ik wou dat ik met je kon ruilenquote:Op woensdag 8 april 2009 14:00 schreef Oizno het volgende:
Ik hoop op een omslag. Sta nu nog 130 eu in de min.
Hij is echt niet de enige hoor... Zoek maar eens in R&Pquote:Op woensdag 8 april 2009 14:05 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
hoe kan dat nou? je vraagt zoveel advies hier...
Ach en ook dat was geen uitzondering. Er zijn altijd meer mensen die geld verliezen op de markt dan mensen die geld verdienen. Dat is ook de reden waarom deze financiële wereld zo aantrekkelijk is.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:10 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Hij is echt niet de enige hoor... Zoek maar eens in R&P. Nog zon slachtoffer. Kan alleen het topic ff niet vinden
Dat betwijfel ik. Ik denk eerder dat hij eerdere verliezen direct weer wou wegwissen door opnieuw groot in te leggen. Een fout die vaak wordt gemaakt.quote:
Hij zal hier nog wel rondzwerven, onder een nieuwe naam. En inmiddels wellicht een succesvolle hobbybelegger?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:10 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Hij is echt niet de enige hoor... Zoek maar eens in R&P. Nog zon slachtoffer. Kan alleen het topic ff niet vinden
Da's waar, maar hij had toch ook gekocht op advies van mensen hier? Al was het in zijn geval niet direct aan hem zelf gericht maar ging het meer om uitspraken als "MT gaat stijgen morgen"...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat ging om iets meer dan 130 euro.
Is heel logisch hoor:quote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef Anoniemos het volgende:
Arcelor in het groenWat een beurs, wat een beurs
Hij had zelfs mijn naam in zijn OP staan omdat ik een aantal week destijds m'n geld verdubbelde door die maffe stijgingen en dalingen met turbo's. Waar het "normaal" was om per dag een 100% per turbo bij te schrijven.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:21 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Da's waar, maar hij had toch ook gekocht op advies van mensen hier? Al was het in zijn geval niet direct aan hem zelf gericht maar ging het meer om uitspraken als "MT gaat stijgen morgen"...
Als ik het mij goed herinner tenminste
Ach, jij had toen ook best veel dagen met een verdubbeling. Je was ook niet de enige...quote:Op woensdag 8 april 2009 14:25 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij had zelfs mijn naam in zijn OP staan omdat ik een aantal week destijds m'n geld verdubbelde door die maffe stijgingen en dalingen met turbo's. Waar het "normaal" was om per dag een 100% per turbo bij te schrijven.
twee nullen extra jaquote:Op woensdag 8 april 2009 14:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat ging om iets meer dan 130 euro.
Ja, ik ging er wel van uit. Maar ben benieuwd of hij nu ook door die weerstand gaat. Vooralsnog niet namelijk.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:22 schreef One_conundrum het volgende:
En Ahold ook lekker. Had jij dat niet voorspeld LeMans?
Was profeet Koenders niet van Harmony Vermogensbeheer?quote:MARKET COMMENT: AEX veert op na positieve berichten Toyota
08-04-2009 14:27:00
AMSTERDAM (Dow Jones)--De AEX wint woensdag in de loop van de middag 0,2% nu Toyota in maart een kentering in de negatieve verkooptrend meldde. De Japanse autoproducent verwacht voor de tweede helft van het jaar een verbetering van de verkoop. "Dat zet de AEX hoger. Positief, maar minder zwaarwegend, is ook de minder slecht dan verwachte mededelingen van TNT", aldus handelaar Rob Koenders van Today's Beheer. De omzetten zijn woensdag matig. Koenders merkt op dat de nervositeit van dinsdag vrijwel geheel is verdwenen. De AEX noteert woensdag rond 14.25 uur 0,4% hoger op 228,28 punten bij een voorlopig laagste notering van 222,25 punten. (ANS)
Nee, heb begin van de middag wel m'n shorts verkocht.quote:Op woensdag 8 april 2009 14:30 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
jij zit zeker al een tijdje long?
Ja hoor, en van -2 naar +0.5% gaan is heul geen teken van volatiliteit....quote:Koenders merkt op dat de nervositeit van dinsdag vrijwel geheel is verdwenen.
Baal je een beetje?quote:Op woensdag 8 april 2009 14:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, heb begin van de middag wel m'n shorts verkocht.
en dat is wat voor short? (neem ik aan?)quote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik denk dat ik de SL 222 ga aanschaffen.
Die had ik aangeschaft voor 1,05, ondertussen al weer verkocht met maar liefst 30 euro winstquote:Op woensdag 8 april 2009 14:33 schreef sitting_elfling het volgende:
Hmm, ik denk dat ik de SL 222 ga aanschaffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |