Voor volgend jaar alvast en het jaar daarop weetje.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:45 schreef MMUFC het volgende:
[..]
En daar schop je een topic van april voor omhoog?
Waar heb je dit topic dan vandaan gevist? Gezocht op pasen ofzo?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Voor volgend jaar alvast en het jaar daarop weetje.
1 van mijn eerste post met die accountquote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:50 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Waar heb je dit topic dan vandaan gevist? Gezocht op pasen ofzo?
Alé, veel mensen weten het nog steeds niet en dit jaar staat het niet achterop je OV-kaart (want: chipkaart).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 17:18 schreef DanielBo het volgende:
Het staat gewoon op je OV-studentenkaart, dus de vraag is nogal... zinloos.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 16:48 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Voor volgend jaar alvast en het jaar daarop weetje.
Dit jaar mag het voor mensen met een week OV wel, voor mensen met een weekend OV niet ook, opgelost, tot over een jaar.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:11 schreef Sodium het volgende:
Jaja, het is weer bijna Goede Vrijdag en dus is de vraag 'Is mijn OV-studentenkaart geldig of toch niet?' weer actueel! Mijn universiteit is gewoon open, het is hier geen officiele feestdag. Toch kan ik niet vrij reizen...
[..]
Alé, veel mensen weten het nog steeds niet en dit jaar staat het niet achterop je OV-kaart (want: chipkaart).
[..]
Helaas, ik was je voor.
Even navraag gedaan. De verwarring is ontstaan doordat de begeleiding van mijn scriptie via zowel het verbonden onderzoeksinstituut (kenniscentrum van de universiteit) als via de universiteit zelf loopt. Het onderzoeksinstituut werkt vrijdag officieel gewoon door, de universiteit gaat dicht. De feestdag is dus zeker niet nationaal geregeld. Echter is het voor studenten elk jaar weer gedoe rondom goede vrijdag en 5 mei. In 2008 besloot de NS bijvoorbeeld dat studenten de kaartjes die zij aangeschaft hadden (omdat de weekkaart niet geldig was), gedeclareerd konden worden, voor 2009 kan ik het mij niet meer herinneren, dus hoe het nu zal lopen is de vraag...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Haushofer het volgende:
Goede vrijdag geen officiele feestdag? Welke universiteit is dat, als ik vragen mag?
Open je brievenbus en lees de brief die DUO op 25 maart verstuurd heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:31 schreef Sodium het volgende:
[..]
Even navraag gedaan. De verwarring is ontstaan doordat de begeleiding van mijn scriptie via zowel het verbonden onderzoeksinstituut (kenniscentrum van de universiteit) als via de universiteit zelf loopt. Het onderzoeksinstituut werkt vrijdag officieel gewoon door, de universiteit gaat dicht. De feestdag is dus zeker niet nationaal geregeld. Echter is het voor studenten elk jaar weer gedoe rondom goede vrijdag en 5 mei. In 2008 besloot de NS bijvoorbeeld dat studenten de kaartjes die zij aangeschaft hadden (omdat de weekkaart niet geldig was), gedeclareerd konden worden, voor 2009 kan ik het mij niet meer herinneren, dus hoe het nu zal lopen is de vraag...
Niets ontvangen. Wat staat er in?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:32 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Open je brievenbus en lees de brief die DUO op 25 maart verstuurd heeft.
Bron?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Dennis101 het volgende:
Edit: excuus, zowel week als weekend OV mensen mogen op goede vrijdag vrij reizen, alleen de dag voor goede vrijdag mogen mensen met een weekend OV niet gratis reizen, dit mocht voorgaande jaren wel.
Dat Goede Vrijdag een feestdag is waarop je met je weekend OV mag reizen.quote:
IB-groep.nl uiteraard...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:33 schreef Sodium het volgende:
[..]
Niets ontvangen. Wat staat er in?
[..]
Bron?
En dus niet met week-ov, neem ik aan. Dan is dat weer helder.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:35 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat Goede Vrijdag een feestdag is waarop je met je weekend OV mag reizen.
Wel met een week OV, dat zeg ik netquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Sodium het volgende:
[..]
En dus niet met week-ov, neem ik aan. Dan is dat weer helder.
Zie edit. Traag van begrip vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:42 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Wel met een week OV, dat zeg ik net
Dan kies je voor een week-ovquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Stomme IBG/DUO/watdanook, weekend ov mensen hebben al zo weinig dagen waarop ze kunnen reizen
Wees blij dat wij gezellig met jullie mee kunnen reizen komende vrijdag.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Stomme IBG/DUO/watdanook, weekend ov mensen hebben al zo weinig dagen waarop ze kunnen reizen
wie neemt er dan ook een pauper weekend ovquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:48 schreef Jesse_ het volgende:
Spoorknorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef mschol het volgende:
[..]
wie neemt er dan ook een pauper weekend ov
quote:
Wat een randdebiel die dit op de DUO site heeft gezet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:38 schreef Sodium het volgende:
[..]
En dus niet met week-ov, neem ik aan. Dan is dat weer helder.
EDITEDITEDIT 2010:
Weekabonnement
gratis reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur)
gratis reizen op 2 april 2010 (Goede Vrijdag)
(..)
Feestdagen in 2010
1 januari (nieuwjaarsdag), 2 april (Goede Vrijdag), 5 april (tweede paasdag), 30 april (Koninginnedag), 5 mei (Bevrijdingsdag), 13 mei (Hemelvaartsdag), 24 mei (tweede pinksterdag), 25 en 26 december (kerst).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |