Deze ook!quote:Op woensdag 8 april 2009 16:06 schreef RickoKun het volgende:
[..]Dat snoetje vraagt gewoon om mijn kwak-met-bourgouisie-gebakken-aardappeltjes-maaltijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op woensdag 8 april 2009 16:14 schreef BobbyB het volgende:
Kap eens met die foto's, ik zit op stage.
Staan gewoon in z'n fobo toch?quote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geef eens een foto van jou, dan post ik die daar. [ afbeelding ]
Hihiquote:Op woensdag 8 april 2009 16:28 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Geef eens een foto van jou, dan post ik die daar. [ afbeelding ]
Dag hoorquote:
Hey bs, ook weer vrijgelaten?quote:
ja heb hem zelf ook al weggehaaldquote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
nu moet je wel snel gaan editten anders ben je de pineut
Ja gelukkig wel, eigenlijk had ik langer gehad maar door een misverstand in de kloonscanner gelukkig eerder geunbannedquote:Op woensdag 8 april 2009 16:40 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dag hoor![]()
[..]
Hey bs, ook weer vrijgelaten?
van wie was die picquote:Op woensdag 8 april 2009 16:46 schreef Syb-rund. het volgende:
nu moet je wel snel gaan editten anders ben je de pineut
Mag ik die voor mijn verjaardag?quote:
Sorry.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:00 schreef Florian_ het volgende:
Wat zei ik nou laatst over je gebruik van capslock, ZH?
GEFELICITEERDquote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ben naar de bijenkorf geweest maar ik vond het aanbod maar magertjes.
Stuur maar een rar naar m'n inbox.quote:
Hoi Emimich!quote:
Dank je wel!quote:
Ik heb geen rar.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Stuur maar een rar naar m'n inbox.
[..]
Hoi Emimich!
[..]
Dank je wel!
Nouja, dat pak en Ralph Lauren overhemden waren toch flink in de aanbieding.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Sorry.
Ik ben naar de bijenkorf geweest maar ik vond het aanbod maar magertjes.
Wil je er een maken. Je hebt smaak.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb geen rar.![]()
[ afbeelding ]
Alleen die.
Dat pak kon ik niet vinden.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:06 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Nouja, dat pak en Ralph Lauren overhemden waren toch flink in de aanbieding.
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
Dat pak kon ik niet vinden.
En die RL waren allemaal blauwe streepjes. En daar heb ik er al 10 van oid.
Hoezo?quote:
Nee.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wil je er een maken. Je hebt smaak.
[..]
Dat pak kon ik niet vinden.
En die RL waren allemaal blauwe streepjes. En daar heb ik er al 10 van oid.
Wat heb je nu weer voor een UI?quote:
quote:
Leg uit?quote:
Oh, die...quote:
deze komt niet in mijn klassiekers voor denk ik, wie is t ?quote:
Oh. Nou de RHCP ken ik wel, maar het boeit me echt geen reet wie er allemaal in die band zitten of uberhaupt hoe ze hetenquote:
-1quote:Op woensdag 8 april 2009 17:15 schreef Florian_ het volgende:
Je hebt toch wel alle albums he Emimich, anders -1
Hij heeft een paar maanden geleden een solo-album uitgegeven, vandaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
Oh. Nou de RHCP ken ik wel, maar het boeit me echt geen reet wie er allemaal in die band zitten of uberhaupt hoe ze heten
quote:
The Empyrean.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij heeft een paar maanden geleden een solo-album uitgegeven, vandaar.
Hmm, maar eens beluisteren dan.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij heeft een paar maanden geleden een solo-album uitgegeven, vandaar.
Ken je hem alleen daarvan?quote:Op woensdag 8 april 2009 17:18 schreef Emimich het volgende:
[..]
Hij heeft een paar maanden geleden een album uitgegeven, vandaar.
Smile From the Streets You Holdquote:Op woensdag 8 april 2009 17:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh. Nou de RHCP ken ik wel, maar het boeit me echt geen reet wie er allemaal in die band zitten of uberhaupt hoe ze heten
Ja, die periode dat hij alleen maar albums uitgaf om geld te verdienen om zo drugs te kunnen kopen.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
Ken je hem alleen daarvan?
Gast. Die oude albums zijn beter. Niet allemaal overigens, op sommige tript ie zo hard op de crack dat het ietwat vaagjes klinkt. Zoals het nummer 'Life's a bath', jawel, opgenomen in een badkamer. Trouwens, jij bent ook fan van Kempi (), dit ligt veel te ver uit je straatje, jongeman.
Ik kan niet tegen gasten die zichzelf goed of zielig vinden. Kempi doet beide. Vooral dat nummer 'zoveel stress', komop man. Zit ie een beetje met een joint in z'n bakkes te mekkeren dat ie veel stress heeft, nou dan kun je mij opvegen hoor. Probeer CunninLynguists of De La Soul, da's top.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:22 schreef Emimich het volgende:
Niks mis met een brede muzieksmaak man, eerst vond ik Kempi maar een malloot en nu eigenlijk nog steeds maar die gast kan wel rappen.
mee eens, ga voor de old school hip hopquote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gasten die zichzelf goed of zielig vinden. Kempi doet beide. Vooral dat nummer 'zoveel stress', komop man. Zit ie een beetje met een joint in z'n bakkes te mekkeren dat ie veel stress heeft, nou dan kun je mij opvegen hoor. Probeer CunninLynguists of De La Soul, da's top.
De La Soulquote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen gasten die zichzelf goed of zielig vinden. Kempi doet beide. Vooral dat nummer 'zoveel stress', komop man. Zit ie een beetje met een joint in z'n bakkes te mekkeren dat ie veel stress heeft, nou dan kun je mij opvegen hoor. Probeer CunninLynguists of De La Soul, da's top.
Ach, de meeste muzikanten (en zeker rappers) hebben een ego van hier tot Tokio. Ik vind het wel geestig dat hij zichzelf als een heel speciaal persoon ziet, dat zie je alleen al terug in de cover van zijn album.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef Florian_ het volgende:
Ik prefereer CunninLynguists zelfs nog boven De La Soul. Moet je echt eens luisteren!quote:
hoe is het nieuwe album eigenlijk? ik neem aan dat je daarvan op de hoogte bentquote:Op woensdag 8 april 2009 17:29 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik prefereer CunninLynguists zelfs nog boven De La Soul. Moet je echt eens luisteren!
Hier ook, maar ik eet spare-ribs.quote:
quote:Op woensdag 8 april 2009 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier ook, maar ik eet spare-ribs.
Komt hier (wberg) van de grill, dus vergelijkbaar.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:46 schreef kurk_droog het volgende:
[..]Die dingen vind ik alleen lekker van de bbq
Ik vond hem minder goed dan de oudere albums. De nieuwe luister ik niet veel meer, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 8 april 2009 17:33 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe is het nieuwe album eigenlijk? ik neem aan dat je daarvan op de hoogte bent
Oeh, gave taart!quote:Op woensdag 8 april 2009 17:08 schreef Syb-rund. het volgende:
Elitaire taart voor iedereen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |