Oh, aargh, hoe zuurquote:Op woensdag 8 april 2009 13:53 schreef Nizno het volgende:
heb in december op de laatste dag van de vakantie mn knie al verdraaid.
beter dan op de eerste dag hoorquote:
als ik ga is het weer in december...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:20 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ga je trouwens nog naar de Canarische Eilanden dit jaar?
Ik heb 2 weken Tenerife geboekt
ja dat is ook de reden dat ik begin december altijd ga. Nog veel goedkoper dan in de 'drukke' tijden.quote:Op woensdag 8 april 2009 16:16 schreef lezzer het volgende:
Wij wilden eigenlijk komende week naar Tenerife. Maar dat liep wat uit de hand. We zouden alleen maar een weekendje weg, en toen was het 8 dagen Costa Adeje
Toch maar gewoon een weekendje weg dus.
Voor wat dat weekje met Pasen kost, kunnen we in juli trouwens 15 dagen
te traag in ieder geval...quote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was toch niet zo traag, het vorige topic?
Veeeel te traagquote:Op woensdag 8 april 2009 17:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het was toch niet zo traag, het vorige topic?
Ik heb heul veul fruit op andaagquote:Op woensdag 8 april 2009 18:41 schreef lezzer het volgende:
Ik heb net echt keiveel groente gegeten.
Met een stukje vis.
En mosselen, zie je die nog wel eens?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:45 schreef lezzer het volgende:
oooooh, kaas!
* lezzer heeft al geen weken meer kaas gezien.
Vanwege t lijnen?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:45 schreef lezzer het volgende:
oooooh, kaas!
* lezzer heeft al geen weken meer kaas gezien.
Heb je wel mosselen gegeten?quote:Op woensdag 8 april 2009 18:51 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, niet gegeten dan.
Nou komt dat ene knaapje natuurlijk vragen of ik dan wel mosselen gegeten heb
Oooowquote:Op woensdag 8 april 2009 19:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Nee, ik lust geen mosselen
[..]
Dat staat in de openingspost
Ja, ik dacht, laat ik voor een eerste deadline nou maar niet te ver gaanquote:
Dat weet ik wel zeker, ik heb er nog nooit één gezien!quote:
Dat zou nog erger zijn, denk ikquote:Op woensdag 8 april 2009 19:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen idee waar het over gaat?
Is er een lesbo vandoor met een man ofzo?(Want dat zou wel reden zijn voor 'outrage')
Gelijk aangepast....quote:Op dinsdag 7 april 2009 21:13 schreef lezzer het volgende:
ook? ik zie bij jou geen twitter-icoontje?
*Gaat volgenquote:Op woensdag 8 april 2009 19:37 schreef soapie het volgende:
[..]
Gelijk aangepast....![]()
Hellow weer, even de rest terug lezen...
Ja, zoiets.quote:Op woensdag 8 april 2009 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, er is iemand dood en het slaat werkelijk helemaal nergens op hoe dat nu precies gegaan is en nu gaan ze verder met de serie in de vrouwengevangenis, zoiets?
Zal ik ze voor je branden?quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Aangezien ik braaf op de dvd-box wacht, kom er ik er pas over 2 jaar achter waarom iedereen boos is
Wat netjes van je !quote:Op woensdag 8 april 2009 19:41 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, zoiets.
Aangezien ik braaf op de dvd-box wacht, kom er ik er pas over 2 jaar achter waarom iedereen boos is
Mijn vrouw wil niet zonder subs kijkenquote:
Huh? ze was net toch hier?quote:En Pien is vanavond weg
Dan heb ik niets gezegdquote:Op woensdag 8 april 2009 20:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Mijn vrouw wil niet zonder subs kijken
[..]
Huh? ze was net toch hier?
quote:Op woensdag 8 april 2009 20:24 schreef lezzer het volgende:
Laten we het dan nog even over die actie van jou hebben van vorige week.![]()
Hoe zat dat nou?
Jij, met je vriendje en een vrouw er bij?
Dat is wel een goed idee om iedereen nieuwsgierig te makenquote:Op woensdag 8 april 2009 20:45 schreef lezzer het volgende:
zullen we dan nu gaan zeggen dat het wel een geil verhaal is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |