Ik neem aan de futures gewoon gevolgd werden.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:31 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Een grote jongen neemt zijn winst en verwacht dat 't de komende tijd naar beneden gaat?
Hoe kan het dat mijn longs opeens zijn versprongen naar 7,70? Die dingen werden toch alleen aan het begin van de maand aangepast?quote:Op donderdag 9 april 2009 09:59 schreef Sloggi het volgende:
Long KPN @ 8,20.
Nee, jij belegt zeker met een zo laag mogelijke hefboom? Het kan al snel oplopen is mijn ervaringquote:
Ik zie alleen een plaatje met een Top 100quote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
Check de grafiek van de futs maar eens
(ff op enter in de adresbalk drukken na de foutmelding)
9-4-2009 Ex-dividendquote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe kan het dat mijn longs opeens zijn versprongen naar 7,70? Die dingen werden toch alleen aan het begin van de maand aangepast?
weird, ik krijg hier een jave streaming grafiek van de S&P futs...quote:Op donderdag 9 april 2009 10:37 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik zie alleen een plaatje met een Top 100.
Nee, meestal met een hefboom van 5 tot 10. Puur voor de gok wel eens een hogere hefboom.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:36 schreef edikt het volgende:
[..]
Nee, jij belegt zeker met een zo laag mogelijke hefboom? Het kan al snel oplopen is mijn ervaring
Misschien doet m'n Java het niet helemaal goed, ik zal er eens naar kijken.quote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef rvlaak_werk2 het volgende:
[..]
weird, ik krijg hier een jave streaming grafiek van de S&P futs...
Ahaquote:Op donderdag 9 april 2009 10:42 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
9-4-2009 Ex-dividend
en
"Het door ING ontvangen dividend wordt volledig verrekend met het financieringsniveau van de Sprinter. Netto ondervindt u hiervan dus geen effect. Indien de onderliggende waarde van een Sprinter dividend uitkeert, wijzigt ING op de ex-dividend datum het financieringsniveau van de Sprinter door het uitgekeerde dividend in mindering te brengen op dit financieringsniveau. Ook het stoplossniveau wordt op de ex-dividend datum aangepast. Hiermee wordt het risico beperkt dat door een dividenduitkering het stoplossniveau wordt bereikt. "
Java cache kun je leeggooien in je control panel (in het geval van Windows).quote:Op donderdag 9 april 2009 10:43 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Misschien doet m'n Java het niet helemaal goed, ik zal er eens naar kijken.
Ik sta voorlopig dik 5% in de min door dat dividendgebeurenquote:Op donderdag 9 april 2009 11:04 schreef Mr.J het volgende:
Ah, ik doe mee met de mensen hierboven.
500 * KPN NV (Kon.) Sprinter Long 8,80 @ 1,61.
KPN is redelijk stabiel. Die staat over een weekje wel weer op oud niveau hoor. Het is niet altijd zo dat aandelen snel hun dividend weer inhalen, maar met KPN durf ik de gok wel aan.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik sta voorlopig dik 5% in de min door dat dividendgebeuren.
quote:De overslag in de Rotterdamse haven is in het eerste kwartaal van 2009 met 10,8% afgenomen in vergelijking met dezelfde periode een jaar eerder. Dat maakt het Havenbedrijf Rotterdam nv donderdag bekend.
Het Havenbedrijf verwacht dat het herstel iets later zal inzetten dan eerder geraamd. 'We voorzien een daling van de overslag over het gehele jaar, tussen de 6 en 10%', zegt president-directeur Hans Smits.
De overslag van ijzererts en schroot zag de grootste afname in het eerste kwartaal, van 50%. Volgens het Havenbedrijf is dat het gevolg van de ingeklapte vraag naar staal in combinatie met grote voorraden erts op de terminals.
Alleen de overslag van kolen, met 24%, en olieproducten, met 13%, namen toe. De vraag naar kolen voor energieproductie nam sterk toe door de relatief strenge winter en de structurele toename van de behoefte vanuit Duitsland, zo stelt het Havenbedrijf.
'De afname van de overslag is fors, maar past in het beeld dat ik in december schetste van een slecht eerste halfjaar. Ondanks lichtpuntjes overheersen de problemen, zoals in de containervaart, voorlopig nog', aldus Smits.
Over 2008 bedraagt het resultaat van het Havenbedrijf EUR151 miljoen, een toename met EUR37 miljoen dan in 2007. De overslag nam met 2,7% toe.
Het Havenbedrijf zegt, ondanks de huidige economische situatie, positief te blijven over de vooruitzichten op middellange en lange termijn. De geplande investeringen blijven door het bedrijf gehandhaafd. In 2009 stijgen de investeringen tot boven de EUR400 miljoen, verdeeld over Maasvlakte 2 en het bestaande havengebied.
Ik heb sprinters short.quote:Op donderdag 9 april 2009 11:30 schreef Alistair het volgende:
[..]
Sprinters long doen het prima hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |