Ja, daaromquote:Op woensdag 15 april 2009 01:22 schreef NanKing het volgende:
. Ik zou niet weten hoe je dat iemand moet leren. Het is soms zo subtiel.
kijken of je een goede ITer kan vinden die de gaydar kan maken ?quote:Op woensdag 15 april 2009 01:23 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, daaromMaar jezus wat moet ik in godsnaam met een half kapotte gaydar?
Als ik nou nog bezet was geweest ofzo... Maar nee hoor...
Denk niet dat dat werktquote:Op woensdag 15 april 2009 01:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
kijken of je een goede ITer kan vinden die de gaydar kan maken ?
heb even kort geslapen.. en nu irriteert mn knie me... dus weer wakker.quote:Op woensdag 15 april 2009 01:26 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Denk niet dat dat werkt
Wat zijn jullie trouwens allemaal nog laat wakker zeg
niet op zoek geweest.quote:En waarom is er nog steeds geen leuke vrijgezelle vrouw voor mij gevonden?
Dat zuigt...quote:Op woensdag 15 april 2009 01:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb even kort geslapen.. en nu irriteert mn knie me... dus weer wakker.
Ohquote:[..]
niet op zoek geweest.
tx.. morgen toch maar weer de sportbrace om... al 3 dagen niet om gehad omdat dat ding iets te rubberachtig is waardoor het zo snel zweet er onder.quote:
tja.... als ik voor jou ga zoeken snij ik mezelf in de vingers natuurlijkquote:OhBeetje jammer
Zie hier de oplossingquote:Op woensdag 15 april 2009 01:36 schreef Nizno het volgende:
tja.... als ik voor jou ga zoeken snij ik mezelf in de vingers natuurlijk
vorig topic nie gelezen zeker?quote:
quote:Op woensdag 15 april 2009 01:46 schreef Nizno het volgende:
. maar ja dat betekend niet dat ik dan mijn toekomstige potentiële kandidaten nu weg ga schuiven
Weg is wegquote:Op woensdag 15 april 2009 02:04 schreef NanKing het volgende:
Nee heb ik niet gelezen.
[..], vrouwen
vrouwen zijn lekkerquote:Op woensdag 15 april 2009 02:04 schreef NanKing het volgende:
Nee heb ik niet gelezen.
[..], vrouwen
klopt ookquote:Op woensdag 15 april 2009 02:18 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Weg is weg
Je hoeft toch niet gelijk een hele relatie aan te gaan. Das hartstikke uit tegenwoordig. Nu is vrijheid blijheid helemaal in. Geen verplichtingen en lekker doen waar jezelf zin in hebt
er schoot ineens vuur in t topicquote:Wel veel post ineens, was aan het lezen en zag maar 2 berichten per dag.
ik gok....quote:Op woensdag 15 april 2009 02:20 schreef NanKing het volgende:
We hebben zo onze momenten.
Wat brengt je eik hier?
Flauwerdquote:
Niet denderendquote:Op woensdag 15 april 2009 02:24 schreef DieBoard het volgende:
Nou aangezien de rest van het fok forum niet heel erg dendert is. Ook het singles forum is niet helemaal dat je zegt Wow wat leuk
En ging ik er eigenlijk stiekem vanuit dat hier wel een leuke gespreksstof aan de gang was. Helaas viel dat dus ook tegen en tot mijn verbazing werd er ineens wel gepost!
Had het niet over dit topic maar over sommige anderenquote:Op woensdag 15 april 2009 02:27 schreef NanKing het volgende:
[..]
Flauwerd
[..]
Niet denderend. FOK! is juist haske hip
.
Soms wordt er wat dagen veel gepost maar de laatste tijd zijn we nogal dood
maar o zo liefffffffffffffffffffffffquote:
Ik ben soms gewoon echt inspiratie kwijt om hier de boel te verstieren...quote:Niet denderend. FOK! is juist haske hip
.
Soms wordt er wat dagen veel gepost maar de laatste tijd zijn we nogal dood
foute onderwerpen hebben toch ook geen diepgang??quote:Op woensdag 15 april 2009 02:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Had het niet over dit topic maar over sommige anderen
Geef ik ergens een heel flauw antwoord op en is er een hansworst die er vet serieus op in gaat
Er zijn vrijwel geen topic die wat diepgang hebben of het gaat over hele foute onderwerpen.
Dat zal je nog best wel verbazen somsquote:Op woensdag 15 april 2009 02:29 schreef DieBoard het volgende:
[..]
Had het niet over dit topic maar over sommige anderen
Geef ik ergens een heel flauw antwoord op en is er een hansworst die er vet serieus op in gaat
Er zijn vrijwel geen topic die wat diepgang hebben of het gaat over hele foute onderwerpen.
Nou stel bv dat ze ineens heel diep gaan over dat Hitler zo goed was. Dan gaan ze diep in op een heel fout onderwerp.quote:Op woensdag 15 april 2009 02:31 schreef Nizno het volgende:
[..]
foute onderwerpen hebben toch ook geen diepgang??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |