Duurde ff voor je het door hadquote:
*fap* *fap* *fap* *fap* *fap*quote:
En omdat WD dat zei stop je haar in een kooi!?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Duurde ff voor je het door hadWD zei nog dat het mij UI was.
[ afbeelding ]
Maar wat voor tattoo heb je dan?quote:
Ja. Kelders zijn zo 2007.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:32 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En omdat WD dat zei stop je haar in een kooi!?![]()
Sorryquote:
Zuchtquote:
Nee, zag het pas toen ik de hyves ging opsporen.quote:
Hoe de fuck doe je dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zuchtik vraag je wel niks meer.
[..]
Nee, zag het pas toen ik de hyves ging opsoren.Sorry
quote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:08 schreef wazoomie het volgende:
[..]
Je neemt de naam van de foto (453604482_6_1Pdd.jpeg) Daar haal je de extensie en het tussenstukje uit zodat je 4536044821Pdd overhoudt.. Dan plaats je een krabbel met [media id=4536044821Pdd size=large] en dan klik je daarop en kom je op het profiel.
Omg dit is best wel nerderig
kom jij ook BBQen ?quote:
quote:
Wat nou? Ik zag het echt nietquote:
dat weet ik wel, je flessed sowieso altijdquote:
Hopelijk niet.quote:
hoezoquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat weet ik wel, je flessed sowieso altijd
[ afbeelding ]
deze lijkt me ook wel vet, maar ik zou liever een kleintje willen hebben
jetsers? checkquote:
Krentenbol heeft vandaag ontzettend veel minpunten gescoord.quote:
flessed?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat weet ik wel, je flessed sowieso altijd
[ afbeelding ]
deze lijkt me ook wel vet, maar ik zou liever een kleintje willen hebben
Ja, nu zie ik het ook wel, maar toen ik er net naar keek zag ik het echt nietquote:Op woensdag 8 april 2009 14:40 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
jetsers? check
kattending? check
lippen ! check
grote ogen! check
máár ik wil KBquote:Op woensdag 8 april 2009 14:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Krentenbol heeft vandaag ontzettend veel minpunten gescoord.
Krentenbol in vloeibare vorm.quote:
ja het is blijkbaar flessen in plaats van flashen, en geen flauw idee hoe je dat moet vervoegen dus...quote:
quote:
Ze waren droog.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, nu zie ik het ook wel, maar toen ik er net naar keek zag ik het echt niet![]()
Die lippen zijn inderdaad wel een goed kenmerk van WD
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is blijkbaar flessen in plaats van flashen, en geen flauw idee hoe je dat moet vervoegen dus...
Ze wil zelf niet eens.quote:
die had ik moeten zien aankomenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.
[..]
Ze wil zelf niet eens.
Wat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ja het is blijkbaar flessen in plaats van flashen, en geen flauw idee hoe je dat moet vervoegen dus...
Ik zou ze wel een keer willen zoenen, die lippenquote:
En wat is flessen? Of bedoelt hij dat?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.![]()
[..]
Ze wil zelf niet eens.
Ja?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een keer willen zoenen, die lippen
ja.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Flashen is je tieten laten zien, dat doet Krentenbolletje niet. Daar is ze te netjes voor.![]()
[..]
Ze wil zelf niet eens.
Wat vind je mijn kenmerk dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zou ze wel een keer willen zoenen, die lippen
Domme vragen hierquote:Op woensdag 8 april 2009 14:46 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
En wat is flessen? Of bedoelt hij dat?
Je mooie lange zwarte harenquote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik daar te schijterig voor ben.
Moet je maar antwoord geven op m'n vraag.quote:
Jaquote:
Als Bolletje niet komt, kom ik ook niet.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Omdat ik daar te schijterig voor ben.
Stel je vraag eerst eens dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:47 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je maar antwoord geven op m'n vraag.
Dan ga je vreemd.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Als Bolletje niet komt, kom ik ook niet.
Nee, nou hoeft het niet meer.quote:
iemand voor de gek houden, dat jij het niet kentquote:
Waarom ik dat weerquote:Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
De SC-BBQ. Zie hier op de achtergrond: BobbyB, Syb-Rund en Gupje. Op de voorgrond: liszle, Krentenbol. en wolvendagen.
[ afbeelding ]
Ja, boeiendquote:
Nee. Ik zou nooit naar een KLB SC barbecue gaan.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
De SC-BBQ. Zie hier op de achtergrond: BobbyB, Syb-Rund en Gupje. Op de voorgrond: liszle, Krentenbol. en wolvendagen.
[ afbeelding ]
Cool, ik ben een negertquote:Op woensdag 8 april 2009 14:50 schreef jitzzzze het volgende:
[ afbeelding ]
Jij ook al niet?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:51 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik zou nooit naar een KLB SC barbecue gaan.
Jahaaquote:
quote:
jeetje, al 3 mensen van mn lijst. maakt t wel makkelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Als Bolletje niet komt, kom ik ook niet.
No, why would I?quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
jeetje, al 3 mensen van mn lijst. maakt t wel makkelijk.
Mocht ik serieus komen dan?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Omdat het gezellig is?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
No, why would I?
Ik geloof er niks van, Bobby.
Dat is de FOK! 10 jaar meet.quote:
WD KB en Bob moeten ook komenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het gezellig is?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht ik serieus komen dan?
[..]
Omdat het gezellig is?
En waarom niet? Voor jou doe ik alles, jwt.
Als Wd en/of Kb komen, kom ik ook wel, anders niet.quote:
Geen idee, maar als je niet gaat kom je er nooit achterquote:Op woensdag 8 april 2009 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou dat het gezellig is?
En Suus dan?
Wil bobby wel eens zienquote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als Wd en/of Kb komen, kom ik ook wel, anders niet.
[..]
Geen idee, maar als je niet gaat kom je er nooit achter
Die hoeft dat niet te weten.
Heeft ze geen mooie lippen?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als Wd en/of Kb komen, kom ik ook wel, anders niet.
[..]
Geen idee, maar als je niet gaat kom je er nooit achter
Die hoeft dat niet te weten.
Jawel, maar niet zo mooi als die van jou.quote:
Neequote:
ik dacht dat dat dus de bbq was, hoe wil je het anders onder de 25 euro houden.quote:
Hmmmmmokeeeeeeeeeee, ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, maar niet zo mooi als die van jou.
[..]
Nee
Dit is een meet die liiszle gaat houden.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:59 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik dacht dat dat dus de bbq was, hoe wil je het anders onder de 25 euro houden.
is dit de nieuwe klb meet dan?
Uiteindelijk zitten we daar met z'n tweetjesquote:Op woensdag 8 april 2009 14:53 schreef liiszle het volgende:
Juicyhil dringt zichzelf ook nog wel op.quote:Op woensdag 8 april 2009 15:01 schreef Cybey het volgende:
[..]
Uiteindelijk zitten we daar met z'n tweetjes
je stond op de voorlopige lijst ';)quote:Op woensdag 8 april 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mocht ik serieus komen dan?
[..]
Omdat het gezellig is?
En waarom niet? Voor jou doe ik alles, jwt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |