereen is als jouw (ex-)vriendin
Dat haal ik uit de OP (onderin).quote:Op woensdag 15 april 2009 23:41 schreef mriN het volgende:
Ik snap niet goed waarom jij denkt dat ik me afreageer op mijn vriendin.
Omdat erbij staat dat je afreageren niet leuk is voor je vriendin.quote:Of dat ik een klootzak ben tegen mijn vriendin. Maar goed, om jou toch maar te beantwoorden: Neen zo reageer ik niet naar mijn vriendin
Lijkt mij niet, ik ken mijn vriendin en ze is niet dat type.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:07 schreef Dawnbreaker het volgende:
Lijkt me dat je vriendin en d'r ex in dat "spoorloos" anderhalf uur, waarschijnlijk flinke foekie foekie hebben gemaakt. Toen jij terugkwam waren ze waarschijnlijk aan het bespreken wanneer jij weer even weg was, zodat ze het konden herhalen.
Ze zien elkaar niet meer. Ze wonen ver van elkaar af en ik zie mijn vriendin dagelijks.quote:Ja das best grof en lomp, maar wordt wakker, je vriendin heeft een onbeheersbaar dwang haar ex te blijven zien, nadat jij aangeeft dat niet fijn te vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |