hehehehehe sorryquote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
Loop ik onwijs lang de oefenpot te refreshen, op zoek naar mooie landen om naartoe te gaan....Ik zie de leukste landen voorbij komen, maar ben telkens net te laat.
Uiteindelijk denk ik wat moois te hebben geregeld, ik ga naar Peru.![]()
Blijk ik dat vlaggetje allang te hebben
quote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
Loop ik onwijs lang de oefenpot te refreshen, op zoek naar mooie landen om naartoe te gaan....Ik zie de leukste landen voorbij komen, maar ben telkens net te laat.
van onze belastingcentenquote:Op donderdag 9 april 2009 13:22 schreef Flappekz het volgende:
Ja, lach allemaal maar. Allemaal kostbare werktijd verloren!
He, ik ga ook naar Peru, alleen heb ik het vlaggetje nog nietquote:Op donderdag 9 april 2009 12:49 schreef Flappekz het volgende:
quote:Op donderdag 9 april 2009 17:09 schreef FrituurVetPet het volgende:
gv, gister vergeten mijn van blessure teruggekomen speler die slecht in voorgrondvorm is te laten spelen![]()
Tja, dat zijn lastige dilemmas hequote:Op donderdag 9 april 2009 17:59 schreef ScudRaket het volgende:
Hmmz, een leuk dilemma: Ik heb het vlaggetje van de UAE tegoed in week 16, bleek ik dat ik hem onwetend wéér heb gewonnen.Ditmaal in deze week, waarin ik eigenlijk een team uit Malta moet ontvangen in een cup. Wat zal ik doen?
De Flag Lottery Fed.quote:Op donderdag 9 april 2009 21:23 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Tja, dat zijn lastige dilemmas he
Als je er zeker van bent dat je het vlaggetje in week 16 krijgt kun je hem nu wel voorbij laten gaan, of mij daar laten spelen
Waarmee 'win' je die vlaggetjes eigenlijk?
quote:
ohw.. ik wist niet eens dat er een limiet was op het aantal federaties waarvan je lid mag zijnquote:Op vrijdag 10 april 2009 00:01 schreef NelisZ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb mezelf direct maar ff lid gemaakt
Ik merktte ook dat je van slechts 5 federaties tegelijk lid mag zijnNu moest ik mn lidmaatschap bij de scoring trainers fed opzeggen
jammer alleen dat die eerste stijger mn 30 jarige spits isquote:Konstantīns Cēbers: Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van matig naar redelijk.
Tobias Tegelaar: Zag zijn mate van verdedigen toenemen van uitstekend naar formidabel.
Nu drie weken velugelaanval aan het trainen en sindsdien zes stijgers van de tien trainees. Goed ingekocht qua trainees, al zeg ik het zelfquote:Dan Dogaru Training hard and no fooling around with his team-mates helped improve his winger skill from solid to excellent.
Dariusz Szkaut Increased his winger skill from passable to solid.
Ermes Glingani His winger proficiency improved from passable to solid.
Nicola Mezzogori His training efforts showed good results as his winger abilities increased from inadequate to passable.
Josef Staudinger His training efforts showed good results as his winger abilities increased from passable to solid.
nee dank je. Heb geen stroop of basterdsuiker in huisquote:
heb hier stroop staanquote:Op vrijdag 10 april 2009 10:23 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee dank je. Heb geen stroop of basterdsuiker in huis
quote:Artem Kamyshanskiy [playerid=211483160]
19 jaar en 70 dagen, volgende verjaardag: 22-05-2009
Geboren in: Eesti
goed in vorm, conditie goed
Een sympathiek persoon die kalm en rechtvaardig is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 05-11-2008 (5/37), 1s 6w 2d)
Total Skill Index (TSI): 11 430
Loon: 2 196 (1 830 ) ¤/week inclusief een 20% bonus
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: matig
Vleugelspel: matig Verdedigen: briljant
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
de tweede komt uit mn eigen jeugdquote:Elco Brunott [playerid=237825599]
17 jaar en 79 dagen, volgende verjaardag: 13-05-2009
Geboren in: Nederland
matig in vorm, conditie matig
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Eigenaar: YMFC (sinds 08-03-2009 (6/38), 4w 5d)
Total Skill Index (TSI): 940
Loon: 470 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 1 we(e)k(en) geblesseerd
Specialiteit: Technisch
Conditie: matig Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Deze ga ik denk ik van de hand doen, hopelijk kan ik er nog 4 ton voor vangen.quote:Idalécio Teivas
18 jaar en 0 dagen, TSI = 1 500
goed in vorm, conditie redelijk
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
quote:Odd Møller
17 jaar en 99 dagen, TSI = 1 510
redelijk in vorm, conditie redelijk
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: uitstekend Spelhervatting: rampzalig
quote:14. Ronnie Stellwagen Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op verdedigen steeg hij van redelijk naar goed.
17 jaar en 75 dagen, TSI = 1 740
redelijk in vorm, conditie goed
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
09-04-2009 **+b (Centrale verdediger)
Hij kan beter stijgen dan dalen op die leeftijdquote:Op vrijdag 10 april 2009 02:08 schreef MrMoon het volgende:
TU:
TSI: +9870/-450
Vorm:+4/-3
Verdedigen: +2
[..]
jammer alleen dat die eerste stijger mn 30 jarige spits is
Ik ben woensdag in peru geweest. T wordt nog druk daar.quote:Op donderdag 9 april 2009 14:43 schreef NelisZ het volgende:
[..]
He, ik ga ook naar Peru, alleen heb ik het vlaggetje nog niet![]()
Zo waar met 1-4 gewonnen. Mn team was al bijna vergeten wat dat betekende.quote:The Cannibal Team (686334)
Perú, La Libertad, IV.28
mja.. het blijft toch jammerlijk..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:08 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hij kan beter stijgen dan dalen op die leeftijd
Ja je had liever een andere stijgert gehad natuurlijk. Mijn 2e stijgert heb ik niet eens vermeldquote:
precies.. ik had gerekend op 2 stijgers (die had ik ook), beide van verdedigen uitstekend naar formidabel en het is er 1 geworden..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja je had liever een andere stijgert gehad natuurlijk. Mijn 2e stijgert heb ik niet eens vermeld
Ach dan weet je iig zeker dat je volgende week een stijgert hebtquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
precies.. ik had gerekend op 2 stijgers (die had ik ook), beide van verdedigen uitstekend naar formidabel en het is er 1 geworden..
Weer een potje RealBiz of ga je tegen iemand anders?quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 13-04-2009
quote:Lenny Bongaarts [Staat op de transferlijst voor 1 eu]
17 jaar en 0 dagen, TSI = 420
redelijk in vorm, conditie zwak [Koppen]
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: matig
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Ik kan je nog niet uitdagen vrindquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:30 schreef RealBizkit666 het volgende:
Doe maar.
Dan accepteer ik hem vanavond.
quote:De volgende trainingswedstrijd kan niet eerder geboekt worden dan 14-04-2009
ik wil ook wel eens tegen een van jullie hoorquote:Op vrijdag 10 april 2009 12:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Weer een potje RealBiz of ga je tegen iemand anders?
Mag ook. Real en Ik vinden t altijd wel zo makkelijk dan hoeven we niet te wachten oid. Aangezien we vorige keer ook tegen elkaar speelde. Maar als jij Real al kan uitdagen dan is dat ook prima. Zoek ik wel een ander.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens tegen een van jullie hoor
nee ik kan ook pas de 13de..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ook. Real en Ik vinden t altijd wel zo makkelijk dan hoeven we niet te wachten oid. Aangezien we vorige keer ook tegen elkaar speelde. Maar als jij Real al kan uitdagen dan is dat ook prima. Zoek ik wel een ander.
quote:Uglje¨a Krstić 17 jaar en 25 dagen,
Total Skill Index (TSI): 840
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Torgeir Halleraker (234248763)
18 jaar en 34 dagen
Total Skill Index (TSI): 1 840
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
topquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook, daag me maar uit als 't zover is..
Spelen we allemaal op de zelfde dagen ofzowquote:
Een speler kan nooit binnen 12 dagen 2x stijgen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef drummerdude het volgende:
Alweer te late TVP![]()
Even vraagje
Ik heb een speler (Serran Gommans) die over een paar weken 18 wordt.
Hij wordt (volgens HO) twee dagen voor zijn achttiende uitstekend, en 10 dagen erna formidabel.
Zou ik hem, als ik hem ga verkopen, voor zijn achttiende verkopen, of wachten tot formidabel?
Spelhervatten trainen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Hoe krijg je dat spelhervatten eigenlijk omhoog?
Daar heb ik nou werkelijk altijd overheen gekeken danquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een speler kan nooit binnen 12 dagen 2x stijgen..
Of heb je het over conditie of spelhervatting?
Dan zie je dus ook weken staan ipv dagenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:45 schreef drummerdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijker kan ik hem niet krijgen
EDIT: wel dus
Top! Ik moet even kijken of ik er het weekend aan toe kom, anders doe ik het gewoon dinsdag weer buiten de vrije tijd omquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Welcome back!
Koekje en ik hebben onze bestanden geüpload.
Dan gok ik het maar eropquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:21 schreef elby1988 het volgende:
Ik zou het gewoon doen. Als je kijkt komen er nog tegenstanders die je met gemak aankan. Wel lullig trouwens, laatste wedstrijd tegen een bot
Ja, ik had het ook niet verwacht bij mij dat ik überhaupt zover zou komen.. Mijn fans ook al helemaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Lyzio het volgende:
Als ik morgen win heb ik ook grote kans om kampioen te worden. En geloof mij, dat had echt [b]niemand[/b[ verwacht. Hand van de coach hé
Mijn fans bivakkeren al weken in de 7e hemelquote:Op zaterdag 11 april 2009 19:45 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook niet verwacht bij mij dat ik überhaupt zover zou komen.. Mijn fans ook al helemaal niet.. Moeite om te handhaven. Voor mijn financien is het wel goed, ik heb nog "maar" 1017 fans..
Ik ook, had ook niemand verwacht.quote:Op zaterdag 11 april 2009 19:33 schreef Lyzio het volgende:
Als ik morgen win heb ik ook grote kans om kampioen te worden. En geloof mij, dat had echt niemandverwacht. Hand van de coach hé
Beetje jammer van de leeftijd, 17y42d. 't Was m'n laatste optie.quote:I have found what seems to be a great prospect for you. He is 17 years old and is called Imko Nieuwenhuize.
Without any further training, this player will remain with weak Playmaking. Given the chance to improve his Winger skills, this guy might well reach passable in that department.
This player is technical, you can see that from far away. Consider that when you build the team.
quote:Op zondag 12 april 2009 00:14 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ook, had ook niemand verwacht.
Oh wacht....wel..
Hebben die tijd teveel dan?quote:Op zondag 12 april 2009 17:18 schreef The_Hives het volgende:
er moeten duidelijk meer moslims bij Fok!Hattrick komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voor hun is het geen vreet feestdagquote:
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
ik heb vandaag volgens mij als enige Nederlander geen eieren opquote:Op zondag 12 april 2009 17:26 schreef elby1988 het volgende:
Misschien zijn de paaseitjes erg lastig verstopt dit jaar..
Ik slechts een gebakken eitje met spek.quote:Op zondag 12 april 2009 17:31 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik heb vandaag volgens mij als enige Nederlander geen eieren op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |