Dan wordt het tijd dat we die afschaffen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 08:43 schreef DikVoormekaar het volgende:
[..]
Dankzj onze langdurige vriendschapsbanden.
Want het zijn allemaal moslims die met nieuws komen?quote:
Je haalt er nu een beetje teveel bij. Zo bedoelde ik het helemaal niet. Alles wat ik zeg is dat een Israelische soldaat ongeveer net zo betrouwbaar is, als bron betreffende dit conflict, als een moslim. De eerste kiest uiteraard bij voorbaat al partij voor Israel, de tweede voor de Palestijnen.quote:Op vrijdag 10 april 2009 23:56 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Want het zijn allemaal moslims die met nieuws komen?
Jij bent zo iemand die gelooft dat het een godsdienstige strijd is, of een strijd tussen moslims en niet-moslims en bent daardoor bij voorbaat al voorstander van Israël?
Althans, dat is wat ik vaak zie. Mensen kijken niet naar het conflict zelf en wie wat precies doet. Maar er is bv een afkeer jegens moslims dus kiezen ze te allen tijde partij voor Israël. Uiterst merkwaardig.
Maar we weten niet of de persoon die jij quotte zijn informatie over dit conflict bij een moslim c.q. een moslimomroep/krant vandaan haalt..quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:04 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Je haalt er nu een beetje teveel bij. Zo bedoelde ik het helemaal niet. Alles wat ik zeg is dat een Israelische soldaat ongeveer net zo betrouwbaar is, als bron betreffende dit conflict, als een moslim. De eerste kiest uiteraard bij voorbaat al partij voor Israel, de tweede voor de Palestijnen.
Ach het is Lemmeb, die vraagt in een topic wat je afkomst is en waar je loyaliteit ligt. Niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar we weten niet of de persoon die jij quotte zijn informatie over dit conflict bij een moslim c.q. een moslimomroep/krant vandaan haalt..
Hij haalde enkel aan dat de informatie die van een Israëlische soldaat kwam wellicht niet zo objectief zou zijn.
Dat hoeft ook helemaal niet. Die persoon is immers zelf moslim.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:23 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Maar we weten niet of de persoon die jij quotte zijn informatie over dit conflict bij een moslim c.q. een moslimomroep/krant vandaan haalt..
Q.E.D.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:36 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet. Die persoon is immers zelf moslim.
Stemmingmakerij is jou niet vreemd, je retoriek lijkt ook nogal op die van SCH.quote:Op zaterdag 11 april 2009 00:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ach het is Lemmeb, die vraagt in een topic wat je afkomst is en waar je loyaliteit ligt. Niet serieus nemen.
Laat hem maar. Hij kan het gewoon niet hebben.quote:Op zaterdag 11 april 2009 08:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Stemmingmakerij is jou niet vreemd, je retoriek lijkt ook nogal op die van SCH.
Geloof mij nou maar,die Palestijnen gaan gewoon door met het geweld tegen Israel.quote:Op woensdag 8 april 2009 13:56 schreef Posdnous het volgende:, ik weet niet wat ik lees.
Kolonistenvriendenlandje Nederland zegt 'foei' tegen israel??
Dat ik dat nog mag meemaken, ik dacht dat er dan eerst een 200.000 Palestijnen voor uitgehongerd moesten worden.
Hulde aan de PvdA. Nu kijken
hoe Verhagen zich in onmogelijke bochten gaat wringen om te zeggen dat Israel toch echt geen kwaads in de zin heeft en we hopen op positieve verhoudingen met de extreem-rechtse haviken..
.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |