Mag ook. Real en Ik vinden t altijd wel zo makkelijk dan hoeven we niet te wachten oid. Aangezien we vorige keer ook tegen elkaar speelde. Maar als jij Real al kan uitdagen dan is dat ook prima. Zoek ik wel een ander.quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik wil ook wel eens tegen een van jullie hoor
nee ik kan ook pas de 13de..quote:Op vrijdag 10 april 2009 12:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mag ook. Real en Ik vinden t altijd wel zo makkelijk dan hoeven we niet te wachten oid. Aangezien we vorige keer ook tegen elkaar speelde. Maar als jij Real al kan uitdagen dan is dat ook prima. Zoek ik wel een ander.
quote:Uglje¨a Krstić 17 jaar en 25 dagen,
Total Skill Index (TSI): 840
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: waardeloos
quote:Torgeir Halleraker (234248763)
18 jaar en 34 dagen
Total Skill Index (TSI): 1 840
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
topquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:15 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ook, daag me maar uit als 't zover is..
Spelen we allemaal op de zelfde dagen ofzowquote:
Een speler kan nooit binnen 12 dagen 2x stijgen..quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:30 schreef drummerdude het volgende:
Alweer te late TVP![]()
Even vraagje
Ik heb een speler (Serran Gommans) die over een paar weken 18 wordt.
Hij wordt (volgens HO) twee dagen voor zijn achttiende uitstekend, en 10 dagen erna formidabel.
Zou ik hem, als ik hem ga verkopen, voor zijn achttiende verkopen, of wachten tot formidabel?
Spelhervatten trainen.quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:37 schreef Lyzio het volgende:
Hoe krijg je dat spelhervatten eigenlijk omhoog?
Daar heb ik nou werkelijk altijd overheen gekeken danquote:
quote:Op zaterdag 11 april 2009 11:36 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Een speler kan nooit binnen 12 dagen 2x stijgen..
Of heb je het over conditie of spelhervatting?
Dan zie je dus ook weken staan ipv dagenquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:45 schreef drummerdude het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Duidelijker kan ik hem niet krijgen
EDIT: wel dus
Top! Ik moet even kijken of ik er het weekend aan toe kom, anders doe ik het gewoon dinsdag weer buiten de vrije tijd omquote:Op zaterdag 11 april 2009 11:06 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Welcome back!
Koekje en ik hebben onze bestanden geüpload.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |