ik kan dr niets aan doen..quote:
tevens afscheids feestje.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is een meet die liiszle gaat houden.
Ah, dat vind ik wel lief van jequote:
en NG natuurlijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Uiteindelijk zitten we daar met z'n tweetjes
wut?quote:
die mag niet komenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Juicyhil dringt zichzelf ook nog wel op.
ahaquote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is een meet die liiszle gaat houden.
Ja, maar die achterhaald zo de plaats waar jullie het gaan houden en dan komt ie zo aanlopen zo van "Hey, jullie hier?!quote:
MET MIJ HE?!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry Lisz.Heeft niks met jou te maken.
Zelfs niet met Bobby.
Als zelfs dat het al niet is...quote:
als ie t kan vinden mag die komenquote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar die achterhaald zo de plaats waar jullie het gaan houden en dan komt ie zo aanlopen zo van "Hey, jullie hier?!![]()
" en dan kom je er niet meer van af.
KALI!@!!@!!!@!!@@!quote:
Geen idee, heb hem al een tijdje niet meer gezienquote:
ik ook niet nee..quote:Op woensdag 8 april 2009 15:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, heb hem al een tijdje niet meer gezien
oplossing, de meet houden op het CS van utrecht.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:07 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Sorry Lisz.Heeft niks met jou te maken.
Zelfs niet met Bobby.
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oplossing, de meet houden op het CS van utrecht.
Kb helemaal af van haar verlegenheid, want dan lijkt het net alsof ze in de klb sc zit; kan ze de heule tijd ongegeneerd Centroal! Centroal! roepen
quote:Op woensdag 8 april 2009 15:17 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
oplossing, de meet houden op het CS van utrecht.
Kb helemaal af van haar verlegenheid, want dan lijkt het net alsof ze in de klb sc zit; kan ze de heule tijd ongegeneerd Centroal! Centroal! roepen
WHOAAA BOOBIES!!11!!!1!quote:Op woensdag 8 april 2009 15:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Misschien moet ik omroepster bij de NOS worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |