WFL is? ben nog niet zo bekend hierquote:Op woensdag 15 april 2009 02:32 schreef NanKing het volgende:
[..]
Dat zal je nog best wel verbazen soms. In WFL lopen soms aardige topics
.
Da's kut lez zijn en geen mossellen lustenquote:
Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwingquote:Op woensdag 15 april 2009 02:35 schreef DieBoard het volgende:
[..]
WFL is? ben nog niet zo bekend hier
Zo bedoel ik het ook nietquote:Op woensdag 15 april 2009 02:39 schreef NanKing het volgende:
[..]
Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing
En over wat je noemde foute onderwerpen, in principe kan en mag alles besproken worden. Tenzij het natuurlijk de grenzen ende wetten overschrijdt.
KLB mijdenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:40 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Zo bedoel ik het ook nietMaar af en toe mag er ook wel een gezellig onderwerp tussen staan dan alleen klaag dingen
Ja bedankt, dat is een heel boekwerkquote:Op woensdag 15 april 2009 02:55 schreef NanKing het volgende:
Het Officiële FOK!woordenboek handig topic voor je.
Ja zoquote:Op woensdag 15 april 2009 02:56 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Bijna goed, en nog niet naar bed?
Op de wiki misschien? http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpaginaquote:Op woensdag 15 april 2009 02:58 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Ja bedankt, dat is een heel boekwerk
Hadden ze niet de meest gebruikte afkortingen lijst
Misschien dat ik het liever in de praktijk leerquote:Op woensdag 15 april 2009 03:01 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ja zo.
[..]
Op de wiki misschien? http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
Ja, lees vooral mijn laatste post evenquote:Op woensdag 15 april 2009 08:48 schreef Pien85 het volgende:
Jeetje leven!!!![]()
!
* Pien gaat terug lezen
Ja klopt, vanmiddagquote:
Zo goed?quote:Op woensdag 15 april 2009 08:50 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, lees vooral mijn laatste post even
Kan je niet ergens een andere vandaan halen? Eentje waar je wat minder mee gaat zweten enzo? Zo'n kleffe knie lijkt me ook nie lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 01:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
tx.. morgen toch maar weer de sportbrace om... al 3 dagen niet om gehad omdat dat ding iets te rubberachtig is waardoor het zo snel zweet er onder.
Niet lekker met dit weer dus.
Oh lekker hoorquote:[..]
tja.... als ik voor jou ga zoeken snij ik mezelf in de vingers natuurlijk
quote:
Ik heb ongeveer 't zelfde, weet niet zeker of ik wel zin heb in een relatie, bovendien zit ik stiekem in mijn onderbewustzijn nog steeds een beetje met m'n exquote:Op woensdag 15 april 2009 01:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
vorig topic nie gelezen zeker?
Heb helemaal geen tijd voor en zin in een relatie nu... maar ja dat betekend niet dat ik dan mijn toekomstige potentiële kandidaten nu weg ga schuiven
Je kan inderdaad beter andere dingen klef hebbenquote:Op woensdag 15 april 2009 10:15 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Kan je niet ergens een andere vandaan halen? Eentje waar je wat minder mee gaat zweten enzo? Zo'n kleffe knie lijkt me ook nie lekker
Graag gedaanquote:Oh lekker hoorEgoist
![]()
oneensquote:
Ben al tijden over mn ex heen... Heb gewoon geen zin om mn gestructureerde leven over hoop te gooienquote:Ik heb ongeveer 't zelfde, weet niet zeker of ik wel zin heb in een relatie, bovendien zit ik stiekem in mijn onderbewustzijn nog steeds een beetje met m'n ex
Eensquote:Op woensdag 15 april 2009 10:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Je kan inderdaad beter andere dingen klef hebben
quote:[..]
Graag gedaan
Dat dan wel weer jaquote:[..]
oneens
Hehequote:[..]
Ben al tijden over mn ex heen... Heb gewoon geen zin om mn gestructureerde leven over hoop te gooien
Ben net een autist soms
het 'ons' missen is niet gek... je mist dan gewoon in het algemeen een relatie..quote:Op woensdag 15 april 2009 10:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Eens
[..]
![]()
[..]
Dat dan wel weer jaDaarom moest ik ook lachen
[..]
Hehe! Tja, ik hoef haar ook absoluut niet terug ofzo, ik mis haar ook niet, maar ons wel... Beetje vaag
Zoiets ja, gewoon iemand om even tegen aan te zeuren, iemand die aan een half woord genoeg heeft enzo. En ik mis ons hondjequote:Op woensdag 15 april 2009 10:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
het 'ons' missen is niet gek... je mist dan gewoon in het algemeen een relatie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |