awesome!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
Als Franktastic 'm niet opent...
En ik heb de OP gelijk verbeterd. Topiclinkjes geüpdatet, de link naar de Barney-blog verbeterd, de link naar howimetyourmother.org weggehaald (omdat 'ie al twee jaar niet meer geüpdatet was) en vervangen door have-you-met-ted.com en de leestekens die niet goed geshowd werden vervangen.
x2quote:
Goed bezig!quote:Op woensdag 8 april 2009 13:18 schreef IQM het volgende:
Als Franktastic 'm niet opent...
En ik heb de OP gelijk verbeterd. Topiclinkjes geüpdatet, de link naar de Barney-blog verbeterd, de link naar howimetyourmother.org weggehaald (omdat 'ie al twee jaar niet meer geüpdatet was) en vervangen door have-you-met-ted.com en de leestekens die niet goed geshowd werden vervangen.
Dan moet je maar soaps gaan kijkenquote:Op woensdag 8 april 2009 21:45 schreef Jnk18 het volgende:
Nouja geen neiuwe episode gister.. vind ik altijd zo irritant als ze dat doen... lijers.
Goed bezig, ik was ook vrij snel bij, maar toen waren het nog een stuk of 30 afleveringen minderquote:Op dinsdag 14 april 2009 11:50 schreef FireFox1 het volgende:
Zijn we nu bij aflevering 20?
Damn, ben er bijna helemaal bij![]()
in amper een week tijd 78 afleveringen gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd Barney en Marshall vind ik altijd Briljant. Hele leuke aflevering, mede dankzij Lilluy die lekker weg is, please let her stay away!quote:Op dinsdag 14 april 2009 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Eindelijk weer terug op het oude niveau. Ik vind Marshall altijd grappig samen met Barney, ik heb me dus uitstekend vermaakt. Claw five
!
quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:27 schreef IQM het volgende:
Volgende week geen nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is goed te zien dat ze zwanger is.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef IQM het volgende:
En oh, de punchline van de "what's the difference between peanut butter and jam?"-mop:Ik wist wel dat ik het antwoord hier kon vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Camera 1... 1!
Ah ja, ik zocht die link, want was 'm alweer kwijt.quote:Op woensdag 15 april 2009 17:33 schreef Franktastic het volgende:
Leuk achtergrondartikel over dit seizoen van HIMYM;
http://featuresblogs.chic(...)alyson-hannigan.html
quote:Here's the rundown of episodes for the final stretch of the season: Monday -- a new episode (with Hannigan); April 20 -- no new episode; April 27 -- a new episode (without Hannigan); May 4 -- a new episode (without Hannigan); May 11 -- a new episode (with Hannigan); May 18 -- season finale (with Hannigan).
This has happened before!quote:Op dinsdag 14 april 2009 16:53 schreef Skulker het volgende:
Leuke aflevering weer, al die verschillende "guys" is grappig omdat het gewoon de waarheid is.
Het einde was ook prachtig met de ninja, ik heb zelden bij andere Amerikaanse series dat ik zo hard moet lachen als bij dat stukje.
quote:Op dinsdag 14 april 2009 12:53 schreef IQM het volgende:
En oh, de punchline van de "what's the difference between peanut butter and jam?"-mop:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wederom legendarische aflevering btw
Waarom zit ze er niet in? Is ze bezig met een ander project?quote:Op woensdag 15 april 2009 18:26 schreef IQM het volgende:
[..]
Ah ja, ik zocht die link, want was 'm alweer kwijt.Maar daar las ik dus dat er volgende week geen nieuwe komt.
[..]
Wat bladibladibla zegt.quote:Op donderdag 16 april 2009 01:58 schreef Hoogstaande het volgende:
Omg, IQM
[..]
Waarom zit ze er niet in? Is ze bezig met een ander project?
Tegen wie hij het zei bedoel je? Zou best kunnen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:55 schreef Jesse_ het volgende:
Was dat niet Robin?
Ik heb vorige week alle afleveringen gezien, en volgens mij komt dit uit seizoen 2 en is het Robin die dat niet kan zeggen tegen Ted. En dat rare geluidje maakte ze zelf.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Weet iemand misschien welke aflevering het was dat, ik geloof Ted pin me er niet op vast, tegen zn vriendin wilde zeggen dat hij van haar hield, maar het niet durfde en ipv 'ik hou van je' hoorde je telkens zo'n raar geluid.Zo klinkt het niet heel helder, maar hopelijk herkent iemand de aflevering? Tis iig een van een tijd terug al.
Dat bedoelde ik ookquote:Op donderdag 16 april 2009 15:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb vorige week alle afleveringen gezien, en volgens mij komt dit uit seizoen 2 en is het Robin die dat niet kan zeggen tegen Ted. En dat rare geluidje maakte ze zelf.
Correct me if i'm wrong.
Foutje van mijn kant,quote:Op donderdag 16 april 2009 15:16 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook![]()
Niet I love you kunnen zeggen is ook niks voor Ted.
Er is wel een aflevering waar Ted de naam van een meisje niet meer weet (BlaBla) die hij ontmoet heeft met WoW
Ik kijk ook even met je meequote:Op donderdag 16 april 2009 15:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Wat gebeurde er eigenlijk verder in die aflevering van dat 'I love you'?
Ik zoek echt specifiek die aflevering.Zit nu op de wiki mini samenvattingen te lezen van aflevering uit seizoen twee maar ik zie het er nog niet bijstaan.
quote:Synopsis
Robin wants to tell Ted that she loves him, but she can't tell him. Meanwhile, her sister visits and brings her boyfriend, and Robin doesn't know how to react when her sister says she's ready to lose her virginity.
Graag gedaanquote:Op donderdag 16 april 2009 15:29 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik vond hem ook net.![]()
Jij ook bedankt!
Inderdaad. Af en toe een tasje of een lamp, maar verder deden ze niet moeilijk.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:15 schreef Jesse_ het volgende:
De zwangerschap van Robin was ook wel erg slecht verborgen
Ik vond Cobie Smulders de laatste aflevering ook matig acteren, alsof ze niet helemaal bij de les was, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 16 april 2009 19:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Inderdaad. Af en toe een tasje of een lamp, maar verder deden ze niet moeilijk.
Overigens een hilarische aflevering deze week.
Ik wou al zeggen, dat hebben ze dan wel goed verborgen.quote:Op donderdag 16 april 2009 14:31 schreef IQM het volgende:
[..]
Wat bladibladibla zegt.Ze is wel te zien in de laatste afleveringen, maar die hebben ze dan ook eerder opgenomen.
Ben nu bezig met Seizoen 3, maar zelfs daar acteert ze af en toe dramatisch. Ze is gewoon lekker, puntquote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik vond Cobie Smulders de laatste aflevering ook matig acteren, alsof ze niet helemaal bij de les was, of ligt dat aan mij?
Tsja, maar Barney is de echte held van de show he!quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Agiath het volgende:
Ik begin eigenlijk nu al op deze serie uitgekeken te raken, en dat komt vooral door dieTed
.
Hij verpest de hele show met z'n softe voorspelbare gezeik over trouwen, rustig aan doen etc. , laat hem aub weg, zet er een minder voorspelbaar personage voor in de plaats, en het word gelijk een stuk beter.
De rest van de personages zijn 10x beter dan die Ted
Jammer, deze serie heeft niet zo'n hoog 'doorkijkgehalte' zoals bijvoorbeeld Friends of Scrubs, waar de personages absoluut niet gaan vervelen
Ted vind ik nog wel cool hoor. Hij is ook niet altijd van dat trouwen, maar wisselt nog weleens. Ik vind Ted vooral cool als hij met Barney als wingman op zoek gaat naar vrouwenquote:Op dinsdag 21 april 2009 12:15 schreef Agiath het volgende:
Ik begin eigenlijk nu al op deze serie uitgekeken te raken, en dat komt vooral door dieTed
.
Hij verpest de hele show met z'n softe voorspelbare gezeik over trouwen, rustig aan doen etc. , laat hem aub weg, zet er een minder voorspelbaar personage voor in de plaats, en het word gelijk een stuk beter.
De rest van de personages zijn 10x beter dan die Ted
Jammer, deze serie heeft niet zo'n hoog 'doorkijkgehalte' zoals bijvoorbeeld Friends of Scrubs, waar de personages absoluut niet gaan vervelen
quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:32 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Tsja, maar Barney is de echte held van de show he!
mmja dan is Ted wel leuk, maar alleen icm Barney, die idd de held van de show is.quote:Op dinsdag 21 april 2009 12:36 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ted vind ik nog wel cool hoor. Hij is ook niet altijd van dat trouwen, maar wisselt nog weleens. Ik vind Ted vooral cool als hij met Barney als wingman op zoek gaat naar vrouwenDegene die echt zwaar irritant klote is, is Lily. Teh horror dat mens.
Barney en Marshall zijn veel grappiger zonder ted. Maar Ted is wel de schakel tussen die 2 (geweest). Tenminste, dat vond ikquote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef TC03 het volgende:
Ted is zelf niet grappig maar wel goed voor de dynamiek tussen hem, Barney en Marshall. Lily voegt pas echt niks toe.
Volledig met je eens. Het gaat juist om de balans tussen Marshall, Ted en Barney.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:19 schreef TC03 het volgende:
Ted is zelf niet grappig maar wel goed voor de dynamiek tussen hem, Barney en Marshall. Lily voegt pas echt niks toe.
Waar krijg je ze uberhaupt eigenlijk? Ze zouden die via hun shop moeten verkopen. Wil ze allemaal hebbenquote:Op maandag 20 april 2009 12:14 schreef MaxC het volgende:
Weet iemand trouwens waar je die awesomness poster kan krijgen met je eigen foto erin?
Dat is waar.quote:Op dinsdag 21 april 2009 13:49 schreef -Mo- het volgende:
Bij mij gaat elke serie vervelen als ik ze marathon.
Inderdaadquote:Op zondag 26 april 2009 @ 15:09 schreef Etcetera het volgende:
Heerlijk leuke serie vind ik het, vooral Barney![]()
Ik vind het eigenlijk niet zo goed bij Barney passen, hij moet gewoon in pak blijven en alles versieren wat hij tegenkomt.quote:En dattie verliefd is op Robin vind ik
Die is écht heel vet!quote:Op zondag 26 april 2009 23:34 schreef larry_flynt het volgende:
Heb net het boekje 'The Bro Code' op bol.com gekocht. Ben benieuwd.
Echt niet? Probeer mininova, staat meteen op de eerste pagina die je ziet. Scrollen naar tv shows, kan niet missenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:54 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die is écht heel vet!
Ligt het aan mij of zijn de torrents nog wat moeilijk te vinden? Mn vaste stekje heeft hem nog niet
Top, bem hem binnentrekkenquote:Op dinsdag 28 april 2009 11:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Echt niet? Probeer mininova, staat meteen op de eerste pagina die je ziet. Scrollen naar tv shows, kan niet missen
xtwat?quote:Op dinsdag 28 april 2009 12:03 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Top, bem hem binnentrekken![]()
Ik raak helemaal in de war als xtvi verstek laat gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |